וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה שמלת כלה מעוצבת בהתאמה אישית וקיבלה משהו מחריד

19.6.2024 / 0:08

אישה שילמה סכום נאה על שמלת כלה בהתאמה אישית וקיבלה את אחד הדברים הכי מחרידים שראינו: "דמיינתי את הגרוע מכל ומתברר שהמציאות עולה על כל דמיון"

הזמינה שמלת כלה ברשת וקיבלה את הדבר המאוד לא מחמיא הזה/tiktok.com/@littlemiss_madison

חתונות הן דבר יקר ולכן הגיוני שכלות מתפתות לחפש שמלות זולות יותר ברשת שיהיו דומות מספיק לשמלה היוקרתית עליה חלמו. כולנו נחשפנו לכמה קניות מקוונות כושלות, כשהשמלה שהגיעה בדואר הייתה שונה לחלוטין מהתמונות שפורסמו באתר, אך במקרה הזה הלקוחה הזמינה שמלת כלה בהתאמה אישית - כשלא היה הרבה מקום לטעויות, ועדיין קיבלה תוצר מביך ואפילו משפיל, אם להיות כנים.

אישה אחת פנתה לפייסבוק כדי לשתף את הסיפור המזעזע של שמלת הכלה המוזמנת של בת דודתה. ההבדל בין השמלה שהזמינה לזו שקיבלה היה כה משמעותי ומטריד שזה גרם לשלל יוצרי תוכן ליצור סרטונים על החוויה הקשה כדי להסב את תשומת הלב למצבה של הכלה המסכנה.

"אני צריכה שכולם יתייגו את ה-Shaderoom ויעזרו לבת דודתי לקבל את הכסף שלה בחזרה עבור שמלת הכלה שלה", היא כתבה, "היא חיכתה שלושה חודשים כדי לקבל את השמלה הזו בהתאמה אישית והמעצב המשיך לקחת מידות וסיפק אותה ברגע האחרון".

השמלה ששימשה להשראה הייתה שמלה לבנה מהממת עם צווארון לב ושרוולים מחוץ לכתף. בצד אחד של השמלה היה שסע בגובה הירך, והשמלה כוסתה בפרטי תחרה עדינים. השמלה שקיבלה הכלה המיועדת הייתה סוג של סטרפלס מפלצתי, עם שני קאפים מרופדים חומים בחלק העליון ודוגמת תחרה זולה. על השמלה הודבקו בגסות שלוש רוזטות לבנות והיא ממש לא נראית בכלל כמו השמלה שהיוותה לה השראה.

ככה השמלה נראתה ברשת

וזה מה שהיא קיבלה

שמלת הכלה שחלמה עליה לעומת שמלת הכלה שקיבלה. Facebook/Krisa Marie, צילום מסך
שמלת הכלה שחלמה עליה מימין לעומת שמלת הכלה שקיבלה/צילום מסך, Facebook/Krisa Marie

"המעצב סירב להחזיר את הכסף עבור השמלה והצהיר שהוציא כספים על החומרים לדבר המבולגן הזה. כולם יודעים כמה מלחיצה ויקרה חתונה יכולה להיות ובת הדודה שלי היא אחד האנשים הכי לא אנוכיים שיש, אז זה היה מאוד מייאש לראות איך מנצלים אותה ככה", הוסיפה בת דודתה שטענה ששם המעצב הוא ישראל ג'ול.


עוד בנושא:
השמלה השערורייתית שבחרה המשפיענית ללבוש לחתונת חברתה הטובה

הזמינה ברשת שמלה שקופה סקסית למסיבת הרווקות שלה - וקיבלה משהו מגוחך

@jessicabaileyhassan

oh no ! she cant get married in that dress!

♬ original sound - JessicaBaileyHassan

לאחר שהדרמה שותפה בטיקטוק על ידי היוצרת ג'סיקה ביילי חסן, הסרטון צבר 86,000 צפיות ורבים נותרו מזועזעים. "דמיינתי את הגרוע מכל ומתברר שהמציאות עולה על כל דמיון", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "צרחתי ממש בקול רם כשראיתי את זה". "הלסת שלי נשמטה", הכריזה שלישית. "שום דבר, אני חוזרת, שום דבר לא יכול היה להכין אותי לכמה שזה גרוע", כתבה צופה מבועתת נוספת ואחרת הציעה: "תתלונני למשטרה ותתקשרי למורה למתמטיקה כדי להבין מה הם בדיוק עשו עם המדידות".

על אף שהכלה נחרדה, בת דודתה עדכנה את העוקבים בפייסבוק שהיא הצליחה בדקה ה-90 למצוא שמלה אחרת שהייתה דומה לתמונה שהיוותה השראה ושהחתונה הייתה יפה ומוצלחת.

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully