וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחודש תשיעי: גל מלכה מטריפה בשמלה שוקולדית-צמודה

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 10:31

זה עניין של זמן עד שהשחקנית האהובה תביא לעולם את הבייבי הבכורה. בינתיים ולפני שחוסר שעות השינה ייכנסו ללו"ז, היא נהנית מיתרונות הגלאם. אמש הגיעה בליווי בעלה לפרמיירה של "המפקדת" ואם נצטרך לסכם את הלוק: נשית וסקסית להפליא

קולנוע לב התמלא אמש בחברי הקאסט וקרוביהם של "המפקדת" בכאן 11, שהגיעו להקרנת בכורה חגיגית של העונה השלישית והאחרונה של הסדרה המצליחה. אלונה סער, דור הררי והגירלפרנד החדשה, טליה ברטפלד, עדן דניאל גבאי וגל מלכה שבחודש תשיעי להריונה בעודה ממתינה לבואה של הבייבי הקטנה עלתה על שמלה משגעת תוצרת כחול-לבן.

השחקנית גל מלכה ובעלה בן רובין בהקרנת "המפקדת" עונה שלישית. אור גפן,
יש מהממת כזו?/אור גפן

מלכה בת ה-30 שכבשה את ליבנו ב"גוף שלישי" לצד רותם סלע ויהודה לוי, זכתה בליל אמש להגיע לפרמיירה בליווי בעלה בן רובין, בטוטאל לוק מרהיב בשמלה בחסות בית האופנה מרגוט - בעיצובן של שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן. "הפעם עיצבנו לגל, שמלה צמודה בגוון טרנדי ומחמיא", מספרות המעצבות. חום שוקולדי על גזרה אסימטרית באורך מקסי שהשאיר פתח להצצה לזוג עקבים עם פתח קדמי בצבע ניוד. השמלה בהשראת שבטי האמזונס, מייצגת את היצירתיות של הסטודיו המוכשר וכוללת שילוב קאטים סימטריים בגזרה אסימטרית באזור החזה, היוצר מראה צמוד וסקסי להפליא, בתוספת רצועת כתף יחידה ואלכסונית.

השחקנית גל מלכה בהקרנת "המפקדת" עונה שלישית. אור גפן,
א-לה-שוקולטה/אור גפן

עוד בוואלה

לוהטת ומינימליסטית: נדלקנו על הביקיני של בר רפאלי

לכתבה המלאה

מדויקת ונכונה מהרגיל, כשהסטייליסטית עמית גואטה השלימה את לוק הקקאו המפתה בזוג עגילים מלאי נוכחות בצורת סמל השבת החטופים, מצופים זהב צהוב של מותג התכשיטים SAPIR's PLACE. השלמה מעולה לתסרוקת המסודרת בעיצובו של זיו אמסלם, שדאג לה לקוקו מתוח וגבוה עם תזכורת לפס אמצע ישר ומיושר.

השחקנית גל מלכה ודור הררי בהקרנת "המפקדת" עונה שלישית. אור גפן,
לצד דור מלך הפסדובלה הררי/אור גפן

על האיפור פקד המאפר אדיר פימה, שבחר עבור ההריונית היפה את הפלטה הניודית בסנכרון מצוין לגוון השמלה. צלליות בטון מעט כתמתם, ריסים דרמטיים, עצמות לחיים בולטות בסומק מחמיא ומרים ושפתיים ורדרדות וכמעט טבעיות בגימור מאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully