וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפויה להיחשב פריט אספנות: המחווה של 'אוף ווייט' לעיר תל אביב

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 15:45

המושג צילום אופנת רחוב הלך וגדל בעשור האחרון, הצלמים שנמצאים בכל פינה מחוץ לשבועות האופנה נהיו למבוקשים רק בכדי להיות חלק מהפריים הבא שלהם. אחד כזה הוא איליה קוטליאר שעובר כעת לפרונט - ומשיק את הטי החדשה והסופר מכבדת של OFF WHITE עבור העיר תל אביב

הצלם איליה קוטליאר מציג חולצה של 'אוף וויט תל אביב' - מהדורה מוגבלת פקטורי 54. איתן קג'רי; עדן עמית,
"צפויה להיחשב לפריט אספנות"/איתן קג'רי; עדן עמית

אחרי רצף של חולצות המוקדשות לערי מפתח כמו לונדון או ניו יורק, או לבירות אופנה כמו מילאנו או פריז - כעת גם תל אביב זוכה להוקרה והערכה מבית האופנה OFF WHITE שעושה כבוד לעיר. הטישרט החדשה עוצבה מתוך מחשבה על העיר האהובה, ומושקת בימים אלה בפקטורי 54, במהדורה מוגבלת בעיצוב יוניסקס לבן וגרפיקה מקורית עם פונטים ייחודיים המוצגים מלפנים ומאחור.

תל אביב זוכה בשנים האחרונות להכרה בינלאומית כעיר קוסמופוליטית המשלבת תרבות, אמנות, אופנה, קולינריה, מוזיקה וחיי לילה. אלו תחומים שאיש רנסנס כמו וירג'יל אבלו, מייסד אוף ווייט שמת בטרם עת בנובמבר 2021, בוודאי היה מעריך. תזמון ההשקה מתקבל כאן באהדה כצעד של תמיכה, בזמן שרבים מתעשיית האופנה באירופה מסתייגים בימים אלה מתמיכה פומבית בישראל. מי שנבחר לעמוד בפרונט ובאופן מפתיע עבר לצד השני של עדשת המצלמה הוא הצלם ואושיית האינסטגרם איליה קוטליאר, אחד האנשים שהכי מזוהים היום עם העיר בזכות צילומי הסטריט סטייל שנהיו למבוקשים ואף נרדפים. הפקת האופנה בה מככב על רקע שדרות רוטשילד, אזור שמאוד מזוהה עם איליה ועבודתו, הביאה אותנו לדסקס עימו על הבחירה בו כפנים המקומיות של המותג.

חולצה של 'אוף וויט תל אביב' - מהדורה מוגבלת פקטורי 54. איתן קג'רי; עדן עמית,
הפרונט/איתן קג'רי; עדן עמית
חולצה של 'אוף וויט תל אביב' - מהדורה מוגבלת פקטורי 54. איתן קג'רי; עדן עמית,
העיצוב האחורי/איתן קג'רי; עדן עמית

איך המעבר לצד השני של העדשה, מוזר?
"זה בהחלט משהו קצת שונה. לא משהו שאני יודע לעשות אותו בצורה מקצועית. אבל גם לצלם אני בקושי יודע בצורה נורמלית, ואנשים אוהבים את זה. אז מקווה שגם אותי בתור דוגמן לחמש דקות הם יאהבו", משיב איליה וממשיך. "זה משהו שמפתיע. ומרגש קצת. לא משהו שרציתי, תכננתי או שאפתי אליו כשהתחלתי את כל הסיפור של האינסטגרם שלי, אבל כרגע מרגיש שזה בהחלט מן הוקרה וחותמת על כל העבודה הקשה שעשיתי ב-10 שנים אחרונות. זה כבוד גדול והבעת אמון מצד פקטורי ואוף וויט. מקווה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים והצפיות של שני המותגים גדולים האלה".

כמי שמכיר ו"למד" את העיר במשך 10 השנים האחרונות, מה דעתך על הטי שהושקה? האם היא מצליחה להעביר את האופי של העיר בדומה לתמונות שלך?
"נראה לי שכן, היא מגניבה למדי. נראית פשוטה אך כן מרגישים את האיכות. היא במהדורה מוגבלת בדיוק כמו תל אביב, אין עוד הרבה ערים כאלה. ההבדל העיקרי שהיא נקייה, בלי קשקושים, לתל אביב יש עוד על מה לעבוד בקטע של ניקיון".

עוד בוואלה

אפשר להגדיל? גומיות הסקראנצ'יז חוזרות בגרסת ג'מבו

לכתבה המלאה

אפשר להגיד שבעשור האחרון המושג 'צילום אופנת רחוב' השתנה ותפס מימדים רחבים יותר. הרשתות החברתיות ולפניהם כמובן הבלוגים, הגדילו בצורה ניכרת את צלמי הסטירט סטייל, שכבר לוקחים חלק בלתי נפרד בנוף הרחובות סביב שבועות האופנה המרכזיים. רבים מהם כבר הפכו לאושיות בפני עצמם, כשהמצולמים מחפשים אותם בכל פינה, כדי להיות חלק מהפריים הבא וה"טבעי" שלהם.

איזו עצה היית נותן לצלם ששואף להגיע לרמה כזו של צילומי סטריט סטייל?
"יש עצה עיקרית אחת. תצלמו מלא. תקדישו כל שנייה פנויה לזה, תלכו אלפי צעדים ביום. תשנו מסלולי הליכה, תשנו זוויות ראייה, תעשו אלפי תמונות. שחקו עם עריכה, פילטרים. פשוט תעשו. אל תעתיקו".

הצלם איליה קוטליאר מציג חולצה של 'אוף וויט תל אביב' - מהדורה מוגבלת פקטורי 54. איתן קג'רי; עדן עמית,
"תל אביב היא סם חזק מדי"/איתן קג'רי; עדן עמית

אתה מצליח לתפוס רגעים מאוד ספציפיים של עוברי אורח, במטרה לגרום לאנשים להתאהב בעיר. האם התחושה/מטרה הזו התגברה מאז תחילת הלחימה?
"לא יודע אם התגברה, אבל בהחלט אני היום מרגיש יותר אחריות לתת לעוקבים שלי את הסטוריז שהם לא רק קודי קופון או מלחמה. אין שום דבר רע באנשים שעושים כסף בעזרת קודי קופון, ובטח אין שום דבר יותר חשוב כרגע מהחזרת חטופים וניצחון במלחמה, אבל החיים הם יותר מורכבים. ויש בהם עוד מלא צדדים. יש רגעים של שמחה, ותרבות, ואהבה ואופנה. ועוד אלף ואחד חתיכות בפאזל הזה. בתל אביב יש הכל. סטוריז שלי הם חלון ראווה של העיר. רק דרך העדשה העקומה שלי ובלי לייפייף את המציאות. המטרה היא בסופו של דבר לתת לאנשים הזדמנות לראות קצת מסביבם. כי רובם תקועים בטלפון ושוכחים להסתכל לצדדים".

הצלם איליה קוטליאר מציג חולצה של 'אוף וויט תל אביב' - מהדורה מוגבלת פקטורי 54. איתן קג'רי; עדן עמית,
כבוד גדול לעיר ללא הפסקה/איתן קג'רי; עדן עמית

אתה מצלם תל אביב, נושם תל אביב ועכשיו גם מייצג את תל אביב בדרך הכי בינלאומית שיש - אבל גר ברמת גן. לא הגיע הזמן למעבר?
"תל אביב היא סם חזק מדי. מספיק לי אותה 12 שעות ביום. זה עושה לי טוב להיפרד ממנה ללילה, להתגעגע ואז לחזור לזרועתיה בבוקר".

החולצה תימכר בלעדית במהדורה מוגבלת במחיר 1,690 שקלים ובטווח מידות רחב, בחנות בקניון TLV ובאתר האונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully