וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלאות הפלאש: החולצה של זואי קרביץ התגלתה כשקופה לגמרי

הפאשן אייקון המופלאה הגיעה לאירוע בחסות סן לורן מעט לפני טקס האוסקר בג'ינס חלומי משופשף וחולצה סקסית נהדרת. חזייה לא הייתה אמורה להיות שם - אבל תמיד צריך לזכור שלפלאש יש נטייה להגזים

לעיתים נדמה לנו כי זואי קרביץ היא יותר זיקית מאשת החתול. האופן בו היא מצליחה לזגזג בין לוקים מתקתקים לכאלה נועזים יותר הוא בהחלט די מרשים. כמובן שכל אאוטפיט שהיא בוחרת ללבוש מגיע עם מעטה האדג'יות והסקס-אפיל שבלתי ניתן לנטרל אותם. היא הבת של פאקינג לני קרביץ וליסה בונה, ואם לא היא - אז מי?

זואי קרביץ, אוסקר 2022. GettyImages
בטקס האוסקר רומנטית בשמלה של סן לורן/GettyImages

מי שלא עקבה אחרי החדשות האופנתיות מהיומיים האחרונים, נזכיר כי לטקס האוסקר הגיעה הקרביצית בוויב אודרי הפבורן כשהיא עטופה כמתנה בשמלה ורודה יפהפייה של סן לורן. המבט המצועף, התסרוקת המשגעת עם הפוני סטייל שנות הארבעים וענק היהלומים של Kwiat היו מדויקים להפליא ולאפטר פארטי של ואניטי פייר כבר קיבלנו מנה יותר שובבה. זואי המשיכה בשמלת מקסי לבנה (של סן לורן כמובן) עם צווארון גולף ושרוולים ארוכים כשמאחור התגלה מחשוף גב מחרפן שמגיע ממש עד הישבן.

עוד בוואלה!

מיאו, חתולה: כך השתנתה גיבורת העל הסקסית במשך השנים

לכתבה המלאה
זואי קרביץ. GettyImages
מחשוף גב משגע עד הישבן. זואי באפטר של ואניטי פייר/GettyImages

אבל הלוק הכי 'זואי' מבחינתנו היה זה שבחרה ללבוש כשרק חיממו מנועים לטקס האוסקר במסיבה לוהטת בחסות סן לורן. אם עדיין לא הפנמתם - המותג אותו היא משגררת (ובגאון) כבר כמה שנים טובות מליין הביוטי ועד הלבשה. אז איפה התאהבנו? בג'ינס החלומי בגזרה ישרה שנפגש בדיוק במקום הנכון עם נעלי הסטילטו השחורות, עם שפשופים עדינים שמחמיא בטירוף למידות הפטיט של השחקנית.

זואי קרביץ. GettyImages
כאן זה עוד לא נראה כזה נועז. זואי בכניסה לאירוע של סן לורן/GettyImages

החולצה לעומת זאת התגלתה כדי מאתגרת - בצבע חום שוקולדי, בעלת שרוולים ארוכים, חושפת כתף בצד אחד, אך שקופה לגמרי כשפיסת בד מולבשת מכסה צד אחד של החזה. בכניסה לאירוע לא היה נראה כי מדובר באיזושהי שקיפות היסטרית, אבל אז הגיעו הצלמים עם תאורת חיזוק והקרביצית חשפה הכול. מצד שני - ממש לא משהו שלא ראינו בעבר.

בתמונת המינגלינג לצד היילי ביבר, זנדאיה והמנהל הקריאייטיבי של המותג אנתוני וקרלו, ניכר כי לא מדובר באירוע יוצא דופן, לא בשביל קרביץ וגם לא בשביל אחרות, אבל שיעור חשוב לחיים לפניכן - מה שנראה טיפה מרומז בתאורה סטנדרטית, יכול להפוך לנועז לגמרי תודות לנפלאות הפלאש.

זואי קרביץ. GettyImages
היא לא אשת החתול - היא זיקית. זואי קרביץ כל יכולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully