וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת ומינימליסטית: נדלקנו על הביקיני של בר רפאלי

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 15:37

כבר כמה ימים שברבור נמצאת בחופשה משפחתית ביעד מסתורי, שלא ממש מונע ממנה לשתף את העוקבות והעוקבים בבגדי הים שארזה לצרכי שיזוף ורדיפה אחרי הילדודס. אחד מהם זו בחירה קלאסית בשחור-לבן שיכול לנחות ממש במגירת הביקיני שלכן. מאיפה לה?

עומס פרינטים, צבעים ואלמנטים קישוטיים קיבלו אמירה מלאת נוכחות בקולקציות האחרונות של מותגי העל. לא מזמן הצגנו בפניכן את טרנד הצ'ארמים על שלל אקססוריז - בפרט על תיקים וזאת במקביל ובניגודיות מוחלטת לתנועת ה'דמיור' המצטנעת והעולה שרצה כרגע ברשתות החברתיות ודובקת לאופי ואיכויות היוקרה השקטה.

מי שעשתה זאת בהצטיינות יתרה, זו בר רפאלי היישר מחופשתה המסתורית ככל הנראה באיי ייוון, כשבחרה בבגד ים על פלטת השחור-לבן. שילוב הצבעים הקלאסי, הנצחי, שלעד יישדר את האלגנטיות המדויקת גם כשמדובר בפיסים מינימליים. במהלך השנים, ברבור תמיד ידעה כיצד לשלב בין אופנה לסגנון אישי, והפוסט האחרון שלה באינסטגרם מציע דוגמה נוספת לכך.

בתמונה ששיתפה, היא מציגה ביקיני שחור ויש לנו את כל הפרטים החשובים. סט הביקיני שהוצג בסדרת התמונות נלקח היישר מהקולבים המשובחים של Tropic of C לפקטורי 54. טופ דגם 'ריו' (490 שקלים) בעיצוב פשוט אך מתוחכם המדגיש את הקווים והתפרים הנקיים של הגזרה בזכות הבד המחטב ואת הפיגורה השמורה של הדוגמנית, תוך שמירה על מראה סולידי ומעודן. חזייה סטנדרטית, ללא קשירות, בעלת מחשוף מעוגל שכתוצאה מכך יוצר מעין משולשים מעוגלים במסגרת לבנה.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
בר רפאלי בבגד ים של טרופיק אוף סי. מסך סטורי אינסטגרם barrefaeli, צילום מסך
ורי מיינדפול, ורי דמיור/צילום מסך, מסך סטורי אינסטגרם barrefaeli

החלק התחתון אמנם לא מופיע כרגע במדפי האונליין של פקטורי ויחד עם זאת איתרנו תחתונים דומים אך שונים המבוססים על אותו קונספט שחור-לבן קלאסי, רק בעיצוב רצועות מעט יותר דקיקות (419 שקלים). בר בחרה בתחתונים קלאסיים ללא התחכמויות, הכוללים בסיס שחור ומסגרת לבנה על מפתח מפשעות גבוה ומחמיא כיאה למותג הדוגל באסתטיקה נשית ונינוחה.

אם אתן מחפשות השראה לסגנון קיץ בלתי מתפשר, אין ספק שהביקיני הזה הוא מקום מצוין להתחיל ממנו. פריט בייסיק, פשוט שהצליח לסחוף תגובות מפרגנות ושלל הרמות מטעם עוקביה ולגמרי השאיר טעם של עוד. שדרך אגב, גם אותו סיפקה בשלל תמונות נוספות שהגיעו מהחופשה בלוקים קיציים שונים, בין היתר בתמונת נוף הורסת בה נראית רפאלי בשמלה פרחונית אותה צילמה בתה הקטנה ליב בת ה-6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully