וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיך מחוספס: וויליאם משיק זקן חדש וסקסי בסרטון עם קייט

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 15:15

הנסיך וויליאם קובע עידן אסתטי חדש בגבולות המונרכיים, עם הופעת בכורה של זקן חדש, מסוקס, מחוספס ו"מלוכלך" על מראה נינוח, שלו ושזוף - החבר'ס ברשת (כצפוי) כבר בשגעת של הרגע

קייט מידלטון חושפת כי חלתה בסרטן והיא עוברת טיפולי כימותרפיה. 22 במרץ 2024/רויטרס

בסרטון חגיגי מסכם לכבוד טקס הסיום של המשחקים האולימפיים נראה הנסיך וויליאם בלוק מסוקס מהרגיל, הרחק מהעניבות והחליפות וקרוב מאוד לוייב חופשה משפחתית הכוללת הרבה שמש ומעט מדי סכיני גילוח.

לכבוד סרטון הוידאו שהופך ומסיבה לא ברורה, ארמון קנזינגטון פנה לסנופ דוג, הראפר האמריקני בן ה-52 שבילה את השבועות האחרונים בפריז ונראה נהנה לו מהצפייה במקצים השונים. מי שעוד הצטרף לסרטון החביב, הוא דיוויד בקהאם, לצד פרצופים מפורסמים אחרים בברכות לנבחרת בריטניה על הופעותיהם באולימפיאדת 2024 בעיר האורות.

הנסיכה קייט מידלטון, חביבת המדור, הצטרפה גם היא לחגיגה הסושיאלית בברכות לנבחרת הבית: "כל הכבוד! מסע מדהים", בעודה לבושה בלוק פשוט וצנוע. חולצת פסים קז'ואלית בצבעי לבן-נייבי על שרוולים ארוכים של ראלף לורן (כ-125 דולרים), שרשרת צ'וקר עדינה וזהובה לצד שיערה החלק שנשאר פזור באופן טבעי. עם זאת, כאמור מי שמשך את כל הפוקוס זה בעלולי, פרינס ווילי במראה החדש שהחליט להשיק - במה שנראה כזקן שלא עבר שפצור מזה כשלושה ימים.

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מברכים את נבחרת אנגליה באולימפיאדה. מסך אינסטגרם princeandprincessofwales, צילום מסך
אהלן אהלןןןן יא נסיך/צילום מסך, מסך אינסטגרם princeandprincessofwales

הלוק ה"לא מטופח" של הנסיך יורש העצר מאוד הפתיע את הגולשים ברשתות החברתיות, על אחת כמה וכמה משום שמדובר במראה ממש לא שגרתי עבור מלך אנגליה העתידי. "איזה לוק!", כתב אחד התומכים בהתייחסו לשיער הפנים החדש-דנדש על פניו של וויליאם. בעוד אחרים מצטרפים בהתלהבות יתר ועידוד למראה המחוספס: "קייט מהממת אבל אני כאן בשביל הזיפים של וויל", "וויליאם לא מגולח חחח, עברו שנים מאז שראינו את זה, איזה מראה!" - לצד אינסוף אימוג'יז של להבות, לבבות ומלא אהבה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

בעוד שהזיפים בהחלט גנבו את ההצגה, אחרים העירו דווקא על השיזוף של הנסיך שנראה על פניו מבעד לפולו הרשמי התכול של הנבחרת בחסות אדידס, "שיזוף וזקן!!!! בבקשה תמשיך ככה" הפצירו המעריצים בחשבון האינסטגרם של משפחת המלוכה. שיזוף שיכול להיות שנוצר הודות לחופשת הקיץ של קייט ושלו הרחק מהחובות הציבוריים. עוקבים מלכותיים הגיבו בין היתר גם על כך שהדוכסית נראית בריאה ומקסימה (כמו תמיד), ושמחו לראות את מידלטון מצליחה להתגבר על טיפולי הכימותרפיה בעקבות מחלת הסרטן המתמשכת.

לפי המומחית המלכותית ג'יין בר, נראה שהזוג צילם את סרטון הברכות הקצר מבית הקיץ שלהם בנורפולק. השניים נראו נינוחים ביותר לאחר חודשים רבים בהם התקשורת ותומכי המלוכה היו בצמאון ניוז כלשהו לגבי מצבה של קייט, לאחר שזו לקחה צעד גדול אחורה מהעין הציבורית. כזכור, בישרה על האבחנה במחלה בחודש מרץ האחרון ומאז הופיעה בפומבי פעמים בודדות, ביניהן כשהצטרפה למשפחת המלוכה הבריטית במצעד יום ההולדת הרשמי של המלך צ'ארלס בלונדון בחודש יוני, ובגמר הווימבלדון בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully