וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה ברשת שמלה שקופה סקסית למסיבת הרווקות שלה - וקיבלה משהו מגוחך

6.12.2023 / 0:02

בכזאת פדיחת קניות עוד לא נתקלנו: כלה לעתיד הזמינה שמלה שקופה מאמזון עבור מסיבת הרווקות שלה - וקיבלה את הפריט המאוד משונה הזה בדואר ש"נראה כמו שיער כלב דהוי"

הזמנתי שמלה שקופה ברשת וקיבלתי משהו מביך/Tyratwatson

לכולנו זה קרה: הזמנו ברשת פריט שנראה מהמם בתמונות ולא הכי מחמיא במציאות. אולם, התאונה הבאה הייתה קטלנית במיוחד, מאחר שהשמלה הנוצצת שהזמינה הלקוחה נראית יותר כמו "שיער כלב דהוי", כפי שכינתה זאת אחת הצופות.

הכלה לעתיד השמינה שמלת רשת אופנתית המיועדת למסיבת הרווקות שלה והתרגשה לקראת מדידות השמלה השקופה שהזמינה באמזו ושיתפה את התוצאה בעמוד הטיקטוק שלה.

לטיירט ווטסון (@t_wat) יש למעלה מ-4,800 עוקבים בטיקטוק, איתם היא חולקת רגעים מתוקים לצד משפחתה. בהכנות לקראת חתונתה, היא שיתפה מבחר שמלות מסוגננות שמשכו את תשומת ליבה. היא החליטה להזמין שמלת קוקטייל מעוטרת נוצות העשויה מחומר שקוף מחנות Juakoso שבאמזון.

היא שיתפה תמונה של כמה זוהרת השמלה נראית על הדוגמנית באתר לפני שחשפה איך היא נראית עליה. השמלה (שכבר לא זמינה לקנייה) זכתה לביקורת של כוכב אחד בזמן שהלקוחה צילמה את צילום המסך שלה, מה שאמור היה להדליק אצלה נורה אדומה.

זו השמלה שהיא הזמינה:

שמלה שקופה. AMAZON, צילום מסך
שמלה שקופה/צילום מסך, AMAZON

ווטסון נחרדה מהשמלה הלא איכותית והירודה שקיבלה בדואר. כמעט ואין שום דמיון בין השמלה שהופיעה על הדוגמנית לשמלה שקיבלה שהייתה קצרה במיוחד והחלק השקוף מבפנים חשף לעין את ההלבשה התחתונה עקב היעדר נצנצים.

הסרטון מסתיים כשהיא עומדת במבוכה בשמלה שהיא ממש לא קיוותה לקבל. "די בטוח לומר שזה כישלון של אמזון, וזו הייתה תלבושת למסיבת הרווקות שכל כך ציפיתי לה (בוכה)", כתבה טייראט לצד הסרטון.


עוד בנושא:
מדדה את "השמלה הצרה ביותר בעולם" ונותרה מבועתת: "זה לא מחמיא"

הזמינה ברשת שמלת כלה ב-700 שקל - ומה שקיבלה זעזע את הצופים

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

וזו השמלה שהיא קיבלה:

@t_wat Safe so say this is an amazon fail. And this was my most anticipated bachelorette outfit??? #amazonfail #thisiswhatiwanted #andthisiswhatigot #glitzandglam #2023bride #amazonfinds #greenscreenvideo #greenscreen ♬ OG THE PASTELS - Kneely_Knight
השמלה המביכה שרכשה מאמזון. tiktok.com/@t_wat, צילום מסך
מביך ביותר/צילום מסך, tiktok.com/@t_wat

הסרטון שלה הפך לוויראלי עם למעלה מ-25,000 צפיות ומאות לייקים ותגובות מאנשים שהשתעשעו מהשמלה המחרידה. "מה לעזאזל הם חשבו לעצמם?! חחחח", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אלה השרוולים הכי נוראיים שראיתי בחיי" והכלה המאוכזבת ענתה לה: "אני יודעת. זה נראה כמו שיער כלב דהוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully