וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה לובשת זארה: הג'ינס של לטיסיה מלכת ספרד עוד קיים במלאי

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 14:22

המלכה לטיסיה הגיעה להרים למשלחת הספרדית במשחקים הפראלימפיים בפריז. זו לא הייתה הפעם הראשונה שמפרגנת למותגים מקומיים, הפעם בדנים מבית זארה במחיר נגיש, בעיצוב עדכני, רפוי עם פוטנציאל חרישה נהדר

לטיסיה מלכת ספרד במשחקים הפראלימפיים בפריז, 2024. Tullio M. Puglia, GettyImages
יפה לך פריז/GettyImages, Tullio M. Puglia

הספורטאים הפראלימפיים מציגים את הפנים היפות של ישראל בהשתתפותם במשחקים בפריז שיימשכו עד ה-8 בספטמבר. חוץ ממשלחות המשפיענים של אל על בהם ליאל אלי ואוראל צברי, נרשמה גם נוכחותה של לטיסיה מלכת ספרד.

לטיסיה מלכת ספרד במשחקים הפראלימפיים בפריז, 2024. Tullio M. Puglia, GettyImages
הדגם הדהוי האהוב החדש על המלכה/GettyImages, Tullio M. Puglia

קווין לטי, הגיעה לתמוך בספורטאים הפראלימפיים הספרדים והצליחה להפתיע עם אחד המראות הכי נינוחים שלה. במהלך החגיגות האולימפיות נראתה בטוטאל לוק פשוט-פשוט, מרכיבה משקפי שמש של קרולינה הררה שסגרו לוק שהורכב מהפיסים הכי נגישים שתמצאו בשוק. חולצת טי צבעונית עם ציור פיקאסו סמלי, מתוך מהקולקציה המשותפת של ג'ון סמית' יחד עם הצייר הספרדי אוקודה - שעוצבה לרגל האירוע והשתלבה עם מכנסיי ג'ינס רפויים.

ג'ינס של זארה. יח"צ חו"ל,
זמין גם בארץ/יח"צ חו"ל

עוד בוואלה

אל מקפירסון חושפת למה שרפה את שמלת הכלה (היקרה) שלה

לכתבה המלאה

זו לא תהיה הפעם הראשונה בה נראית המלכה עולה על ג'ינס, אך מתברר כי מדובר בזוג מכנסיים שנהיו לאחד הדגמים האהובים עליה. גזרה גבוהה בגוון בהיר יחסית של כחול שטוף, שעד כה לא התנסתה בהם (לפחות לא באופן פומבי), בעיצוב טרנדי ועדכני שאין לו ממש קשר לאלו הקיימים אצלה בארון בדרך כלל. מדובר בדגם של זארה, במראה הבייסיק הקליל - הכולל חמישה כיסים עם אפקט דהוי בעיצוב סטרייט פיט. פריט שבאופן מפתיע עוד זמין בחנויות ובאונליין המותג הספרדי (גם בארץ), בעלות של 229 שקלים בלבד, במידות 32-46 ובהצעת הגשה של ארבעה גוונים: כחול, כחול כהה, שחור ואפור.

ג'ינס של זארה. יח"צ חו"ל,
זמין במידות 32-46/יח"צ חו"ל

מכיוון שאין לה הרבה ברירות עקב פציעתה הממושכת ברגלה הימנית, לטי הלכה על סניקרס לבנות בתוספת פסי זמש בגוון בז' - דגם קלאסי שקיים בארון הנעליים שלה זמן רב, דגם 'MU -01' של המותג הספרדי Mu the Band. זה לא סוד שלטיסיה היא לרוב אחת מבנות המלוכה הראשונות לאמץ טרנדים לטריטוריה שלה, דבר שגרם לה להפוך לאחת המתלבשות הטובות בעולמות המונרכיה. הסטייל שלה הוא אחד הנערצים, נעקבים וכאלה הנותנים השראה לחיקויים והיא תמיד תהמר בכיף על אופנה ספרדית - בנוסף לגילוי מותגים חדשים שמכריזים על סולד אאוט לאחר שהמלכה לובשת את יצירותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully