וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגורה או ביקיני? קים אור אזולאי מוציאה עיניים בחופשת יאכטה

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 11:26

מה תמצאו בסטורי של קים אור אזולאי בשבוע האחרון? נופים משגעים של עיירות קסומות ביוון, שעות שיזוף מכובדות על יאכטה ואוסף בגדי ים עמוסי פרינטים. אנחנו שמנו עין על אחד ספציפי, הכולל פרטי חגורה מסקרנים במיוחד

את חופשת הקיץ של קים אור אזולאי (21) לא כדאי לכן לפספס, לא רק כי תוכלו לשפשף את העיניים בנוף העיירות הקסומות של יוון, אלא בעיקר כי עלמת החן דואגת להציג בחשבון האינסטוש האישי רצף בגדי ים עמוסי פרינטים שווה לרשום לפניכן ולזכור ברשימת השופינג הבאה.

על יאכטה עם החברים והבויפרנד, הכדורסלן יפתח זיו, הספיקה קים להגיע לפורטו הלי, העיירה נאפפליו ביוון והאי פורוס ובין אטרקציות מים, שעות שיזוף וקצת סאפ - הצלחנו ליצור עבורכן סל קניות קיצי במיוחד בחסות השחקנית הצעירה.

זו לא חופשה של ישראלית מן המניין אם רשימת הבגדים לאריזה לא כוללת פיס מבית בננהוט. הביקיני הראשון שהוצג לרווחת העוקבים והעוקבות מגיע בחסות מותג בגדי הים של הבסטיז, נטע אלחמיסטר ונועה בני. דגם STELLA PAISLEY BOHO (489 שקלים לכל חלק), סט יפהפה שנותן טוויסט לסגנון המשולש הקלאסי. הטופ הלא מרופד כולל שרשרת זהב עם דיטלס פנינה וחרוזים, כמו גם התחתונים הברזילאים עם קשירה צידית.

קים אור אזולאי ביאכטה ביוון. מסך אינסטגרם kimorazulay, צילום מסך
נופי יוון מחמיאים לך גברת/צילום מסך, מסך אינסטגרם kimorazulay

עוד בוואלה

ספייסי גירל: אירית רחמים נפרדת בטופ קטן

לכתבה המלאה

כאמור קימאור לא אחת שנוטה להתרחק מהדפסים, בתמונה נוספת הולכת על פרינט טרופי במיוחד של מותג בגדי הים הישראלי E bikini & more. תחתונים בגזרה גבוהה (מגיעים בשלל גזרות) הכוללים דיטלס מפשעות מלא מלמלות, בטנה מחטבת עד גובה הטבור עם כיווץ למראה וי מוארך ומחמיא. לצד טופ סטרפלס, המגיע עם שרוך קשירה לצוואר למעוניינות באובר בטחון, המעוצב בעזרת עצמות ברזלים בצידי החזה למראה מורם ואסוף (כל הסט 690 שקלים).

האחד שהצליח לתפוס את העין במיוחד, הוא פרינט היסטרי של צורות בגוון בז' על בסיס לבן, בשילוב פרט דמוי עור של חגורה חומה מבית אותו המותג. חזיית משולשים בעלת כתפיות מתכווננות, בתיאום מושלם לתחתונים הכוללים גם הם רצועות דקות בצידם והשלמה של גזרה ברזילאית מוצלחת ולא חשופה מדי (590 שקלים לסט שני חלקים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully