וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב זעם על המקום של בתו בתחרות מלכות היופי - ופתח בירי לעבר השופטים

22.8.2024 / 0:07

אירוע טראגי בתחרות יופי מקומית בברזיל: אב שחש שהמיקום של בתו בתחרות היה משפיל, פתח בירי לעבר השופטים. האבטחה המקומית הגיבה באש, ופגעה באב מול אולם מלא ומצלמות שתיעוד את האירוע הקשה לצפייה

מכות בתחרות הישבנים בברזיל: מתמודדת התנפלה על המנצחת וטענה שישבנה מזויף/תיעוד ברשתות חברתיות

תחרות יופי מקומית שנערכה במחזו אלטימירה שבצפון ברזיל, הסתיימה בטרגדיה כאשר אביה של אחת המתמודדות שלף נשק והחל לירות על השופטים - מכיוון שבתו זכתה רק במקום הרביעי ולדעתו הגיע לה מיקום יותר גבוה.

בתקשורת המקומית דווח שהאירוע המוזר התרחש בסוף יולי, לאחר סיום תחרות היופי "II Baile da Escolha da Rainha" (נשף בחירת מלכת היופי). בשעה שתיים בלילה, כשעתיים לאחר סיום התחרות, החל אביה של אחת המשתתפות, חוואי מקומי בשם סבסטיאו פרנסיסקו, החל להביע את אי שביעות רצונו מהמקום הרביעי בו זכתה בתו בתחרות, תוך שהוא מפקפק בהחלטת השופטים ובקריטריונים שלהם לשיפוט.

למרות שהאולם המלא בו התקיימה תחרות היופי היה מאויש על ידי מאבטחים פרטיים ומשטרה צבאית נכחה בו, האב הזועם החל לצעוק ובשלב מסוים הוציא אקדח וניסה לירות באחד השופטים ולעבר השוטרים שהיו איתו. במקום התפתח קרב יריות בסיומו נפצע האב באורח קשה ואדם נוסף נפצע באורח בינוני, שניהם פוינו לבית החולים, שם לאחר מספר שעות נקבע מותו של האב.

זהירות: תיעוד קשה לצפייה

על פי עדי ראייה, פרנסיסקו ראה את המקום הרביעי של בתו בתחרות היופי כהשפלה, שכן הוא היה בטוח שהיא תהייה המנצחת בתחרות. הוא לא היה מרוצה מההסבר של השופטים, וניסה לקחת את העניינים לידיו אך נורה לפני שהספיק לפגוע באחרים שנכחו במקום.

המשטרה האזרחית החלה בחקירת המקרה ועצרה את סבסטיאו בגין ניסיון רצח של עובדי ציבור, אך כאמור מאוחר יותר הוא מת בבית החולים. המשטרה הצבאית טענה שסבסטיאו פתח באש לעבר השוטרים לפני שנורה וכי אקדח ותחמושת נתפסו במקום.

עוד תחרויות יופי שהסתיימו רע
עירום, סחר בסמים וגניבת כתרים: פרצופן האמיתי של מלכות היופי נחשף

תיעוד מביך: בעלה של המפסידה בתחרות מלכת היופי שבר את הכתר בהתקף זעם

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
האבא, סבסטיאו פרנסיסקו, והנשק שנמצא עליו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האבא, סבסטיאו פרנסיסקו, והנשק שנמצא עליו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מארגני האירוע גינו את מעשי האלימות ואמרו שהם משתפים פעולה עם הרשויות . גם נציגי החברה שהייתה אחראית על אבטחת האירוע נחקרו עקב נוכחות ילדים במקום והעובדה שאדם חמוש הצליח להיכנס לאולם, למרות הם טענו שכל המשתתפים עברו חיפוש עם כניסתם.

ברשתות החברתיות, בתו של סבסטיאו, ביאנקה מאטוס, התאבלה על מות אביה וכתבה בסטורי "אני לא מאמינה. הלוחם שלי איננו. אני באבל, אבא". מארגני האירוע הביעו הזדהות עם אבלה וחזרו על מחויבותם לתהליך הצבעה הוגן ושקוף, תוך שהם מציגים את טפסי ההצבעה לחוקרי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully