וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תגיד ויקטוריה? נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם עושים את מילאנו

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 17:33

רגע אחרי שבישרה על הריונה השני, ארזה את עצמה הדוגמנית ואשת העסקים לשטחי מילאנו היפה כדי לנשום קצת נינוחות של אופנה משובחת. היא עלתה על חליפה מחויטת, לא ויתרה על מחשוף בטן שזוף (ותודה ל'ביינטע') והתמנגלה עם כל האנשים הנכונים. ככה עושים את זה

נטע אלחמיסטר בתצוגה של BOSS בשבוע אופנה מילאנו 2024. דניאל סיני,
היי ביוטיפול/דניאל סיני

רגע אחרי שהכריזה על כך שמצפה לבייבי נאמבר 2, בתמונה משותפת מתוך חופשה משפחתית עם רמי גרשון ובנה הבכור אל-ים, ארזה נטע אלחמיסטר (30) את עצמה פעם נוספת ועלתה על טיסה ישירה לאחד משבועות האופנה הכי מדוברים ונחשקים של השנה. שבוע האופנה מילאנו פתח את דלתותיו אתמול (ג') ועתיד להסתיים ב-23 בספטמבר, אחרי שמותגי העל יסיימו להציג את הקולקציות החדשות לעונות 2025 על המסלולים השונים.

נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם בתצוגה של BOSS בשבוע אופנה מילאנו 2024. יח"צ פקטורי54,
לא בטוחות מי יותר הורס/יח"צ פקטורי54

הדוגמנית ואשת העסקים ההריונית הוזמנה על ידי פקטורי 54 ובית האופנה BOSS לתצוגת קיץ '25 בבירת האופנה, והפלא ופלא תראו את מי פגשה. לא אחרת מדייוויד בקהאם, שממש לפני שנייה השיק את שיתוף הפעולה שלו עם בית האופנה. כדורגלן העבר הנחשב לאגדת ספורט, אושיית סטייל וסמל לגבריות נוטפת טסטוסטרון בשפע, הפך לפנים החדשות של המותג והחל מהעונה הבאה יציג קולקציות קפסולה בעיצובו, המשקפות את הסגנון, האסתטיקה ועולם הערכים שלו. לכן יותר ממתבקש שיקפוץ למדינה השכנה להראות נוכחות.

נטע אלחמיסטר בתצוגה של BOSS בשבוע אופנה מילאנו 2024. דניאל סיני,
משתלבת בנוף האיטלקי/דניאל סיני

עוד בוואלה

עוד לא בשמלה לבנה: יעל שלביה מביאה את הסתיו בטוטאל לוק שחור

לכתבה המלאה

התצוגה של בוס הציגה על המסלול פריטי טיימלס מחויטים, המרכיבים לוקים קלאסיים ואלגנטיים. וכך נהגה נטע בהתאם, בלוק לכאורה שגרתי אבל הכי הכי אופייני לה. סט חליפת פסים מחויטת הכוללת חצאית מידי בגזרה נמוכה, טופ שחור קטן ומעליו בלייזר תואם שנשאר פתוח וחשף לרווחה את הבייבי באמפ השזוף (ותודה ל'ביינטע') המתפתח - שעוד נמצא בשלבים די מוקדמים. החיבור שבין וייב אלגנטי, משרדי ו"רציני" בשילוב ההשתעשעות המוכרת של נטע עם הסגנונות השונים, יצר תוצאה מרשימה לא פחות מהוודג' ההורס של בקהאם.

נטע אלחמיסטר בתצוגה של BOSS בשבוע אופנה מילאנו 2024. דניאל סיני,
מי הבוס?/דניאל סיני

לבלייזר הצמידה את סיכת החטופים הצהובה, בתוספת משקפיי ראיה במסגרת עבה, הצהרתית ומלאת נוכחות בצבע שחור. נרשמו גם אקססוריז נוספים לשדרוג הלוק, עקבים שפיצים ותיק שחור בגודל בינוני אותו נשאה בידה. את שיערה אספה לכדי גולגול גבוה ומהודק, שהבליט את תווי פניה והאיפור המדויק וגרם לכלל האאוטפיט לבלוט מעבר למצופה.

ידוע כי אחת החוזקות הגדולות של 'בוס' מתבטאת בהתמחות במלתחה המחויטת ובעולם החליפות, עם דגמים המותאמים לאנשי עסקים ועם כאלו המתאימים לחתונות ולאירועי ערב רשמיים. מגמת היוקרה השקטה שנטמעה חזק בחזרה בשנה האחרונה, הצליחה לגרום לכמה ממותגי העל הנחשבים לחזור לשורשים, להתרחק מגימיקים ולהיצמד אל המראה הקלאסי - גם במלתחת הקז'ואל היומיומית. ואם יש מישהו שמתמחה בשורש ח.ו.ט, אלו בהחלט האנשים העומדים מאחורי בוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully