וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיום ועד לילה: המותג החדש שמציע הלבשה ל-כ-ל שעה ביום

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 15:26

איך תגרמי לכך שהלוק שלך יהיה גם נינוח מספיק לשעות היום העמוסות, אבל מספיק מוגבה לבילוי לילי? אתן לא היחידות להיתקל באישיו הקטנטן, ולשם כך הושק היום המותג 'ליאן קרמר' המספק מענה לקונספט ה-day to night. כל הפרטים

דרופ ראשון של מותג האופנה ליאן קרמר. Oart,
הדרופ הראשון לבית ליאן קרמר/Oart

מותג חדש נכנס לנוף השכונה האופנתית-מקומית: "ליאן קרמר" בליין עיצוב שהושק היום (א') המביא עימו קונספט שיעניק מענה רב שימושי לכל הלובשות. מה זה אומר? הרעיון העומד מאחורי המותג הוא בסיס day to night, כלומר, פריטים שניתן ללבוש בבוקר ליצירת לוק קליל ולא מתאמץ - ועם זאת לשמור על הטון השיקי. ומנגד, לאותו אאוטפיט בדיוק לצוות זוג עקבים או נעליים קצת יותר חגיגיות ולהגיע לתוצאה של מראה ערב לא פחות ממדויק.

דרופ ראשון של מותג האופנה ליאן קרמר. Oart,
צבעי בסיס נחוצים/Oart

עוד בוואלה

כוכבת 'גוסיפ גירל' התחתנה בשלוש שמלות של גליה להב

לכתבה המלאה

המותג נוצר בכוונה לתת מענה לטרנדיות איכותית, בלי בלבולים ובמחירים נגישים, כששווי הפריטים הנמכרים בבלעדיות באתר האונליין נע על סקאלת מחירים שבין 149 ל-299 שקלים לפיס. מה תמצאו שם? כאמור, ביגוד נטול מאמץ עם טוויסט סקסי מעודן שדורש לשמור על קלאסיות בסיסית. המותג עתיד לפעול בדרופים חודשיים, כאשר כל דרופ יביא איתו את החדשנות הרלוונטית והעכשוויות.

דרופ ראשון של מותג האופנה ליאן קרמר. Oart,
דמיינו את זה עם סניקרס - אבל גם עם עקב קטני/Oart

רבים נוטים להתייחס למראה 'יום-עד-לילה' כאילו מדובר בסוגי מראות הכי נטולי מחשבה, כאלה שלא באמת דורשים איזשהי התייחסות מיוחדת. בפועל, יצירת מראה כזה יכול להיות די מסובך כשאת לא יודעת בדיוק לאילו פריטי מפתח את זקוקה. איך זה בכלל אפשרי שהמראה יהיה גם נינוח מספיק לשעות היום העמוסות, אבל מספיק מוגבה לבילוי לילי? אז אתן לא היחידות להיתקל באישיו הקטנטן.

דרופ ראשון של מותג האופנה ליאן קרמר. Oart,
מנומס וחצוף בו"ז/Oart

לשם כך נוצרה מלתחת הקפסולה, שאמורה לכלול בתוכה את בגדי הבייסיק איתם ניתן לשחק, לערבב, להתאים ולהצליח לסובב ראשים וכל זה בזמן שאת מקלה על עצמך במעבר בין תלבושת לעבודה - למראה ערב שיקי. הדרופ הראשון מבית המותג המדובר כולל בין היתר אוברולים, גופיות "מנומסות" הכוללות נגיעה שובבה של פתחי קאט-אאוט, חצאיות מידי בפלטת צבעים נייטרלית שהרבה יותר נוחה למיקס אנד מאץ', חולצות טי עם הבלטת קאפים ופריטים בעיצוב קפלים א-סימטריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully