וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי ביבר: "האינטרנט הוא מקום מפחיד עבור אישה בהריון"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 14:26

האיט גירל האהובה הצטלמה לשער W Magazine בהפקת אופנה קלאסית-כפרית, שם סיפרה על תחושותיה בחודשי ההריון האחרונים, השינויים, על שמועות משבר ביחסים עם ג'סטין וגם - מה ההתפזרות הכי מוגזמת שלה בתור הריונית?

בחודש מאי האחרון הפאוור קאפל היילי וג'סטין ביבר הכריזו על הריון ראשון, על רקע שמועות על משבר ביחסים. כעת, בעוד האיט גירל בת ה-27 נמצאת בחודשי הריון מתקדמים היא מצטלמת למגזין wmagazine, בהפקת אופנה מלאת אינספור לוקים על טהרת הקלאסיות הקלילה אליה דובקת בשנים האחרונות, בשילוב אווירה כפרית בטבע. בצילום שער המגזין עצמו, לובשת סט הלבשה תחתונה שחורה מבית סן לורן, לצד תכשיטי טיפאני אנד קו להם משמשת כפרזנטורית בינלאומית.

"האינטרנט הוא מקום מפחיד עבור אישה בהריון", מספרת ביבר בראיון הנלווה למגזין. מסתבר שזו לא דאגה עולמית שנותנת לדוגמנית ברייק נחוץ כשהיא מתפתה להיכנס ולשוטט ברשת. זו בעיה של העידן הדיגיטלי שבמקרה ניתנת לקשר עמוק: סייברכונדריה, הידועה גם בשם החרדה המתארת את התנהגותם של אנשים שמשתמשים באינטרנט כדי לאסוף מידע בריאותי או רפואי בשביל עצמם, או אנשים להם הם דואגים.

כחלק מההפקה ההורסת, היילי נראית בחלק מהצילומים בלנז'רי של מיו מיו עטופה במעיל פרווה ורדרד של אלאיה וסנדלי עקב מלאי שרוכים מאותו הבית, באחרת בשמלה אפרסקית צמודה עם דיטלס של קרעים רוחביים מבית סן לורן וכובע בוקרים חום. כיסויי הראש ממש לא מסתיימים שם - בשלוש תמונות נוספות נראית עם כובע פראדה עגול ומלא נוצות כהות בתוספת סוודר אוברסייז בגוון אוף-ווייט מבית אלכסנדר מקווין. באחרת, בפיס רחב שוליים של שאנל וסט אריג עדין של JW Anderson ובשלישית במכופתרת לבנה שרק כפתוריה העליונים נשארו פתוחים, של אותו המותג ובתוספת כובע מהאוסף הפרטי של הסטייליסט פול סינלקייר.

היא מספרת בראיון על התחושות המשונות שלמדה לקבל עם ההריון, אחרי שהשליש הראשון סומן בבחילות בוקר חריפות: "אני לא יודע למה קוראים לזה ככה כי זה נמשך כל היום. אנחנו צריכות לשנות את השם". לא לרצות לדבר, להסביר או להתנצל על כל פרט בחייה הפרטיים היה אחד המניעים להסתרת ההיריון שלה למשך שישה חודשים. השני היה תוצר של מקריות, כך מספרת למגזין: "בכנות הצלחתי לשמור על השקט כי נשארתי קטנה במשך זמן רב", היא אומרת. "לא הייתה לי בטן, באמת, עד שהייתי בחודש השישי להריוני, אז הכרזתי על כך. יכולתי ללבוש ז'קטים גדולים וכאלה".

עוד בוואלה!

בייבי סן לורן: כל הפרטים על לוק ההריון הראשון של היילי ביבר

לכתבה המלאה

הרצון לחיות את חייה עולה מספר פעמים במהלך הריאיון, סימן מובהק לכמה קשה היה לעשות זאת מאז שהפכה רשמית לגברת ביבר לפני שש שנים. למרות שהיא עבדה עם מטפלת כדי "למדר" את הביקורת השלילית שהיא זוכה לה על בסיס יומיומי, ישנם היבטים מסוימים בחוויית המגה-תהילה שלה שקשה יותר לאסוף אותם. "אנשים גרמו לי להרגיש כל כך רע לגבי מערכת היחסים שלי מהיום הראשון. 'אה, הם מתפרקים. הם שונאים אחד את השני. הם מתגרשים'. זה כאילו שאנשים לא רוצים להאמין שאנחנו מאושרים", היא אומרת. "פעם ניסיתי להתנהג כאילו זה כואב פחות ופחות. ניסיתי לחשוב שמתרגלים לזה בשלב מסוים, שזה מה שייאמר וככה אנשים הולכים להתנהג. אבל אני מבינה שזה אף פעם לא כואב פחות".

כפי שהכריזה על עצמה באינסטוש, היא הרשתה לעצמה לנהוג בפזרנות פעם אחת במהלך ההריון: שכירת שף פרטי שיכין ארוחות ערב בבית, משהו שהיא מודה עליו בקלות בראיון, כמעט בבושה, שהוא "מותרות ענק".

היילי שהציבור מכיר משדרת מבעד לתמונות השונות כעת בהפקה ובאופן כללי לאורך שנות ההיכרות הפומבית, את הביטחון העצמי של בוסית, אשת קריירה כוחנית - מה שהפך אותה לשגרירת המותג האידיאלית של טיפאני ושות', ג'ימי צ'ו, קלווין קליין, ורסצ'ה, תוויות שבהן חוזק נשי ויוקרה הופכים לבסטיז. אך על פי כותב.ת הראיון במגזין W, הסטריאוטיפ הזה, המעט קשוח, עם ניתוק רגשי מסוים - נוטה להאפיל על האדם שחי מעבר לתמונות המבריקות. "היילי האמיתית מחייכת בקלות, מדברת עם הידיים (המעוטרות לעיתים קרובות במניקור אמנותי), מקמטת את אפה כשהיא צוחקת, מבצעת אתגרים מטופשים כמו סידור פרחים עם אורחים בתוכניות היוטיוב שלה, ונמצאת בסופו של יום, בגיל 20 ומשהו בעיצומה של הבגרות המוקדמת, עדיין מנסה להבין הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully