וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיתי את טרנד השמלות השקופות - אבל הן נראות אחרת לגמרי במציאות

14.8.2024 / 0:06

משפיענית הרשת דנה מרסר מדדה את השמלות השקופות שזוכות לאהדה ברשת כדי להבין האם הן נראות עליה טוב כפי שהן נראות על הדוגמניות - והנה המסקנות שלה

דנה מרסר מנסה שמלות שקופות/danaemercer

העיתונאית ומשפיענית הרשת דנה מרסר בת ה-37 מדדה מגוון שמלות שהפכו לאחרונה ויראליות ברשתות החברתיות בזכות שקיפותן. הטרנד הוא כמובן לא חדש, אבל לאחרונה הוא שוב צובר תאוצה, בעיקר בטיקטוק - משמלות רשת שחורות וסקסיות, תחרה רומנטית, בגדי רשת ספורטיביים או מראה נשי של משחקי שקיפות בבדי שיפון מתנפנפים ועד שמלות זהב נוצצות - יש מגוון עצום שם בחוץ. הן יכולות לשמש ככיסוי בדרך לחוף הים או לשמש כטופ במועדון מעל חצאית קצרה ובגד גוף, אבל צריך אומץ מסוים וביטחון עצמי כדי ללבוש אותן

המשפיענית שמעודדת דימוי גוף חיובי ולה יש יותר מ-2.3 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, מתגוררת בדובאי אך היא במקור מארה"ב. היא שואפת לשבור את סטנדרט היופי המקובל ומציגה כיצד נראים הבגדים הזוהרים עליה לעומת הדוגמניות שתמונותיהן מסתובבות ברשת (על אף שיש לה נתונים גופניים מרשימים, יש לציין).

באחד מהסרטונים האחרונים שלה, שזכה ל- 1.5 מיליון צפיות ויותר מ-12,000 לייקים, נראית דנה מודדת מגוון שמלות ויראליות שנחשפה אליהן ברשתות החברתיות - והבינה מאוד מהר כמה הן נראות שונות במציאות. היא כתבה: "טרנד השמלות השקופות ברשת לעומת המציאות... או איך נכנסתי לרשימה השחורה של מותגי האופנה. הפייבוריטית שלי היא בהחלט הזהובה - אבל אני לא יודעת אם אלבש את זה אי פעם. מה אתן חושבות?!".

צפו בסרטון המדידות שלה:

השמלה הראשונה שהוצגה בסרטון היא שמלה אדומה שנראית יותר כמו רשת דיג צחוברת ברצועות של בד כלשהו שמכסות את האזורים המוצנעים. "זה קטן יותר משרוול מכנס בודד", היא אמרה, "האיכות היא טראש. זה מרגיש כמו גרבי ניילון זולים ואני לא מצליחה להבין את זה, אז אני בהחלט מחזירה את זה לחנות".

לאחר מכן היא מדדה שמלת מיני סרוגה ופרחונית אותה כינתה "חמודה אך יקרה".

השמלה החביבה עליה ממבחר השמלות שמדדה הייתה שמלת הזהב ה"מהממת", לדבריה, שמעוטרת כולה בפאייטים ושקופה כמעט לחלוטין. היא הצהירה שהיא "אובססיבית אליה לחלוטין". עם זאת, היא לא החליטה אם היא רוצה לשמור אותה לעצמה, כי היא הייתה כל כך שקופה שהיה אפשר לראות דרכה הכל. היא קבעה שזו הבחירה הנועזת ביותר מבין השמלות, מכיוון שרואים לה היטב את התחתונים השחורים דרך השמלה.


עוד בנושא:
כוכבת הרשת בתמונה חושפנית: "כך תאורה נכונה מסתירה את הפגמים שלי"

הזמינה ברשת שמלה שקופה סקסית למסיבת הרווקות שלה - וקיבלה משהו מגוחך

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כך נראות השמלות על הדוגמניות:

שמלות שקופות. danaemercer, צילום מסך
שמלות שקופות/צילום מסך, danaemercer

משם דנה עברה למדוד בגד פרחוני חמוד כשהטופ שלו עשוי תחרה ורודה והחצאית פרחונית. היא אמרה: "זה כל כך מתוק ופלרטטני, אבל האיכות איומה. תסתכלו על החוטים הרפויים האלה - הם פשוט בכל מקום". לסיום, היא מדדה שמלה בסגנון רשת דייגים מעוטרת בפרחים וכינתה אותה "חמודה למחצה".

ברשת הדעות היו חלוקות בנוגע לשמלות שהמשפיענית לבשה בסרטון. "את באמת נראית נהדר בכולן", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "הוו, הזהובה מושלמת עליך". צופה שלישית כתבה: "אני לא ממש אוהבת אף אחת מהן. יש לך שמלות הרבה יותר יפות מאלו. לא הייתי שומרת לעצמי אף אחת מהן והייתי מעדיפה להוציא את הכסף על החתול".

דנה מנסה שמלות שקופות. danaemercer, צילום מסך
רק הזהובה זכתה להצלחה/צילום מסך, danaemercer

"את נראית כל כך מאושרת בשמלה הזהובה, לכי על זה", כתבה צופה נוספת ואחרת התנגדה נחרצות: "היי, בוגרת עיצוב אופנה כאן. כולן נוראיות, אני חושבת שאת לא צריכה להשאיר אצלך אף שמלה. אני מצטערת" ונוספת סיכמה את נושא השמלות השקופות בקביעה: "מעט מאוד מבני גוף משתפרים על ידי בגדים מהסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully