וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה בגד ים ברשת - וגילתה שהוא חושף הרבה יותר ממה שרצתה

22.9.2024 / 0:08

לקוחה של Temu רכשה בגד ים במידה גדולה יותר רק כדי להיות בטוחה שהוא עולה עליה - והוא עדיין חשף אצלה חלקים שתכננה לכסות: "אתן אותו לאחיינית שלי, אבל אני עם קניות ברשת סיימתי"

מה שהזמנתי לעומת מה שקיבלתי/@mimmangelica

קנייה של בגדים מאתרים מקוונים כמו Temu או SHEIN עשויה להיות נוחה מאוד (מעבר למחיר הזול), בעיקר כי אין צורך לבזבז זמן בריצות מחנות לחנות כדי למצוא את מה שאת מחפשת. עם זאת, הסיבה מדוע לא מומלץ. למהר לעשות זאת ברורה גם היא: אי היכולת למדוד את הבגדים לפני הרכישה.

מי שלמדה את זה על בשרה הייתה לקוחה של Temu, שהייתה מודעת לחסרון הזה ולכן רכשה במכוון בגד ים במידה גדולה יותר כדי שיתאים לה - ועדיין קיבלה פריט שחשף הרבה יותר בשר ממה שציפתה לו. היא נשבעה שלא תקנה שוב בגדים מהרשת.

מימה אנג'ליקה, שחולקת את חוויותיה בעמוד הטיקטוק שלה תחת הכינוי @mimmangelica, שיתפה סרטון בו הציגה את הרכישה האחרונה שלה מ-Temu שהיוותה עבורה "לקח" לבאות.

היא מספרת שהזמינה סט בגדי ים וסארונג שהתבררו כפלופ מוחלט. מימה הזמינה את בגד הים שאהבה במידה 16 אמריקאית (שזה המקבילה של 44/46 במידות ישראליות), שהיא מידה אחת יותר ממה שהיא לובשת בדרך כלל, רק כדי לוודא שהוא יתאים למבנה הגוף שלה כי היא יודעת שהמידות עשויות להיות בלתי צפויות.

ככה זה נראה באתר:

בגד הים באתר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בגד הים באתר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

למזלה, בגד הים ישב עליה בול אבל הסארונג הנלווה אליו, בצבעי שחור וצהוב, היה זה שהיווה בעיה והותיר את הירך שלה חשופה לגמרי. בתמונה שבאתר ניתן לראות שהסארונג אמור לכסות היטב את הרגליים - אך במציאות של מה שקיבלה "אין מספיק בד כדי להקיף" את כל הגוף שלה, אמרה מימה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

וככה זה נראה עליה:

ככה בגד הים נראה עליה. tiktok/@mimmaangelica, צילום מסך
לקוחה לא מרוצה/צילום מסך, tiktok/@mimmaangelica

גם עם בגד הים עצמו הייתה לה בעיה. היא אמרה: "בגד הים מתאים, אבל זה פשוט לא עשוי מחומר טוב במיוחד", היא הודתה לפני שנסוגה לאחור כדי להציג את הסארונג שאינו מתאים בגודלו. "זה הלקח בשבילי - לא לקנות אופנה מהירה מחנויות מקוונות זולות כמו Temu", היא סיכמה את הסרטון.

מימה מתכננת כעת להעביר את הפריט לאחיינית "הקטנה בהרבה" שלה, אך הזהירה אחרים מלבצע את אותה טעות.


עוד בנושא:
ניסיתי את טרנד השמלות השקופות - אבל הן נראות אחרת לגמרי במציאות

קנתה שמלת כלה מעוצבת בהתאמה אישית וקיבלה משהו מחריד

אז מה עושים כדי שזה לא יקרה לכן?

הסרטון צבר למעלה מ-350,000 צפיות, כשרבים חלקו את מחשבותיהם בתגובות והציעו למימה (ולקונים אחרים) דרכים לוודא שהפריט שהם קונים מתאים לציפיותיהם. לדברי כמה מהמגיבים, מי שקונה באתרים כמו Temu צריך להתמקד בקריאת הביקורות ופחות במוצר עצמו.

אחת יעצה: "אני אוהבת את טימו ושיין, אבל במקום להסתכל על התמונות שהאתר מעלה, תסתכלו על ביקורות של אנשים אמיתיים עם תמונות ואז תדעו מהי האיכות". אחרת הסכימה: "נכון, אני אוהבת את טימו אבל אני גם מסתכלת על הביקורות האמיתיות. הן עדיין לא אכזבו אותי והרכבתי את כל מלתחת הקיץ שלי משם. נעליים והכל!". לקוחה מרוצה אחרת הוסיפה: "עליך לקרוא את הביקורות כדי לראות אם זה מתאים למידות שלך או שאת צריכה להזמין מידה גדולה יותר. הזמנתי הרבה מטימו ולא נתקלתי בבעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully