וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל האיום הלבנוני, הצופים בדנה ויס התעניינו דווקא במשהו אחר

את כיסא אולפן שישי האחרון תפסה העיתונאית דנה ויס, שפתחה את השידור בהצגת הנושאים הבוערים בראש סדר היום. הצופים דווקא החליטו להתמקד בפרט אחר לגמרי - העקבים שלה, שגרמו לבעל אחד נואש לפנות לויס במטרה להבין איפה לעזאזל הוא משיג כאלה לאשתו. מה דנה ענתה?

דנה ויס באולפן שישי, ספטמבר 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
"תצילי נישואיי"/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

העוקבות האדוקות של דני קושמרו ודאי הבחינו בערב שישי האחרון כי המגיש לקח ברייק מהמצלמות של 'אולפן שישי' בחדשות 12 ואת כיסאו תפסה דנה ויס. העיתונאית פתחה את המשדר במונולוג מסכם של השבוע האחרון, בו נגעה בנושאים הנמצאים כרגע בראש סדר היום. קצת חיסולי קו לבנון, קצת ביפרים, קצת גדעון סער שמאז כבר הספיק לוותר על תיק שר הבטחון - ובכל זאת, את הצופים עניין משהו אחר.

דנה ויס באולפן שישי, ספטמבר 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
דנה ויס פותחת את 'אולפן שישי' האחרון בערוץ 12/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

הפתיחה הוגשה בעמידה, בדומה לנעשה במשדרים של קושמרו בימי שישי, מה שגרם לצופים חדי העין להבחין בנעלי העקב שנעלה העיתונאית הוותיקה. "שבת שלום גבירתי בבקשה תצילי נישואיי. זוגתי שתחיה משגעת אותי להשיג לה נעליים כפי שנעלת הערב בהגשת יומן שישי. Help. כאמור עזרתך, היכן ניתן להשיגם תודה ושבת שלום", כתב לה צופה מודאג ונחוש שהשאיר לה הודעה במייל.

תשובתה של דנה

בקשה שויס שיתפה בעצמה בנימה משועשעת בריל שעלה לעמוד האינסטגרם האישי שלה (31k עוקבים), לו הוסיפה כיתוב: "להיות או להיות, גרסת הנעליים. התקבל תוך כדי שידור על חיסול מהדהד. לצערי לא יכולתי לסייע.. שכחתי". אז את המותג ממנו רכשה את השוז אנחנו כנראה לא נדע, זכרונה בגד בה ועל כן נשארנו עם שאלה פתוחה. אממה, הנשים העוקבות אחרי העיתונאית יצאו למשימת תחקיר מעמיקה והציעו אפשרויות כמעט זהות לאלו של דנה, הנעות על אותו סגנון פרקטי ואסתטיקה מינימליסטית ועדכנית.

דנה ויס באולפן שישי, ספטמבר 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
צופים חדים נרשמו בליל שישי/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

עוד בוואלה

באה מאהבה: מאיפה שרשרת הלב ההיסטרית של יונית לוי?

לכתבה המלאה

מדובר בזוג עקבים נמוכים, בגוון ניוד הממוסגרים בפס שחור בחזית העליונה עד הטאץ' של פפיון קטנטן בפרונט המחודד. בצללית שנראית מבעד למסך מעט מבריקה, סוג של לקה, כשהחלק האחורי עוטף כל עקב ויוצר עיצוב סגור ומכוסה לגמרי. אופציה אחת שהעוקבות הציעו זה זוג מבית המותג היווני pannpann המציע אלטרנטיבה כמעט דומה לזו ואפילו יותר עדינה, ללא סגירת עקב אחורית בעלות של 270 דולרים. הצעות נוספות שעלו היו דגמים בחסות פראדה ועיצובים בצבעי בז'-שחור פלאס פפיון קטן, דומים אך שונים, שקיימים כיום באתר ריבולב.

עקבים בצבע בז'-שחור של pannpann. אתר רשמי www.pannpann.com, צילום מסך
חלופות כמעט זהות/צילום מסך, אתר רשמי www.pannpann.com

כך או כך, מי שאחראי על ייצור ושיווק נעלי העקב נשאר בגדר סימן שאלה גדול ויש דווקא מי שהצליחו להתעצבן על משהו אחר בעקבות פנייתו של הבעל שניסה לאתר לאשתו את הנעליים המבוקשות. "שאלות ששואלים רק נשים… רציניות ככל שיהיו מסתבר", כתבה אחת העוקבות.

בעוד אחרות הצטרפו להרעפת המחמאות שקיבלה, כולל התייחסות גם לתכשוט הנלווה ולשאלה על משקפי הראייה שהרכיבה לפני מספר חודשים - שאצלנו נמצאה התשובה. "זה לא רק הנעליים זו הדמות החזקה, הישירה הטובה שאת משדרת", נכתב בתגובות בין היתר, "דנה את חייבת למצוא לנו, כולן רוצות לשים פעמיהם אל הנעליים", "זה היה ממש בולט, אהבתי גם", "ואני דווקא הסתכלתי על העגילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully