וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסגנון מטריקס: זואי קרביץ וצ'נינג טייטום לוהטים מתמיד

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 13:14

זוג השחקנים התארס באוקטובר האחרון אחרי שלל הופעות משותפות, נוטפות שיק לא מתאמץ וזאת לאחר שזכו בכינוי זוגי ודביק: זו-צ'אן. עבודה משותפת על סרט חדש הובילה את השניים לרד קרפט, בטוטאל לוק שחור מכף רגל ועד ראש בקריצה לניינטיז

זואי קרביץ וצ'נינג טייטום משיקים בלונדון את הסרט Blink Twice. Jeff Spicer,
ירקרקות מקנאה/Jeff Spicer

כשזואי קרביץ (35) וצ'נינג טייטום (44) החלו לצאת אי שם בשלהי 2021, השמועות על קשר קרוב מהרגיל צצו להן בעקבות תמונות פפראצי של השניים, בהם נראו לרוב בשיא הנונשלנטיות בסטייל נינוח ולא הכי מתוקתק בואו נגיד ככה. כעת, משכבר הזוגיות של השחקנים התבססה ואף זכו להתארס בחודש אוקטובר האחרון, השניים חורכים את השטיחים האדומים ומשתובבים בין סגנונות הסטריט לבין הקפדה על גלאם ברמה הגבוהה.

קרביץ, הפטיט האהובה עלינו, ידועה בסטייל האדג'י והשיק המינימלי שלה לצד המראה הסקסי שאימצה במהלך השנים האחרונות (ברור לנו ממי הגנים, היי פאפא לני). וכך גם אתמול העניקה לאופנת הרד קרפט שדרוג מודרני עם קריצה לניינטיז. כוכבת 'באטמן' וטייטום הגיעו לקדם בלונדון את הסרט הקומדיה/מותחן פסיכולויגי Blink Twice ("צאי מזה") בכיכובו של צ'נינג ובבימויה של קרביץ.

זואי קרביץ לובשת סן לורן בהשקת הסרט בבימויה Blink Twice. Jeff Spicer,
הפטיט האהובה עלינו/Jeff Spicer

המאורסים הלוהטים ביותר במחוזות הוליווד הלכו על מראות בוייב מטריקס מכף רגל ועד ראש. השחקנית שכבר תקופה ארוכה משמשת כשגרירה של סן לורן, כיבדה את הטייטל ולבשה פריטים תואמים של בית האופנה הצרפתי. שיק לא מתאמץ לצד היופי האינסופי שלה, בזכות גופיית קרופ שקופה למחצה עם שולי תחרה מסולסלים, בתוספת חצאית מידי שעטפה את ירכייה עד גובה הברכיים. פיס שבמקור עוצב כשקוף לגמרי כזה שניתן לראות מבעד את עור הגוף, אך קרביץ החליטה לצוות לו בסיס שחור ואטום יותר בחלקו.

זואי קרביץ וצ'נינג טייטום משיקים בלונדון את הסרט Blink Twice. Nicky J Sims,
מחכות בקוצר רוח לוודינג/Nicky J Sims

עוד בוואלה

נפלאות הפלאש: החולצה של זואי קרביץ התגלתה כשקופה לגמרי

לכתבה המלאה

הסטייל המובהק לשנות ה-90 התבטא גם בזכות זוג משקפי שמש במסגרת מעוגלת (גם סן לורן) וזוג עקבי לקה שחורים עם פרונט מחודד של המותג Lee. זואי כמו זואי, הוסיפה את הגחמה הקבועה בשל היותה באד גירל מעודנת (מתות על זה) - בעזרת תסרוקת קלועה של שני גולגולים בצורת לחמניות קטנטנות ואלגנטיות ואיפור עדין. זוג עגילי חישוק מזהב ובסופם יהלום נתלה, צמיד זהב פשוט וכמה טבעות שהוסיפו עוד קצת ברק.

בעודם מצחקקים למצלמות, מתחבקים ועושים את הפוזות הנדרשות, נראה טייטום מאוהב מתמיד בטח אחרי אמירתו בראיון ל-people בכל הנוגע לערבוב בין ביזנס לפלז'ר: "ליצור משהו עם מישהו שאתה אוהב זה כנראה אחד הדברים המשמחים ביותר מלבד ללדת ילד עם מישהו אני חושב." ממיס. כך או כך, הוא שידר ונטף גבריות (כרגיל) בבלייזר שחור פתוח ותחתיו חולצת בייסיק לבנה, מכנסיים מחויטים משוחררים והשלמה של משקפי שמש שחורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully