וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדוק, נויה אריאלי היא אחת הכלות המעולות שנראו כאן לאחרונה

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 12:13

יוצאי "אהבה חדשה" החלו את הסיפור שלהם לעין המצלמות - מה שהחל כסטורי די עקום והפך אמש לסיפור אהבה מושלם. על השמלות הלבנות פקדה המעצבת נוי אליהו, שליוותה את נויה אריאלי עד הרגע האחרון ב-3 עיצובים הכי מדויקים שנראו על כלות הביצה המקומית לאחרונה. כל הפרטים

נויה אריאלי ודור טאוב מ"אהבה חדשה" מתחתנים/אור גפן

את נויה אריאלי ודור טאוב פגשנו לראשונה על מסך "אהבה חדשה". סיפור אהבה שהחל עקום, בלשון המעטה, נרקם לזוגיות פוטוגנית מתחת לרדאר ונגמר בפנטזיה נהדרת. אמש, החלו באופן רשמי את חייהם המשותפים כבעל ואישה ונכנסו להתקדש תחת החופה, לצד מאות מוזמנים שהגיעו לחגוג את אהבתם במתחם האירועים 'טרמינל' בפתח תקווה - רחוק ככל הניתן מצלילי האזעקות.

מהרגע שאריאלי יצאה מתכנית הריאלטי של רשת 13 הפכה לאושיית רשת הנוגעת בעיקר בתחומי הבריאות, תזונה טבעית ונטורופתיה, אבל גם אם ממש נרצה אין סיכוי לפספס את החיבור שלה לאסתטיקה וסטייל. דבר שבא לידי ביטוי בשלוש שמלות הכלה שלבשה לערב הגדול בחייה, ואיזה כיף להיתקל בעיצובים כל כך מרעננים ומלאי שיק.

נויה אריאלי בשמלת כלה ביום חתונתה. אלון שפרנסקי,
רקמת פרחים ופרטי לייזר מעודנים/אלון שפרנסקי

מי שקיבלה את האחריות הגדולה על השמלות הלבנות זו מעצבת שמלות הכלה והערב, נוי אליהו. שמה כבר מזמן הולך לפניה בכל הקשור לליווי כלות מתחילת תהליך הבחירה, ההתאמה והעיצוב ועד הצעידה אל עבר החתן המרוגש. הפעם התעלתה גם על הדגמים האחרונים שראינו מבית הסטודיו שלה והפכה את נויה אריאלי לאחת הכלות המעולות שנראו בביצה המקומית לאחרונה.

נויה אריאלי ודור טאוב בשמלת כלה של נוי אליהו. אור גפן,
מי היה מאמין/אור גפן

עם כל הכבוד לשתי השמלות האחרונות, הפיס הראשון איתו פתחה את טקס החופה היה לא פחות מסנסציוני - בגזרת סטרפלס שהסתיימה בשובל פרחים שהשתרך בעדינות אחריה. "נויה הגיעה אליי ובשנייה שהיא נכנסה כבר אמרתי לה שאני יודעת איך זה אמור להיראות", מספרת אליהו. "דיברנו בעיקר על שקיפויות ופרחים היא סיפרה לי קצת על העיצוב של האירוע ועל האווירה שהיא רוצה לייצר וזה התחבר לגמרי... השמלה נתפרה כולה בעבודת יד של רקמות ופרחים מחיתוכי לייזר שבחרנו לשלב גם בהינומה וייצרנו בדיוק את הלוק הרך והרומנטי שחלמנו עליו".

נויה אריאלי בשמלת כלה של נוי אליהו. אלון שפרנסקי,
א-סימטריות בעזרת כיווצי משי טבעי/אלון שפרנסקי

עוד בוואלה

כוכבת 'חתונמי' התחתנה בשושו עם בן הזוג מהתוכנית - וזו השמלה שבחרה

לכתבה המלאה

השמלה השנייה, קיבלה את הטאץ' הפאן והקליל של המשך המסיבה עם עיצוב א-סימטרי בעל כתף אחת, קאט-אאוט בטני ודגש באזור המותניים בסימן תכשוט כסף שחיבר את כל חלקי הבד. "בלוק השני נויה ביקשה דגם הכי קליל, כיפי לריקודים ולא מתאמץ. היא לא הסכימה ללבוש מחוכים ודגמים בנויים, מסבירה נוי אליהו. וממשיכה: "השמלה בנויה כולה מכיווצי בד משי טבעי, שיושב על כתף אחת בתוספות תכשיט ענק במותן שעוצב ויוצר במיוחד לכבוד השמלה".

נויה אריאלי בשמלת כלה של נוי אליהו. אלון שפרנסקי,
הפנוט קל בחסות השמלה השנייה/אלון שפרנסקי

הפיס המתוק איתו סיימה את הלילה, כיאה לאפטר פארטי - שמלמלת מיני קטנה ולבנה בגזרה מחוך מפותל, פלאס אלמנט נוצות עמוס ורחב לאורך כל המכפלת התחתונה. לדבריי אליהו מדובר בשמלה שמהרגע שנויה מדדה אותה, כבר התאהבה. "בלוק השלישי בחרנו בשמלת מיני לבנה מבד מחויט בגזרה מחוכית אסימטרית, בתוספת חצאית נוצות מעוגלת מקולקציית 2025 של ליין הכלות בסטודיו שלי", מסיימת המעצבת.

נויה אריאלי בשמלת כלה של נוי אליהו. נסאל מרום,
מיני קטנטנה לאפטר/נסאל מרום

ואם נתייחס רגע לגלאם אישיוז - וואו. באמת שבמקרה של נויה אין צורך בהשתוללות ועומס מייק-אפ, שכבות וצבעים, היופי הטבעי שלה סוגר 80% מהעניין ועדיין! בחרה בעיצוב שיער של נסאל מרום, שדאג לשתי תסרוקות בשיער פזור וגלי א-לה-נטורל, ותסרוקת אסופה אחת שהשתלבה עם השמלה השנייה בגולגול הדוק עם פס באמצע. על האיפור פקד אופק לוי, שבחר בפלטה הניודית עם דגש מחמיא על עצמות הלחיים ואזור העיניים בדרמטיות קלילה של ריסים מסודרים להפליא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully