וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעימי" בשיער, הסרת שיער ופיגמנטציה: אחד מהם חלומי בהגזמה

24.9.2024 / 9:22

לאור ביקוש הצרכניות הסקרניות, שוק הטיפולים האסתטיים והלא פולשניים ממשיך לפלס את דרכו לפסגה. מה מייחד כל אחד והאם שווה את ההוצאה הכספית? חברתכן הנאמנה התייצבה בצו 8 של צבא הביוטי לבדיקת 3 טיפולים: פיגמנטציה של סוף קיץ, עיסוי 'נעימי' בראש והסרת שיער ביתית

טיפול Moxi של קרן ברטוב

רגע לפני שניגשתי לטיפול פנים האחרון שלי, קיבלתי משתי חברות שונות שתי תגובות שונות. מאחת הרמת גבה לא ברורה ומהשנייה נשאלתי: "מה, למה לך?". ובכן, אין פה רצון להתנשא בעור פנים פלואולס כי זאת לא תהיה אמת טהורה, אבל כן יש פה רצון לגרום לכן להבין שהשנים עושות את שלהן, התזונה והשגרה היומיומית עושות את עבודתן נאמנה. רבות מאיתנו נוהגות לחשוב שבקרם הגנה נמרחים רק ביציאה לשמש קופחת בשבת על החוף במנאו נעורים, או שקרם לחות לפנים מורחים רק מגיל מסוים לאחר גיל ההתבגרות - אז ממש לא.

קפיצה לקליניקה של קרן ברטוב שממשיכה לעשות חיל בחודשים האחרונים ולאחר הסניף שפתחה בשכונת נוטינג היל לונדון, המשיכה לפופ-אפ באל איי וקיבלה את פניהן (תרתי משמע) של ג'ניפר לופז, קים קיי והטופ מודל האגדית סינדי קרופורד, חידדה לי את התשובה לשאלה - למה איכות בהכרח שואבת עלויות גבוהות מהרגיל. אין מה לעשות, טיפוח עור הפנים ובכלל לתחזק שגרת טיפוח יומיומית היא לא הדבר הנוח והטבעי ביותר לכולן, בין אם זה ברכישת קרמים מזינים שייטיבו באמת עם עור הפנים ובין אם זה להתמיד ולהגיע פעם בכמה חודשים לטיפול אצל הקוסמטיקאית הקבועה.

טיפול MOXI לפיגמנטציה של קרן ברטוב. יח"צ,
מה שטוב לג'יי לו, טוב לנו/יח"צ

כך או כך, המפגש החוזר שלי אצל המטפלות הסופר מקצועיות ומלומדות של ברטוב, גרם לי לפנות את אחד מבקרי שישי הקדושים שלי מכל תוכנית אפשרית ולפתוח אותו בקליניקה ברמת אביב (אם כי גיחה ללונדון לא תזיק לי). בחרתי להגיע לטיפול Moxi שבעצם מיועד להחיות ולרענן את מראה העור על ידי תיקון פיגמנטציה לא אחידה ושיפור הגוון והמרקם על מנת להגיע למראה זוהר ונקי, תוך כדי שמתמצא בכל מצבי העור - מיצוק, חידוש עור, צמצום קמטים ונקבוביות פעורות, פוסט אקנה וצלקות. עכשיו גילוי נאות: כותבת שורות אלו מנומשת מטבעה, פיגמנטציה קלילה נרשמה פה ושם אבל לא משהו דרסטי ובכל זאת הקסם קרה.

בעזרת אנרגיית לייזר שסייעה להחליף תאים "פגומים" בתאים חדשים וטריים, שנועדה לספק שיפורים טונאליים ומרקם לפנים עם זמן השבתה נמוך, וכתוצאה מכך להביא את העור לכדי התחדשות. רמת הכאב כמעט ואפסית, לעומת טיפול הגולד ליפט המופלא והמרים של קרן, והתוצאה? גלואו מתמשך לאורך זמן, טשטוש סימנים על העור שנראו לי טבעיים וחלק מהנמשושים שיש לי כבר שנים על גבי הפנים ובעיקר הרגשה פרשית ומחייה.

היתרון: תזכורת מעולה למרוח קרם הגנה באופן תמידי, גם בצל, גם ברכב, גם במשרד. אחלה של שי לחג - בעיקר לעצמך.
החסרון: התוצאות משתנות בהתאם למטרות הטיפול (במקרה שלי היה מינימלי). ביום שלאחר הטיפול עשויה להיות אדמומיות בעור, אך תוך 3-5 ימים העור נעשה אחיד וזוהר.
מחיר: 2,000-3,000 שקלים.

עיסוי ראש יפני של יובל כהן

טוב שמעוווווו. הטיפול הבא הוא התגשמות חלומה של כל בחורה שרק רוצה קצת "נעימי" בשיער - זה הזמן להגיד ביי ביי לכל המצקצקים שלא מסכימים קצת להסתנג'ר בליטוף השיער ולפנק את עצמכן פול טיים. בעיסוי ראש הזה נתקלתי לראשונה בסטורי של ליבר בלילתי ואני מודה ומתוודה שצפיתי בו מספר פעמים בלופים, עצם הצפייה בו מעבירה צמרמורת קלה. תחקיר קטן בחסות המתפנקת שבי, הוביל אותי לאינסטגרם של יובל כהן שהביאה את הטיפול היפני ארצה וטוב עשתה - כי התורים מלאים שלושה חודשים קדימה.

טיפול עיסוי ראש יפני של יובל כהן. באדיבות יובל כהן קוסמטיקס,
ותודה לליבר בלילתי על הגילוי/באדיבות יובל כהן קוסמטיקס

טרם חוויתי אותו בעצמי (תהיו בטוחות שזה עוד יקרה), אך בהחלט הייתי חכמה מספיק לרכוש טיפול מלא (60 דקות) כמתנת יום הולדת לאחותי לפני שהטרפת סביבו תחרוג מגבול הטעם הטוב. מדובר בטיפול המגיע מיפן ותאילנד, שם גם למדה את התחום כהן, בעלת הקליניקה בקריית אונו. הוא מסייע לסובלים ממיגרנות, ומכל תופעה המונעת מסטרס וכל לחץ מינימלי ומשפיעה בסופו של יום על העור והקרקפת וכמובן על כמות קשקשים. למי הוא מיועד? לכל אישה וגבר שאוהבים שנוגעים לו בשיער ומעוניינים להפחית לחץ נפשי, כאבי ראש, נשירת שיער, לפעול לכיוון ניקוי רעלים ואיזון בלוטות החלב בשיער.

מלבד הפינוק הלא רגיל, כהן מביאה את הידע שלה כקוסמטיקאית לטיפולי פנים ומשלבת תוך כדי הטיפול על מיטת עיסוי ייעודית, אלמנטים כמו מסכות פנים, סרומים וקרמים המתאימה באופן אישי לסוג העור של המטופל/ת.

‏‎יתרון: במיטה הייחודית שקיימת אצלה, מלבד העיסוי החלומי המתבצע באזור הפנים, הראש הצוואר והדקולטה - המיטה מבצעת עיסוי גם ברגליים ובגב. בקיצור, פינוק מקסימלי.
חסרון: לוקיישן מאתגר ועדיין מרכזי ו"שפוי" להגעה בימים אלו (היוש לתושבי קריית אונו והסביבה).
מחיר: 390-450 שקלים (בין 50-60 דקות).

עוד בוואלה

בדקתי 6 תחתוני מחזור והמסקנה שלי ברורה - אני כל כך מתגעגעת לטמפונים

לכתבה המלאה

טיפול לייזר ביתי במכשיר Braun IPL7

בבינג' קצר על החלק השני של "אמילי בפריז", וקצת "כאוס" מכורח הנסיבות, חווית הצפייה שלי בנטפליקס קיבלה שדרוג משמעותי וחבר נוסף במערכה הביתית. המותג בראון יצא לפני מספר שבועות בבשורה חדשה - אותו מכשיר ביתי מוכר, שמצא את מקומו המכובד בשוק בשנים האחרונות קיבל תפנית בעלילה. זה שהוא מפחית שיער לצמיתות בצורה נוחה (ללא ספק אתגר ואיום ענק למכוני הלייזר הארציים) בטכנולוגיית IPL זה ידוע, אך יצא ש"נפלתי" טוב, על אחת הגרסאות הכי כיפיות שלו ולא רק בשל היותו יעיל ומהיר.

דנית גרינברג עם מכשיר לייזר ביתי של בראון Braun IPL7. מסך אינסטגרם danitgreenberg, צילום מסך
משווה ומעלה: כל מה שהבלוגריות אומרות לגביו - נכון (דנית גרינברג)/צילום מסך, מסך אינסטגרם danitgreenberg

Braun Skin-i expert pro7 כולל חבילה מובנית ובה אפליקציה ייעודית, המנחה, מתזכרת ומסבירה כיצד יש להשתמש במכשיר לצורך השגת התוצאות הטובות ביותר. החיבור לאפליקציה קליל ביותר, ממש ברמת הבדידים, ומאפשר תפירת טיפול אישי המתאים לגוון העור, צבע השיער, צפיפות השיערות והחשוב מכל! שולחת התראת תזכורת קטנה לפני כל טיפול או ביום עצמו - להחלטתכן. ודאי יצא לכן לראות את השימוש במכשיר אצל הבלוגריות המקומיות באינסטה עם קוד הקופון הנלווה, אז הנה אני משווה ומעלה: כל מה שהן אומרות בהחלט נכון. נוח, בטיחותי, מתאים את עוצמת קרן הלייזר בעזרת חיישן הקורא ברציפות את גוון העור ויוצר איזון אופטימלי בין כל מאפייניו - כל זה בעזרת 3 ראשים שונים (אחד צר ושניים רחבים).

מכשיר לייזר ביתי של בראון Braun IPL7. באדיבות המותג,
איום ממשי למכוני הלייזר/באדיבות המותג

יתרון: דקות ספורות מספיקות לטיפול בחלקי הגוף השונים (5 דק' בלבד לשתי הרגליים), תוצאות נראות לעין תוך 4 שבועות והפחתת שיער קבועה תוך 12 שבועות.
חסרון: עוד לא נמצא הפתרון לטיפול לייזר על קעקועים, נמשים וכו' - מה הלו"ז? שמישהו ייקח יוזמה בבקשה.
מחיר: 3,299 שקלים | להשיג באתר ובחנויות סופר פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully