וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא בשמלה לבנה: יעל שלביה מביאה את הסתיו בטוטאל לוק שחור

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 14:15

רעשי הרד קרפט של פרסי האמי לשנת 2024 גרמו לנו לפזול לרגע מהזירה המקומית וחבל. שלושה לוקים על הפלטה השחורה: יעל שלביה בשמלת שרוולים מעניינת, לירז צ'רכי מתכנסת לסגנון מאופק ודר זוזובסקי בעומס פאייטים יוקרתי שעבר מתחת לרדאר. מה לבשו הכוכבות השבוע?

יעל שלביה

בסוף השבוע האחרון חגגו ב-Nars 30 שנה למותג, בהשקה סופר יוקרתית של שפתון חדש בפריז. בין המוזמנות - יעל שלביה ודנה זרמון, לצד סלבריטאיות מובילות מכל העולם שהוטסו במיוחד לרגל החגיגות. מעבר לשמלת סטרפלס עשויה עור בגוון בורדו, שיתפה הדוגמנית ההורסת בלוק נוסף מהבילוי שלה בעיר האורות, לוק אפילו קצת יותר מוצלח מקודמו. בפוסט האחרון שלה באינסטה הציגה שמלה שעלולה לשמש כל אחת ואחת מהקוראות כאן לכל אירוע מזדמן. שמלת מיני בעלת שרוולים ארוכים ונפתחים של המותג הסקנדיבי Rotate הניתנת להשכרה כאן בארץ, בסטודיו המקומי Robella. מדובר בפיס הכולל דיטלס פרחוניים בתפזורת רקומה, כשבבסיס יושבת תחתית אטומה למניעת שקיפות ואילו בשרוולים ניתן לראות למחצה את זרועותיה. כל זה בתוספת איפור ערב מודגש וקוקו מהודק ונקי. נסכם: קלאסי, אלגנטי, מושלם.

לירז צ'רכי

לירז צ'רכי ונטע גרטי בפרימיירה לסרט "קרוב אלי" של תום נשר. רפי דלויה,
לירז צ'רכי ונטע גרטי מצוידות בתכשיטי ה.שטרן/רפי דלויה

"קרוב אליי", סרט הביכורים הישראלי של תום נשר זכה לטייטל 'הסרט הישראלי הטוב ביותר' של השנה בטקס פרסי אופיר שהתקיים אמש. קודם לכן, התאספו חברי הקאסט לפרימיירה החגיגית וביניהם גם חברים רבים שהגיעו לפרגן לנשר. חוץ מאליאנה תדהר המושלמת בשמלה אדומה, שמנו עין על לירז צ'רכי שמזמן ירדה מתלבושות 'רוקדימים' ועלתה הפעם על סטייל מאופק. מקסי עשויה עור שחור של Nanuchka, בעלת צווארון מרובע ממסוגר על ידי רצועות דקות, בצללית רופפת ובסגירה של שסע נמוך בצד השמאלי, שנתן הצצה לשוז נוצצות על עקב מבית מנגו. מראה קלאסי ששודרג בתכשיטי ה.שטרן, הבולט ביותר על צ'רכי - זוגי עגילים הצהרתיים בצורת נחש מתפתל.

עוד בוואלה

הפטיט החדשה בביצה: את עינב שרי לא חשבנו שנראה ככה

לכתבה המלאה

דר זוזובסקי

הפרימיירה הבינלאומית לסרט החדש בכיכובה "A beautiful imperfection", הובילה את דר זוזובסקי לעלות על אחת השמלות הכי נוצצות שראינו עליה לאחרונה. טוטאל לוק שלצערנו התפספס ולגמרי עבר מתחת לרדאר במקביל לרד קרפט של פרסי האמי - וחבל. גזרת מיני עמוסת פאייטים שחורים המשובצים בצפיפות זה לצד זה מבית שאנל, בסגירה של מכפלת עליונה וצרה בתוספת זריקת צבע לבנה בעיצוב מוצלב. מה הכי אהבנו? את הטוויסט של מחשוף צר ודקיק בצורה שפיצית ומוארכת באזור החזה. לוק שהושלם בעזרת תיק יד שחור מלבני של בית האופנה הצרפתי, בתוספת סרט צהוב להעלאת מודעות החטופים בשבי החמאס גם מחוץ לכותלי המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully