וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי טיפות מים: הבת של דמי מור מהפנטת בשמלה שרשראות

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 17:25

הבת האמצעית של השחקנים ההוליוודים דמי מור וברוס וויליס יצאה ביממה האחרונה בסינגל חדש. היא החליטה להשיק אותו בשמלת שרשראות מתכתית, חצי שקופה ומלאת שסעים, והדמיון למאמא דמי - מ ט ו ר ף

משפחת מור-וויליס לא מפתיעה לספק הפתעות. בין אם זו דמי מור בת ה-61 בביקיני קטן בחופשה משפחתית או להבדיל אלף אלפי הבדלות (סורי על זה), על התפתחות בנושא מחלתו של השחקן האגדי ברוס וויליס, בעקבות הדמנציה המתקדמת עמה מתמודד. דברים מרגשים מצפים לחובבי המשפוחה המיוחסת, לאחר שביממה האחרונה, סקאוט וויליס (33) בתה האמצעית של השחקנים ההוליוודיים, יצאה בהודעה על השקת סינגל חדש בשם 'Over and Over'.

סקאוט וויליס. מסך אינסטגרם thegabriellealvarez, צילום מסך
סקאוט וויליס/צילום מסך, מסך אינסטגרם thegabriellealvarez

בפוסט שפורסם באינסטגרם ושאר ירקות, סקאוט נראית זוהרת להפליא בטוטאל לוק מלא גלאם - מינימום רד קרפט. השחקנית הצעירה קיבלה את הגנים המשובחים של המאמא ההורסת והציגה אותם לעולם באמצעות מה שנראה במבט ראשון כשמלת סטרפלס נוצצת וחצי שקופה מבית מעצבת הקוטור, נטליה פדנר, שבסיסה בלוס אנג'לס.

נתחיל במה שאנחנו יודעות, מדובר בסט המורכב ממאה אחוזי שרשראות מתכתיות, הכולל חצאית מקסי (3,450 דולרים) שמצד אחד מלאה בלולאות המשמשות כמחשוך צידי, ומצד שני צץ לו שסע מטריף נוסף. החלק הטוב ביותר הוא שהחצאית הופכת לשמלת מיני, עם שליטה על גובה השסע בגזרה מחבקת קימורים מבורכים, הנתפר לפי מידות הלקוחה. החלק העליון כולל מחוך יחיד במינו, עשוי כאמור גם הוא ממאות שרשראות המתנגשות בסדר מופתי ומעוצב עם שרוכים בגב, כשסקאוט כורכת את זרועותיה סביבה עצמה בפוזה סוערת.

עוד בוואלה

מצאנו הברקה אחת בקרקס הפרחוני של בלייק לייבלי

לכתבה המלאה

אימוש דמי הגאה שיתפה את התמונה ההיסטרית של בתה ובמבט ראשון אפשר לגמרי להתבלבל כשדי ברור עד כמה הדמיון בין צמד האם-ובתה כמעט זהה. השיער הארוך והכהה כמו של מור, למרות שהיא דווקא החליטה לעצב אותו באופן מעט גלי עם פוני ולא חלק ומיושר כמו אימה. אך את קווי הדמיון שלהן אפשר היה למצוא בעיקר בתווי הפנים המשותפים, מהאף ועד לאותו מבט אייקוני ותכול עיניים.

דמי מור ובתה סקאוט וויליס בתצוגה של דיור שבוע אופנה פריז, יוני 2024. Francois Durand, GettyImages
דמי מור ובתה סקאוט וויליס בתצוגה של דיור שבוע אופנה פריז, יוני 2024/GettyImages, Francois Durand

זו לא הפעם הראשונה שהדמיון המדהים של השתיים מתגלה. בתצוגת קולקציית הגברים האחרונה של דיור לאביב 2025 כחלק משבוע אופנה פריז בחודש יוני האחרון, הגיעו בתיאום של מכנסונים מאריכי רגליים. בעוד שדמי בחרה בחליפת נייבי עם סנדלים לבנים בסגנון גלדיאטור, סקאוט בחרה במכנסיים קצרים מעוצבים עם סנדלים שחורים שמנמנים מבית המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully