וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבייבי באמפ של נטע אלחמיסטר מתוקה - אבל השמלה שלה יותר

שמחנו לקרוא על בשורת ההריון של נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, שהפתיעו את עוקבי האינסטה בפוסט משפחתי עם בייבי באמפ מתוקה. נטע, הסוחבת על גבה את טייטל 'מלכת החוף' כבר כמה שנים טובות, לא אכזבה גם כאן ובחרה בשמלמלה חצי שקופה שעוד קיימת במלאי, בתוספת ביקיני מבית

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון מבשרים על הריון שני. מסך אינסטגרם neta_alchimister; ramigershon5, צילום מסך
יפים ומרגשים/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister; ramigershon5

אמש (א') התוודענו לבשורה המשמחת של נטע אלחמיסטר ובעלה, הכדורגלן רמי גרשון, על כך שמצפים לבייבי נאמבר 2. עשרה חודשים אחרי שהפכו להורים בפעם הראשונה, הדוגמנית בישרה אתמול ל-1.7 מיליון עוקבי האינסטה (+65 אלף של רמי) על הריון שני ומרגש: "I love the love our love creates♥", כתבה בפוסט הבשורה המשפחתי בה נראית לצד גרשון, בנה הבכור אל-ים והבייבי באמפ המתוקה. האמת? הפעם לא ניחשנו בכלל, אפילו לא חשדנו.

נטע אלחמיסטר הריון שני. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
הכי נשית אבר/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

כאשת אופנה המככבת בשני צידי המצלמה, בחרה נטע בטוטאל לוק לבן, שעם או בלי כוונת המצטלמת נושאת עמה סמליות של טוהר, ניקיון ואופטימיות נחוצה לקראת תקופה חדשה בחייהם. מדובר בשמלה מתוך קולקציית All White של 'בננהוט', המותג בבעלותה והקולגה והבסטי, נועה בני.

נמכרת גם בטורקיז ושחור

דגם RENE (769 שקלים) באורך מקסי, המציע התאמה יפהפייה של שרוולים ארוכים בגזרה קלת משקל, חצי שקופה ומרופדת בעיצוב אלגנטי ומושלם. שמלת חוף שבמקרה של משפחת גרשון-אלחמסיטר הוסיפה את הטון הרומנטי המתבקש לתמונה המשפחתית בעזרת הרשת הבהירה, כשהשקיפות מדגישה את התפתחות ההריון שעוד נראה בשלבים המוקדמים (טפו חמסה).

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון ובנם הבכור אל-ים בחופשה. מסך אינסטגרם neta_alchimister, צילום מסך
לרגע לא חשדנו: רגע לפני הבשורה, מבלים בחופשה משפחתית/צילום מסך, מסך אינסטגרם neta_alchimister

עוד בוואלה

"מידות לכוסיות בלבד": השמלה של נטע אלחמיסטר מעוררת מחלוקת

לכתבה המלאה

הבחירה בביקיני אופיינית למלכת החוף, טייטל שסוחבת על גבה מאז ומתמיד מבחינתנו. הפעם, עלתה על בגד ים כחלק מהחופשה המשותפת, בסט קטן המספק נגיעה של קיץ שעוד לגמרי כאן איתנו, לצד אלמנט של משחקיות קלילה המתבטאת בניגודיות שבין הטקסטורות השונות. מדובר ככל הנראה בדגם ST TROPEZ הסקסי והורסטילי, שניתן ללבוש עם רצועות הצוואר ובלעדיהן (מידות אחרונות ב-399 שקלים). לצד חלק תחתון בסגנון ברזילאי הכולל חגורה קדמית צרה ומתכווננת, מעוצבת בקפידה ליצירת פיגורה מחמיאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully