וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היופי ישראל, הלוקיישן וונציה: רותם סלע מושלמת בטוטאל לוק מלאכי

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 17:05

צמד הקולגות רותם סלע וליאור רז נחת בונציה היפה לרגל הקרנה חגיגית של "סודה", הסרט החדש בהשתתפותם. ובמיוחד בימים אלו, אין גאווה יותר מלראות ישראלים יפים מנצנצים על הרד קרפט מעבר לים - בטח כשמדובר ברותם

רותם סלע וליאור רז בהקרנה חגיגית של "סודה" בונציה. ספטמבר 2024. Mario Golizia,
ונציה מחמיאה לכם/Mario Golizia

מעטות הפעמים בהם אפשר להתלהב מישראלים על השטיחים האדומים הגדולים מעבר לים. מי שגרמה לנו לחיוך רחב במיוחד היום זו רותם סלע, הפנים היפות של מדינת ישראל שייצגו אותנו בסופר כבוד בפסטיבל ונציה. פסטיל הסרטים האיטלקי שממשיך בסדר היום הנוצץ מארח את השמות הגדולים, רק אתמול סיפרנו לכם על הפרלטוט המבורך שקיבלנו מבראד פיט וג'ורג' קלוני, וכעת הגיעה אליו נציגות ישראלית משובחת.

סלע לא הגיעה סולו, איתה השחקן ליאור רז, הקולגה להקרנה חגיגית של "סודה" סרטו של ארז תדמור, שיוקרן הערב באולם Astra בהקרנה מטעם עיריית ונציה, זאת במקביל לפתיחת הפסטיבל. טהורה, צחורה ומלאכית בטוטאל לוק לבן בחסות שמלת מיני קצרצרה בעיצובה של יעל מניה, בעיצוב צווארון קולר הנסגר בקשירת פרונט שהוסיפה נופך של אלגנטיות. על הסטיילינג פקדה הסטייליסטית שירן מניה, שכשמדובר בקלאסיות ללא התפשרות היא הראשונה להיקרא לדגל.

רותם סלע בהקרנה חגיגית של "סודה" בונציה. ספטמבר 2024. Mario Golizia,
למהההה, למה הם קוראים לך אנג'ל?/Mario Golizia

בחלקה הדרומית, הוסיפה וקינחה בשוז יוקרתיות של ג'ימי צ'ו (4,390 שקלים בפקטורי 54) שהן בעצם השילוב האולטימטיבי בין נעל שהיא תכשיט. עשויות סאטן בצבע לבן עם שרשרת קריסטלים העוטפת את הקרסול ומסתיימת בעקב עם בטיפת קריסטל, ממנה נוטף מפל קריסטלים על העקב הדקיק והאלגנטי. בתיאום מושלם, ציוותה תיק באקט מנצנץ גם מבית המותג הנחשק שנשאה ביד לאורך הפרמיירה.

רותם סלע וליאור רז בהקרנה חגיגית של "סודה" בונציה. ספטמבר 2024. Mario Golizia,
מהפנטת בלבן/Mario Golizia

מעבר לכל הטוב הזה, נרשם גם אבזור בגרסת מיני - זוג עגילים נתליים המורכב משלושה חישוקים כסופים בגדלים שונים, בעיצוב גלית שלוש. בנוסף, לא שכחה את סיכת החטופים שננעצה על בית החזה. על שאר הגלאם עמד לו יציב איפור טבעי על הפלטה הניודית, לצד עיצוב שיער פזור בלי יותר מדי התפזרויות והשתוללויות.

רותם סלע וליאור רז בהקרנה חגיגית של "סודה" בונציה. ספטמבר 2024. Mario Golizia,
ציוות אקססוריז מדויק/Mario Golizia

עוד בוואלה

נשלפה מהארכיון: השמלה של אמרטה היא התשובה לצבע הויראלי של הקיץ

לכתבה המלאה

עלילת הסרט שבאו לייצג עוסקת בשורדי שואה, "דווקא בימים הכואבים האלו, כמו באופן סימבולי, מגיעים לפסטיבל ונציה עם סרט על שורדי שואה בשנות ה-50. מציאות כואבת שלצערי רלוונטית מתמיד. גם היום", כך כתבה השחקנית היפייפיה בפוסט ששיתפה בעמוד האינסטגרם האישי שלה. עלילת הסרט מספרת על אווה (רותם סלע), תופרת המגיעה עם בתה לשכונת פועלים בשנת 1956. מנהיג השכונה הוא 'שלום גוטליב' (ליאור רז), שהנהיג בעבר את הפרטיזנים באומץ רב ומשמש כיום כמנהל הייצור של חבריו במפעל הסודה. שלום מתאהב עד כלות באווה, אך אז מטלטלת את השכונה שמועה על עברה כקאפו, האם אהבתם תשרוד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully