וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת 'גוסיפ גירל' התחתנה בשלוש שמלות של גליה להב

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 9:40

היא לעד תיזכר אצלנו כונסה מ"אחת שיודעת", הסדרה האייקונית שהביאה לקדמת הבמה את בלייק לייבלי. בוויקנד האחרון נישאה ג'סיקה זור לבחיר ליבה, כשעל השמלות הופקדה לא אחרת מגליה להב הישראלית. מוכנות לזה? xoxo גוסיפ גירל

הלו אפר איסט סייד שימו לב - ונסה התחתנה וזה לא פחות ממושלם. השחקנית ג'סיקה זור (39) ששיחקה את דמותה של ונסה ב"אחת שיודעת" לצידה של בלייק לייבלי, נישאה בסוף השבוע האחרון לבן זוגה שחקן ההוקי קרח, בראד ריצ'רדסון.

השחקנית ג'סיקה זור בשמלת כלה של גליה להב. באדיבות גליה להב; Janelle Etzel,
מהלך האקסטרים של היילי ביבר ממשיך לפמפם/באדיבות גליה להב; Janelle Etzel

הכלה בחרה בשלוש שמלות מותאמות אישית מבית מעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית, גליה להב. בית האופנה של להב סיפק לכלה את המלתחה המדויקת ליום הגדול שלה, ולא רק לה. בין המוזמנים הידוענים, השחקנית הקנדית, כוכבת "יומני הערפד" נינה דוברב שליוותה את ג'סיקה במהלך היום החגיגי והייתה לה לשושבינה הראשית, שגם היא בחרה להצטייד בשמלת סאטן בגוון זית של גליה להב.

השחקנית ג'סיקה זור בשמלת כלה של גליה להב וחברתה השחקנית נינה דוברב (יומני הערפד). באדיבות גליה להב; Janelle Etzel,
דאבל גליה להב - על הכלה ועל השושבינה/באדיבות גליה להב; Janelle Etzel
השחקנית ג'סיקה זור בשמלת כלה של גליה להב. באדיבות גליה להב; Janelle Etzel,
להב קאפל/באדיבות גליה להב; Janelle Etzel

עוד בוואלה

לא נותרה עין יבשה: הצעת נישואין מפתיעה על המסלול של גליה להב

לכתבה המלאה

השמלה הראשית שבחרה זור היא דגם "טוקיו" אותה הציגה על רקע מגרש גולף יוקרתי באריזונה ארה"ב, בשילוב נעלי עקב של לובוטין. מדובר בשמלת מחוך עוצרת נשימה בגזרת סטרפלס, מעוטרת בחיתוכים ייחודיים בצורת יהלום, שמוסיפים לה נגיעות של קסם ורוך ברקמת רשת מרהיבה ושרוולים ארוכים. לטקס המרכזי הוסיפה בולרו קצר שחתם את הלוק הסופי לשמלה.

השחקנית ג'סיקה זור בשמלת כלה של גליה להב וחברתה השחקנית נינה דוברב (יומני הערפד). באדיבות גליה להב; Janelle Etzel,
בסטיז נהנות יותר/באדיבות גליה להב; Janelle Etzel

כל זה בתוספת הינומה מרהיבה עימה נכנסה לטקס הנישואין עצמו, שעוצב בעיצוב אישי לבקשתה עם ציטוט של סבה המנוח שנפטר ממש לאחרונה: "Take time to smell the roses". טריק דומה שכבר נראה על לא מעט כלות בשנים האחרונות והפך לטרנד בז'אנר הכלות מאז כיתוב הבכורה אי שם בשנת 2019 על ההינומה של היילי ביבר, אותה עיצב ולקח לאקסטרים המעצב וירג'יל אבלו המנוח. הטוויסט במקרה הספציפי של כוכבת 'גוסיפ גירל' הייתה התוספת של רקמת ורד אדומה במנח מאוזן, מעל הכיתוב הלבן שהתנוסס לקראת סוף מכפלת ההינומה.

השחקנית ג'סיקה זור בשמלת כלה של גליה להב. באדיבות גליה להב; Janelle Etzel,
כאילו מיני זה מאסט לאפטר, אה?/באדיבות גליה להב; Janelle Etzel

שמלה נוספת שצדה את עיניינו זו המיני המתוקה לאפטר פארטי שהציגה לאחר כל האישיוז הרשמיים והניירת. לריקודים בחרה הכלה בגזרת סטרפלס מעוטרת במאות חרוזים צפופים, כשהחלק העליון כולל רצועת נוצות עבה שהתנוססה על גבי החזה כולו ונמשך עד הגב. זה הרגע בו גם השיער נאסף לכדי קוקו מרושל ובמקום העקבים של מותג העל נכנסו לתמונה זוג סניקרס לבנות. xoxo גוסיפ גירל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully