וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטובות והמעייפות: כל הלוקים על השטיח האדום של פרסי האמי 2024

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 14:59

בין בחירות מטאליות, לגווני מסטיק שהביאו לפדיחת 'ביץ' סטול מיי לוק' על השטיח האדום של טקס פרסי האמי לשנת 2024, נרשמו כמה הפתעות נעימות ופחות. להט לטיני לזכות סופיה ורגרה, סלינה גומז המפתיעה, מריל סטריפ ואליזבת דביקי באלגנטיות מאופקת, ושני גברברים מהפנטים

ריצ'רד גד, הסדרה "אייל קטן" זוכה בפרס הסדרה המוגבלת הטובה ביותר, טקס האמי 2024. Robert Gauthier / Los Angeles Times via Getty Images, GettyImages
ריצ'רד גד, הסדרה "אייל קטן" זוכה בפרס הסדרה המוגבלת הטובה ביותר, טקס האמי 2024/GettyImages, Robert Gauthier / Los Angeles Times via Getty Images

טקס פרסי האמי לשנת 2024 התקיים אמש בשעות הקטנות של הלילה, בין הסדרות שעשו היסטוריה וקטפו את הפרס היוקרתי על הבמה בתאטרון פיקוק באל איי - הצלחנו להתמקד באלמנט נוסף ולא פחות חשוב: השטיח האדום. התכנסו לבחון לעומק את הכוכבות הגדולות (נרשמו גם כמה הצלחות בחלקת הזכרים) ומה לבשו. ספוילר קטן, אין מישהי שהעיפה לנו את הסכך אבל חייבות לשבח את הסטייל שמריל סטריפ הולכת ומאמצת לאחרונה באירועים פומביים, כמו גם האלגנטיות המאופקת של אליזבת דביקי. וכן נגיע גם לפטפוט רגע על הגימיק המעייף על הרד קרפט, בחסות תחפושת בננה, פלאס פדיחת 'ביץ' סטול מיי לוק' בגזרתה של ריטה אורה. התחלנו.

ג'ניפר אניסטון

בשמלת סטרפלס שקופה למחצה של אוסקר דה לה רנטה, החליטה ג'ן לדחוף את גבולות הסגנון האישי. מה היה שם? עיצוב מורכב משיבוץ חרוזים מאבני פנינה בצורות שונות, בגזרה שהבליטה את כל אזור עצמות הבריח שנשאר חשוף באופן מחמיא. פיס ששילבה עם אוסף של תכשיטי טיפאני אנד קו. ועדיין משהו שם התפספס, אולי הגיע הזמן שנוריד צפיות.

ג'ניפר אניסטון בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
כנראה שהיו לנו ציפיות גבוהות/GettyImages, GettyImages

סלינה גומז

הדעה שלנו על סלינה נעה בין סטייל הדודה לבין בחירות שהרבה פעמים מצליחות לדייק אותה ולהביא אותה לקדמת הבמה. הפעם באופן מפתיע, די צלח לה. בשמלה שחורה מבית ראלף לורן - קו צווארון מוצלב ומעוטר נצנוצים שהתאימו לכל תכשיטי טיפאני ושות' שענדה (והיא ענדה לא מעט מהם).

סלינה גומז בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
מפתיעה מאוד/GettyImages, GettyImages

סופיה ורגרה

השחקנית הקולומביאנית מעלה לנו את הדופק כמעט בכל הופעה שלה. לטקס האמי השנה הגיעה בזכות המועמדות לפרס השחקנית הראשית בסדרה "גריסלדה", מי שעוד לא צפתה - זה הזמן. לוהטת בשמלת מקסי אדומה ונשפכת של דולצ'ה גבאנה, כשהיי-לייט כמובן הם הקאפים העגולים שחותמים את הלוק לסקסי ביותר על הרד קרפט השנה. על התכשוט, המעצבת לוריין שוורץ.

סופיה ורגרה בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
מביאה את הלהט הלטיני לשטיח האדום/GettyImages, GettyImages

מריל סטריפ

מה נגיד, מה נאמר. זה לא שעייפנו משמלות דרמטיות, אבל משהו בפשטות האלגנטית של השחקנית האגדית בת ה-75 מצליח לאחרונה לכבוש את ליבנו שוב ושוב. הגוון הפינקי נראה לא מעט על השטיח הפעם, כשסטריפ לוקחת את האאוטפיט למקום נוח יותר של חליפת מכנסיים מחויטת, מונוכרומטית בעיצוב סרט צוואר ארוך, בחסות אלכסנדר מקווין. תוספת קטנה של שוז על עקב, עגילי חישוק נוצצים ומשקפיים במסגרת ניודית לא מורגשת.

מריל סטריפ בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
משתבחת ומשתבחת/GettyImages, GettyImages

ריס וויתרספון

דיטלס של רקמה פרחונית על בסיס קטיפה שחורה לזכות דיור. בינינו? טוב היה אם הייתה נשארת עם העליונית שבתמונה כאן עליה. אין ספק שמדובר ביצירה מרשימה, אבל דווקא התוספת החמימה הוסיפה טון קצת יותר מתוחכם. היא אבזרה בתיק קלאץ' בצורת קופסה מתכתית מעוטרת בחרוזי פנינה, והשלימה את הלוק בתסרוקת אסופה שחשפה שרשרת יהלומים מהפנטת של Bucherer וזוג עגילים צמודים.

ריס וויתרספון בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
טוב היה אם הייתה נשארת עם העליונית/GettyImages, GettyImages

אליזבת דביקי

פרס המאסטרית באלגנטיות מאופקת ויוקרה שקטה יעבור בעיניים עצומות לידיה של השחקנית ההורסת, שמי שעקבה אחרי "הכתר" בנטפליקס, ודאי תזכור אותה בדמותה של הנסיכה דיאנה. שמלה שחורה, חלקה ונקיה מקשקושים בעיצוב חצאית מובנית לגובה בעדינות מירבית של דיור, בית אופנה שבחרה דביקי ללבוש כבר מספר פעמים בעבר. צוואר עירום מבלינג בלינג, שנתן את הבמה המושלמת לשמלה ותוספת מינימלית של עגילי פס ארוכים, צמיד וטבעות יהלומים.

עוד בוואלה

"ניקול קידמן הכי מתמסרת וג'ניפר אניסטון אוהבת לבנות איתי את שלבי האיפור"

לכתבה המלאה
אליזבת דביקי בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
דביקי היפהפייה, מאסטרית באלגנטיות מאופקת/GettyImages, GettyImages

נאווה מאו

מי שניסתה לתת פייט לסופיה ורגרה בשמלה אדומה, זו כוכבת "אייל קטן" הטרנסג'נדרית, בתפירה אישית ועיצוב מותאם של ג'יג'י גוד. מחשוף צונח על צווארון מסולסל ומעט מסנוור בלשון המעטה, פלאס שסע גבוה עד גובה הירך. על המסך נפלנו ממנה, על השטיח קצת פחות. לכל זה הוסיפה זוג עקבים כסופים מבית המותג האיטלקי, פריז טקסס.

נאווה מאו בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
ניסיון חמוד שלא צלח/GettyImages, GettyImages

ג'רמי אלן וויט

בימים אלה הוא מוביל את הקמפיין העולמי של קלווין קליין, לכן בלתי נמנע היה שהוא יגיע לשטיח האדום תחת מיתוג אחר. הוא זכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו ב"הדוב", ואנחנו כאן מהדסק הצנוע שלנו מכתירות אותו, כקראש תקופתי משובח. בלי בלבולי מוח, הלך על חליפת טוקסידו שחורה עם צווארון סאטן וסגירת פפיון שחור על מכופתרת לבנה.

ג'רמי אלן וויט בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
היי מאמוש. מזל טוב/GettyImages, GettyImages

ניקולה קוכלן

היי, מה זה? ננסה להניח רגע בצד לדעות האנטישמיות של כוכבת "ברידג'רטון" ולהיות אובייקטיביות. מה זה? שמלת דיסקו כסופה בעיצוב שלא לגמרי סגור על עצמו, בחסות המעצב האמריקאי פראבל גורונג. גזרה לא מחמיאה בעליל, שמשתלבת רע מאוד עם הגוון המטאלי. סורי נוט סורי.

ניקולה קוכלן בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
ממממממ... סורי נוט סורי/GettyImages, GettyImages

ג'ונתן ביילי

ואם ב"ברידג'רטון" עסקינן - ג'ונתן ביילי רבותיי. טוטאל לוק של ארמני, הכולל מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה העשויה בד משי רך ורחב, העוטף את מותניו הצרות. חלק עליון במכופתרת בז' חלקלקה שנותרה פתוחה עד כמעט החצי ונתנה לכמה שיערות חזה סוררות לצוץ באין מפריע.

ג'ונתן ביילי בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
ג'ונתן ביילי ליום טוב יותר/GettyImages, GettyImages

ריטה אורה

על הסיפור הקצר הבא יש לנו להגיד דבר אחד: אופסי. ריטה אורה בחרה בעיצוב ורוד בייבי של תמרה ראלף, בטוטאל לוק בהשראת שנות ה-20. מה שהיא פחות ציפתה, זה שהמעצבת תדאג לשמלה כמעט זהה, שנחתה במלתחתה של השחקנית המקסיקנית אייזה גונזלס. קטע מסריח? מקסי נשפכת באורך הרצפה וגלימות פרוותיות לשתיהן, כשההבדל היחיד הוא קו הצוואר שבמקרה של גונזלס מפתח הצוואר צנח לעומק.

ריטה אורה בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
ביץ' סטול מיי לוק בהשראת שנות ה-20/GettyImages, GettyImages

קריסטן וויג

היא נראתה כמו גרסה אנושית של פסלון זכייה, במובן הטובה של התיאור. בשמלת סטרפלס של אוסקר דה לה רנטה, מבד מתכתי-מוזהב בעיצוב אריג מוצלב. מכפלת עליונה ותחתונה תואמת בצורות משולשים מחודדים בשוליים. הכל כאן ממש עבד: השמלה ואיך שהיא יושבת עליה, הקארה המוקפד והקצר, שרשרת היהלומים הפשוטה ואפילו המניקור העדין.

קריסטן ויג בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
הכל כאן עבד מ-ע-ו-ל-ה/GettyImages, GettyImages

נימפיה ווינד (ליאו טסאו)

שמעו, יש פעמים רבות במקצוע הזה שלנו שפשוט די. די, די , די. בננה אנושית מהלכת נצפתה ליל אמש על הרד קרפט המדובר. מראה בלתי צפוי על גופו של הדראג קווין זוכת "המירוץ לדראג של רו פול", הכולל בגד גוף ליים ועקבים מחודדים תואמים. עליו בד מוזהב שנראה כמו קליפת בננה פתוחה ומתנופפת.

הדראג קווין נימפיה ווינד בטקס פרסי האמי 2024. GettyImages, GettyImages
גימיק=פיהוק גדול/GettyImages, GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully