וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה לו "כן": ואז גילתה שהזמין טבעת אירוסין ב-140 ש"ח ב-Temu

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 12:46

היא קיבלה את הפתעת חייה לאחר שבן הזוג שלף את היהלום המיוחל. דבר הוביל לדבר והכלה לעתיד גילתה כי טבעת האירוסין שלה הוזמנה אונליין באפליקציה הסינית הזולה - וזה למרות שהוא מרוויח כ-60 אלף ש"ח בחודש. מה היה לחתן (שישן על הספה) להגיד?

אישה מסירה טבעת אירוסין. ShutterStock
לא ייאמן היא אמרה לו כן אח שלנווו מתחתן?/ShutterStock

נשות ישראל היקרות, אלו הרווקות ואלו שלא, כולנו יודעות שאחד מהרגעים הכי מרגשים בחייה של בחורה ממוצעת, יהיה ככל הנראה רגע קבלת ה-טבעת, ה-יהלום. כמובן שהחלק המרגש ביותר הוא להגיד "כן" לבחיר ליבך ולצעוד במחשבות שלך אל עבר החופה. אך אין ספק שהחלק שבא אחריו, הוא הרגע בו את פוגשת לראשונה את טבעת האירוסין המיוחלת. אין מה לעשות, יהלום טוב תמיד ידגדג בעמקי הלב למבינות עניין.

הליך בחירת הטבעת יכול להיות מייגע עבור גברים רבים, שלא נגיד הליך כלכלי מחושב מראש. לפעמים גם חודשים ושנים של תכנון וחסכון מקדים כשמדובר בהשקעה לא קטנה, כל אחד ובחירותיו ויכולותיו, כשהעלויות יכולות לנוע בין כ-5,000 שקלים ועד מספרים דו-ספרתיים ומה לא. עם זאת, עבור המאורסת הטריה הבאה הסיפור קצת שונה ואפילו די משעשע.

טבעת אירוסין עם יהלום מ-temu. אפליקציית www.temu.com, צילום מסך
מבחר יהלומים במחירים שונים ב-Temu/צילום מסך, אפליקציית www.temu.com

עוד בוואלה

תנשמו עמוק, קחו כיסא: מה שווי טבעת האירוסין של נועה קירל?

לכתבה המלאה

הכלה לעתיד החליטה לשתף במדיה החברתית על ההחלטה של ארוסה ללכת על חבילת חסכון ברכישתו, כשהחליט להציע לה נישואין עם טבעת בשווי 38 דולרים (כ-140 שקלים) שרכש בחברה הסינית Temu (ה"מתחרה" של shein). בחשבון ה-Reddit שלה סיפרה כי הצעת הנישואין תפסה אותה בהפתעה גמורה לפני מספר שבועות, ולמרות שלא ציפתה לטבעת מיד ענתה לו כן. "מאוד אהבתי את הטבעת כשראיתי אותה בפעם הראשונה, החברים והמשפחה שלי כולם חושבים שהיא מהממת", כתבה בהמשך לטבעת יהלום בחיתוך אובאלי. עם זאת, וכאן מגיע החלק הפישי בנות - כששאלה את הבויפרנד היכן רכש את הטבעת, הוא סירב לומר לה את שם התכשיטן, במקום זאת רק אמר ש"סגר עסקה מצוינת". חכו לזה.

"לא חשבתי על זה כלום עד אתמול", כתב הכלה המרוגשת. "היינו במיטה, ושאלתי אותו אם זה יהלום אמיתי או יהלום מעבדה (האופציה החסכונית), בעיקר מתוך סקרנות. אין לי העדפה אגב. הוא אמר שהוא לא יודע ויצטרך לחפש את זה. כשהצצתי בטלפון שלו, הוא היה באפליקציית Temu", המשיכה. כששאלה אותו האם רכש את ה"יהלום" באונליין, הוא לא הגיב. כששאלה שוב, הלך על שיטת ה'אבי נעלבי', ענה לה בשאלה: 'זה משנה?', יצא מהחדר שלהם ובחר לבלות את הלילה על הספה. טוב עשה.

עכשיו בינינו - תגידו שאנחנו חומריות, מפונקות, קופצות מעל הפופיק, אבל מסתבר שמדובר בחתן שעל פי טענת הכלה מרוויח כ-60 אלף שקלים בחודש ועל כן הרגישה את האכזבה הגדולה ואפשר להבין. "נשארתי מבולבלת כל כך כל הלילה. היום החלטתי להוריד את האפליקציה הזו ולחפש את הטבעת שלי ומצאתי אחת שנראית זהה. מצאתי את הטבעת המדויקת שלי בעלות של 38$. זה מכעיס אותי. הוא מרוויח טוב, הוא יכול היה להשקיע קצת יותר כסף עבור טבעת טובה יותר ולא מהאפליקציה הסינית".

לאחר שפרסמה את הסיפור ברשתות ודאגה לעדכן כי בן הזוג התנצל על כך שישן בספה (סורי אבל אם על זה ההתנצלות, רמת הניתוק בהחלט גבוהה), ביקש זמן "לחשוב" ובחר ללכת לבית אחיו. היא שיתפה כי הוא לא רואה את עניין הטבעת באותה עין כפי שהיא עושה זאת ושהוא עשה מחקר והיא קיבלה דירוג גבוה. בנוסף, אמר שאם הטבעת תישבר הוא יחליף אותה (אבל לא אמר שהיא תהיה איכותית יותר).

לאחר שביקשה את דעתם של הגולשים, התגובות היו חלוקות, כשהרוב לצד הכלה המאוכזבת שמקבלת עידוד - בין היתר על כך שהיא לא עושה טעות בכעס שלה, בטח כשמדובר בתכשיט שעלול להזיק לבריאותה. "את לא מבקשת טבעת של 5 קראט, את מבקשת טבעת העשויה מחומר ידוע שלא נמכרת ככה סתם", כתבה אחת המשתמשות. מנגד הטוקבקיסטים החסכנים הביעו את אכזבתם בכלה הלא מרוצה: "אף אחד לא צריך לשבור את חשבון הבנק כדי לקנות טבעת אירוסין", "אתה צריך לעשות את הטוב ביותר שאתה יכול ולנסות לשמח את בת הזוג שלך. הוא פשוט גלל בפייסבוק ובחר לך משהו נוצץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully