וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס מפתיע: הג'וב החדש של מעצב האופנה אלון ליבנה

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 11:48

ניוז מסקרן בחסות "קסטרו", מותג האופנה הישראלי בישר על כך שגייס לשורת מעצבי הסטודיו המקומי לא אחר מהמעצב המהולל, אלון ליבנה. הפתעות מסקרנות עתידות להגיע? בטוח. כל הפרטים

אלון ליבנה לקסטרו. יח"צ,
וולקאם! גיוס מסקרן/יח"צ

בשורות חדש בפתח האופנה המקומית-ישראלית, כשמעצב האופנה המצליח אלון ליבנה, מצטרף לשורות המעצבים של קסטרו. סטודיו העיצוב של המותג גייס לכוחותיו את מעצב העל ויחד עתידים לצאת בשיתוף פעולה חדש ומפתיע - זאת במקביל לעבודתו בסטודיו האישי הנושא את שמו וחנות הדגל בתל אביב. לכן אם אתן כלות טו בי, אתן יכולות לנשום לרווחה כי ליבנה ימשיך לייצר ולעשות את עבודתו נאמנה כרגיל ועבודתו היומיומית לא אמורה להשתנות.

טרם נודע מתי, כמה קולקציות ולמשך כמה זמן - עוד מוקדם להגיד, מה שאנחנו כן יודעות הוא שליבנה יעבוד על הפרויקט הבא לצד צוות המעצבים החרוץ, הכולל את הארט דירקטורית הראשית של הסטודיו לעיצוב של קסטרו, נוי דרור. דרור שמונתה לתפקיד המכובד בשנת 2021, עשתה שינוי מורגש בתדמית ה"מאוחרת" של קסטרו.

קסטרו, נוי דרור. שרבן לופו,
נוי דרור, ראש הסטודיו לעיצוב בקסטרו/שרבן לופו

המותג הוותיק (פעיל מאז שנות ה-50) פיצח שנים על גבי שנים את הטעם הישראלי, בפריסה ארצית של חנויות ברחבי הארץ ואף התקדמות לעולמות הסושיאל והדיגיטל בהתאם לתקופה. יחד עם זאת, משהו אצל הענקית הישראלית נשאר לתקופה מאחור, הרבה מאחור, עד כדי כך שגולת הכותרת בשנים מסוימות בעשור האחרון הייתה דווקא מחלקת הילדים, שהוקמה בשנת 2013 ונחשבה למוצלחת מהיום הראשון. מחלקות הנשים והגברים לעומת זאת לא תמיד סיפקו את הסחורה, לפחות כך היה נתפס בקרב מחפשי הסטייל בין מטולה לאילת. כל זאת ועוד עד שדרור נכנסה לתפקיד והשינוי החל להיות מורגש מעבר לפינה.

ביונסה אלון ליבנה Black Is King. יח"צ,
ביונסה לובשת אלון ליבנה באלבום הוויזואלי Black is King/יח"צ

עוד בוואלה

מראה מראה שעל הקיר: גל גדות משיקה את "שלגייה" בחצאית עור

לכתבה המלאה

היא הצליחה להוביל את המותג חזרה לקדמת הבמה כמעצבת ראשית של קסטרו, מה שסימן סוג של רענון מתבקש וחידוש המיתוג הקיים. שכן, מי שהייתה אחראית עד לרגע כניסתה על הפן הקריאטיבי זו אתי רוטר, בתם של מייסדי החברה ובעלי השליטה בקסטרו, לצד שורת מעצבים ישראלים שניהלו את העניינים ביד רמה.

ההתעוררות המחודשת באה לידי ביטוי בשפה העיצובית המגובשת, נגיעה בטרנדים עכשוויים לצד התבססות על פריטים על-זמניים, כמו גם היצע רחב לקהלים שונים, בשלל גזרות ובקולקציות ייעודיות. עם זאת, ההצטרפות של ליבנה, בהתחשב בכך שכבר הספיק להגיע מספר פעמים למלתחה של ביונסה, מיילי סיירוס, ליידי גאגא (יכולות להמשיך עד צאת צום תשעה באב עם הניים דרופינג) - היא מפתיעה. גיוס מסקרן במיוחד שעושה חיל בעיקר למותג הישראלי הוותיק שמצליח לצאת מהקופסה בדרכים מקוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully