וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקול קידמן הכי מתמסרת וג'ניפר אניסטון אוהבת לבנות איתי את שלבי האיפור"

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 9:37

אנג'לה לוין היא הנשק הסודי של הצמרת הנשית בהוליווד, שאמונה על האיפור הפלולס של ניקול קידמן, גלן קלוז, ג'ניפר אניסטון ועוד איי-ליסטריות רבות, והיא ישראלית! בתחילת השבוע זכתה בפרס האמי על פועלה | כעת חושפת את הסודות, הטריקים, כמו גם פאן פאקטס על "הבנות שלה"

המאפרת הישראלית אנג'לה לווין מקבלת פרס אמי, 2024. Kevin Winter, GettyImages
תחילת השבוע, רגע אחרי קבלת פרסי האמי/GettyImages, Kevin Winter

כשניקול קידמן, ג'ניפר אניסטון, גלן קלוז ומישל וויליאמס פוסעות על שטיחים אדומים או מתיישבות על ספת האירוח בתוכנית טוק שואו מובילה, הן תמיד אבל תמיד נראות בטופ. רק מה שלבטח לא ידעתם הוא שרביעיית האייליסטריות כנזכר לעיל, כמו עוד רבות ונפלאות בפרופיל הוליוודי גבוה (כולל שירה האס שלנו), עברו ועוברות תחת ידיה המיומנות של אמנית האיפור *הישראלית*, אנג'לה לוין. שבתחילת השבוע היא הוסיפה לרזומה המרשים שלה גם פסלון אמי מנצנץ! לוין קטפה את פרס ה- "Creative Arts" בקטגוריית "איפור עכשווי יוצא מן הכלל (ללא אפקטים)" על עבודתה בתוכנית- "The Morning Show". "הפרס הוא למחלקת האיפור של העונה השלישית, לא רק לי אישית" היא מבקשת להבהיר. "המחלקה בחרה בי לקבל את הפרס וכמובן מאוד שמחתי על כך".

מה פרס האמי הזה מסמל עבורך?
"נתחיל בכך שקיבלתי הוקרה מאנשים במקצוע שלנו, אבל זה לקח המון זמן. את עובדת כל כך קשה, מוותרת על כל כך הרבה רגעים עם המשפחה ועל להיות בבית, עד שפתאום ביום בהיר אחד העולם שם לב ומגיע אפילו פרס. זה מאוד מרגש עבורי".

ג'ניפר אניסטון, פברואר 2024. Frazer Harrison, GettyImages
"כשאני מאפרת אותן לשטיחים אדומים אז בעצם הן 'עצמן', כלומר, עכשיו זה הזמן להראות אותן ולא עוד 'דמות'"/GettyImages, Frazer Harrison

האם את מרגישה שזה בעצם ניצחון "כפול" מבחינתך? כלומר זו גם אבן דרך רצינית בקריירה שלך, אבל גם ניצחון "ישראלי" איפשהו ובייחוד בתקופה כל כך קשה לעם שלנו
"לחלוטין. הייתי מאוד גאה לעמוד על הבמה המכובדת השבוע ולתת את הספיץ' עם המבטא הישראלי. באופן אישי אני מאמינה שעולם הקולנוע לא יכול להתערב בעניינים פוליטיים, הם לא באמת מבינים בזה ואת הצד שלנו כמו שאני כישראלית חווה. גם באופן כללי אני לא אדם מאוד פוליטי. יחד עם זאת, ברור לי שכשעומדת ישראלית ומחזיקה את פרס האמי יש פה הכרזה - 'אנחנו פה, אנחנו חזקים ואנחנו מוכשרים בכל התחומים. ותמיד נהיה פה'".

לוין נולדה בישראל. כשהייתה פעוטה אביה ז"ל החליט לפרוש מצבא קבע ולחפש את הקריירה הבאה שלו. כשהגיעה הזדמנות עסקית ונוצצת באיטליה (עסקי היהלומים) המשפחה החליטה להעתיק את חייה לשם. "אבי מאוד הצליח במקצוע שלו באיטליה, אבל הוא גם מאוד רצה שאני ואחי הבכור נתחנך בישראל. כשהייתי בת 12 וחצי לערך חזרנו לארץ".

"ברור לי שכשעומדת ישראלית ומחזיקה את פרס האמי יש פה הכרזה – 'אנחנו פה ותמיד נהיה פה'"

המאפרת הישראלית אנג'לה לווין עם פרס אמי, 2024 בשיחת זום עם טלי ארבל. טלי ארבל, מערכת וואלה
משוויצה (ובצדק) בפרס האמי הנוצץ דרך מצלמת הזום/מערכת וואלה, טלי ארבל

מתי האיפור נכנס לחייך?
"כבר כבחורה צעירה, אם עמדת לידי יותר מעשר דקות סביר להניח שסידרתי לך את הגבות או הציפורניים. תמיד הייתה לי נטייה לכל הקשור לביוטי. בעיקר אהבתי את היכולת לעזור לאדם להתייפות, להרגיש טוב. אני חושבת שזה בעיקר מה שמשך אותי בתחילת הדרך, האינטימיות הזו שנוצרת. התוכנית המקורית הייתה שבגמר השירות הצבאי שלי אחזור לאיטליה ואעבוד שם עם אבי". רק שחוג החברים סביבה שתלו במוחה את המחשבה או ההבנה שהיא צריכה להיות מאפרת, וזה עבד. לוין החלה ללמוד בבית הספר לאיפור "בני בר לב" וראתה כי טוב, גם בר לב חשב כך.

"בגמר קורס של שנה הוא הניח ידיו על כתפיי ואמר לי "יום אחד את תהיי מאפרת גדולה. את צריכה לנסוע לחו"ל וללמוד יותר ממה שאני יכול ללמד אותך". אחרי מעט התלבטות, עם ברכתו ובליוויו של אבי שיניתי לגמרי את תוכניותיי ונסענו ללוס אנג'לס". לוין מגיעה ל-LA בשנת 1985, מתקבלת לאקדמיה הבינלאומית ליופי "Elegance" וגם שם עושה חיל. את ההתלמדות שלה עברה באולפני "בורמן", מה שסלל את תחילת הקריירה שלה להתמקד באיפור אפקטים מיוחדים לסרטים. "כבר במהלך הלימודים התחלתי לעבוד ולהתנסות על סטים של סרטים, בזמנו ללא תשלום כמובן. ועדיין, אחרי סיום לימודיי שמעתי בעיקר הרבה "לא" כשחיפשתי עבודה ולהשתלב בתעשיית הקולנוע. הייתי בטוחה שאעבוד קצת בלוס אנג'לס ובסוף אחזור לישראל. אבל יום אחד התעוררתי והבנתי שאני פה כבר 20 שנה".

מתי, ומדוע, את עושה את השיפטינג מאיפור אפקטים מיוחדים למאפרת אישית של הכוכבות?
"בשלב מסוים מפיקים התחילו להעסיק אותי כ'ראש מחלקת איפור' ובכך למעשה לחסוך, כי עשיתי גם וגם (אפקטים מיוחדים ואיפור כללי). פה ושם הגיעו שחקנים שמסיבה כזו או אחרת לא התלווה אליהם מאפר/ת אז יצא שעבדתי איתם. למעשה התחלתי לעשות יותר ויותר איפור יופי אישי, התחילו להמליץ עלי. ואז הגיעה בט מידלר. תחילה התלוותי אליה לסיבוב הופעות ארוך ובין לבין איפרתי אותה לסרטים מצליחים בהם השתתפה ואיוונטים שונים. מזה שהתרגלתי לעבוד כראש מחלקה עם הרבה אנשים וצוותים, עברתי לעבוד אחת על אחת כמאפרת אישית".

ובאת אל הנחלה מה שנקרא.
"התאהבתי בזה. הייתה לי התלהבות טבעית ואמיתית לכל הנושא של איפור, ושחקניות שהיו בקרבתי מאוד נמשכו לזה. עבורי זה יותר ממקצוע, כשאני מאפרת זה מאפשר לי להיכנס לזון של כמעט מדיטציה. אני כל כך אוהבת את זה ואני כל כך אוהבת את המצלמה - התחלתי בעצם ללמוד לראות פנים דרך העיניים של המצלמה". בזמנו (1996), לצידה של מידלר על סט הקומדיה שובר הקופות "מועדון האקסיות" כיכבו גם גולדי הון ודיאן קיטון, גם הן, כמו עוד הרבה שחקניות נוצצות, חשקו בשירותי האיפור של לוין. חוג הלקוחות הקבועות שלה הלך וגדל אך בו זמנית התהדק. את ניקול קידמן היא הכירה בזכות קיטון, ועם ג'ניפר אניסטון החלה לעבוד בתקופה קשה בחיי הכוכבת - aka הפרידה המתוקשרת מבראד פיט.

"הייתי בחתונות של מישל (וויליאמס) ושל ג'ניפר (אניסטון), אני מתלווה לפעמים לחופשות וכיוב'. בהחלט נוצרה בינינו חברות שהיא קצת יותר עמוקה"

אם תהיתם, גם במקרה דנן הסנדלרית הולכת יחפה. "אני מאפרת במקצועי ובכל הווייתי, אבל כשזה מגיע אלי אני בקושי מתאפרת וזה תמיד מפתיע אנשים" היא מצחקקת, בעודה נראית הכי פרש וקורנת גם מבעד למצלמת הזום. מה שבדיוק הוביל אותי לשאול (בנימוס) לגילה, ועל אף שכבר עשיתי חישוב כללי בראשי די נדהמתי כשהצהירה "בנובמבר השנה אני אחגוג 62!". לוין מעולם לא התחתנה או הביאה ילדים לעולם ("אני חושבת שלא מצאתי את הבן אדם הנכון"), והיא גם מאששת את ההשערה שלי שאחת הסיבות לכך היא ההקרבה האישית שהקריירה הצריכה ממנה, קריירה עליה היא מאוד מודה ונהנית ממנה במקסימום.

"יש לי 4 שותפים, כלבים, שבזכותם אני אף פעם לא מרגישה לבד ולמעשה, אין דבר שמסב לי יותר אושר מהם". לצד ההישגים, המוניטין והקשרים המרשימים שיצרה לעצמה בתעשייה, אי אפשר שלא להתעכב על האישיות המרוממת של לוין שליטרלי מאירה למרחקים. מספיק להחליף עמה משפט או שניים (אפילו מבעד למסך המחשב) כדי לקלוט ולחוות את זה. משכך, לא מפליא כהוא זה שהקשרים שהיא יוצרת עם הלקוחות המגה-כוכבות שלה כבר מזמן חצו את הרף המקצועי בלבד. בינג' קצר על פיד האינסטגרם של לוין יביא גם אתכם לאותה התובנה.

המאפרת הישראלית אנג'לה לווין, אירוע שאנל קליפורניה 2016. Rich Polk, GettyImages
לוין בפעולה, אירוע שאנל ביוטי בקליפורניה (2016), עמם עבדה 13 שנה תחת הטייטל ״Celebrity makeup artist spokesperson״/GettyImages, Rich Polk

עוד בוואלה

הסייד-בוב שוב איתנו: ג'יי לו בשמלת נקמה שומטת לסתות

לכתבה המלאה

עד כמה באמת מערכת היחסים ביניכן קרובה?
"אני והבנות שלי", כך היא קוראת להן (כה קיוט!), "עובדות הרבה שנים ביחד וזה לא מאוד מובן מאליו בתחום שלנו. ביני לבין הבנות שלי יש אכן קרבה מיוחדת ויוצאת דופן, אני גם מבלה איתן מעבר לשעות העבודה. הייתי בחתונות של מישל (וויליאמס) ושל ג'ניפר (אניסטון), אני מתלווה לפעמים לחופשות וכיוב'. בהחלט נוצרה בינינו חברות שהיא קצת יותר עמוקה".

כשבוחנים את "תיק העבודות" של לוין לאורך השנים, השטיחים והסרטים, אם יש משהו שניתן לומר עליה בצורה די מובהקת זה; שהיא מבינה פנים, מבנה וצרכים של נשים בכלל ונשים בוגרות בפרט. ואם נוסיף לכך שהסיגנצ'ר לוק עמו היא מזוהה הוא מראה זוהר במינימום איפור ו/או מאמץ (לכאורה), מסתמן כי היא פיצחה את הסוד למראה האולטימטיבי שכולן שואפות אליו. אז ביקשתי ממנה לחלוק קצת מהסודות, הטיפים והטריקים שלה.

"הביזנס שלי באמת מתרכז ב- glamorous elegance (בתרגום חופשי, אלגנטיות זוהרת), על אף שאני מאוד נמשכת גם לאיפור דראג כן? אבל כשאני מאפרת אותן לשטיחים אדומים ולשלל אירועים אז בעצם הן 'עצמן', כלומר, עכשיו זה הזמן להראות אותן ולא עוד "דמות". אני חושבת ש-99.999% מהאנשים הם יפים, לכן באופן טבעי תמיד רואה את הפיצ'רים היפים בכל אחת ואני חושבת שפה הסוד. אני רואה את היופי, נמשכת אליו ונותנת לתת מודע 'לעשות את העבודה'. מעבר לכך אני יכולה לומר או לשתף כי, באופן טבעי הדבר העיקרי שהעין רואה זה את עור הפנים (האיבר הכי גדול בגוף שלנו). לכן, הפוקוס שלי הוא תמיד על הסקין, זה מה שלוקח לי הכי הרבה זמן בתהליך האיפור. זה כולל הכנה של העור, הנחה הדרגתית של המוצרים וכו'. ברגע שסיימתי את הבסיס של האיפור, את הסקין, השאר הוא די קל וזורם. פה נכנסים כבר שיקולים של מבנה פנים, פרופורציות, התאמה ללוק.

בנוסף אני חושבת שאחת החוזקות העיקריות שלי, בגלל ניסיון העבודה שלי בקולנוע, היא שאני כבר רואה פנים דרך העיניים של המצלמה. כלומר מראש אני רואה איך אתם תראו את זה דרך הטלוויזיה, באינסטגרם או על השטיח האדום. והטיפ האחרון והלא פחות חשוב, זה מה שאני תמיד אומרת ללקוחה שלי אחרי שסיימנו והיא יוצאת לדרכה - "תחייכי. תהיי שמחה, תהני מהרגע", כי זה מקרין החוצה. אין דבר יותר מושך מיופי שיוצא מבפנים, אני רק עוזרת למצלמה לראות את זה יותר טוב. ואם כבר להמשיך בכיוון הזה גם מציעה: אל תשתי אלכוהול ערב לפני, תשני טוב, אל תאכלי מעט מדי אבל גם לא הרבה מדי, ותעשי פעילות גופנית, כלשהי, כי להזיז את הגוף זה חשוב".

"ניקול (קידמן) מאוד נהנית מהשיחה שיש לנו בזמן האיפור, היא אף פעם לא שואלת במה השתמשתי. כשאנחנו מגיעות לליפסטיק אם אשאל מה בא לה הפעם היא תשיב "אני לא יודעת תעשי משהו נהדר"

ניקול קידמן וקית' אורבן מט גאלה 2023. Dimitrios Kambouris, GettyImages
באיפור של לוין: ניקול קידמן וקית' אורבן על מדרגות המט גאלה 2023/GettyImages, Dimitrios Kambouris

מי מ"הבנות שלך" מתמסרות לך לגמרי? ומי מהן דווקא אוהבות להישאר בשליטה או לכוון אותך?
"זה תמיד תמיד שיתוף פעולה בינינו. הרבה פעמים אני שואלת "מה את רוצה לעשות היום?" ואז הן ישיבו בחיוך "אנג'לה! אחרי 20 שנה יחד את שואלת? תעשי מה שאת רוצה". אני יכולה להגיד שהן כולן מתמסרות, אבל כל אחת בצורה אחרת. מישל (וויליאמס) מאוד אוהבת את הפשטות והעדינות שבה אני מאפרת אותה. ניקול (קידמן) מאוד נהנית מהשיחה שיש לנו בזמן האיפור, היא אף פעם לא שואלת במה השתמשתי למשל וכשאנחנו מגיעות לליפסטיק אם אשאל מה בא לה הפעם היא תשיב "אני לא יודעת תעשי משהו נהדר". וג'ניפר (אניסטון) מאוד אוהבת את האופציות, את הבנייה ושלבי האיפור, אז אנחנו עושות את זה ביחד".

בטרם שחררתי את האישה השראה הזו לרוץ לדרכה - הישר לסט של "דה מורנינג שואו" עונה 4 שמצטלמת בימים אלה וספציפית אל ג'ניפר אניסטון וריס ווית'רספון שמחכות לה שם - ביקשתי לדעת איפה היא רואה את עצמה בעוד 5 שנים מהיום: "הייתי רוצה מאוד לראות את עצמי בארץ ישראל במדינה שלי, עם כל הכלבים שלי. לחיות בחברת אימי שתזכה לחיים ארוכים, הדודות וחברות הילדות, אחי היקר, פרודתו (שהיא חברתי) והילדים שלהם שמאוד קרובים אליי. הייתי שמחה לבלות את שארית חיי סביב האנשים האלה. ואני רוצה להגיד לעם ישראל היקר שלי - כולנו עכשיו כל כך שבורים וכואבים אבל אנחנו פה ואנחנו מנצחים כל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully