וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

546 יהלומים: שרשרת העז של סימון ביילס לא פחות נוצצת מהמדליה

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 12:03

היא הפכה בויקנד האחרון למתעלמת הקרקע המעוטרת בכל הזמנים, אתמול רגע אחרי קבלת מדליית זהב נוספת, הציגה לצלמים תליון מלא בלינג-בלינג בצורת עז (GOAT, ר"ת של Greatest of All Time). מה מסתתר מאחורי חיית האדמה המנצנצת?

סימון ביילס וחברותיה לנבחרת ארה"ב לאחר שזכו הערב במדליית הזהב האולימפית בתחרות הקבוצתית בהתעמלות בפריז 2024/רויטרס

סימון ביילס הפכה בוויקנד האחרון למתעמלת האולימפית האמריקאית המעוטרת ביותר בכל הזמנים. השנה אמנית הקרקע לנשים הוסיפה לאוסף המדליות עוד שלושה מטבעות זהב על הופעותיה במשחקים האולימפיים בפריז, אך נראה שלבילס כבר יש כמה תכשיטים מרשימים לא פחות התלויים על צווארה.

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. רויטרס
המתעמלת האמריקאית סימון ביילס/רויטרס

בת ה-27 הוכיחה שהיא ראויה לתואר ה-GOAT (Greatest of all time), בתרגום חופשי (ומכבה) לעברית: "עז" - באמצעות תכשיט מנצנץ במיוחד בהתאמה אישית שעוצב עבור הספורטאית על ידי מעצבת התכשיטים הקליפורנית, ג'נט הלר. שרשרת שהציגה בהתלהבות למצלמות מיד בתום קבלת מדליית הזהב האחרונה. מדובר בתליון תלת ממד בצורת עז, מזהב לבן, הנוצר בעבודת יד בדיוק קפדני, כזה שמעוטר בכיסוי של לא פחות מ-546 יהלומים. גם שרשרת זהב קטנה נרשמה, עם חמש טבעות אולימפיות, שהוזמנה עבור המתעלמת שהפכה לשם מוכר בכל בית - אבל את זה נשאיר לפעם אחרת.

עוד בוואלה

"גלי צ'ורוס": השיער המתוק והחדש של לינדזי לוהן זורק אותנו לסתיו

לכתבה המלאה

"היא התקשרה אלינו לפני כחמישה שבועות כדי להגיד שהיא רוצה עיצוב של שרשרת עז", סיפרה המעצבת בראיון ל-NBC News, והוסיפה כי התליון עבר מספר ניסיונות ודוגמאות לפני שהגיע לעיצוב הסופי שהוצג בפני כל העולם. "מה שהיא לא ידעה שנעשה וזו הייתה הפתעה עצומה עבורה, זה שהפכנו את התליון המבוקש לתלת מימד".

שרשרת ה-GOAT משקפת את המסירות, ההתמדה והרוח שהעניקה השראה לדורות, כך נכתב בכיתוב הפוסט שעלה לעמוד האינסטגרם של בית התכשיטים. "סיימון עונדת גם את שרשרת הטבעות האולימפיות, יצירה נוספת שחוגגת את מסעה דרך מספר משחקים אולימפיים. שרשראות אלו משמשות ייצוג של כוחה והשראתה, ועוטפות את תמצית הקריירה יוצאת הדופן שלה".

סמל העז הוא כזה שיש לו תהודה עמוקה עבור סימון הצעירה - זו גם לא הפעם הראשונה שהיא עושה כבוד לכינוי, בשנת 2021 היא לבשה בגד גוף ועליו עז מסנוורת. כשדיברה על השרשרת שלה זמן קצר לאחר שאספה את הזהב שלה על הפודיום בשבת האחרונה, אמרה לצופים: "יש אנשים שאוהבים אותי, יש כאלה ששונאים אותי. אמרתי שאם ילך לי אענוד שרשרת שיש עליה עז וכולם יתחרפנו. בסוף היום אני חושבת שזה משוגע שאני, סימון מספרינג טקסס, בשיח לצד שמות הספורטאים הגדולים בכל הזמנים. סמל העז הוא רק כדי לקבל תזכורת 'את יכולה לצאת לשם, את יכולה לעשות את זה. עשית את זה בעבר'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully