וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקיי, וואו: מלי לוי מטריפה בשמלמלת תחרה שחורה

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 16:53

זה שהתחרה עומדת להשתלב יופי-יופי בטרנדים הבאים עלינו לטובה כבר הבנו. מי שעשתה שימוש בשמלת מיני מתחרה, זו מלי לוי, שמצליחה להחזיק כמעט כל בגד שרק תבחר לזרוק על עצמה. הפעם השחקנית והדוגמנית חזרה לאחד מבתי האופנה שמלווים אותה תקופה והתוצאה? תכף תראו

מלי לוי בשמלת תחרה שחורה של חזן צוקרמן. מסך אינסטגרם malilevi, צילום מסך
זה רק נראה כאילו נלקח מקטע של סרט/צילום מסך, מסך אינסטגרם malilevi

עונת הסתיו החלה באופן רשמי לפני יומיים ועבור טרנד התחרה שמציף את הפאשניסטות ברשת אין צורך ב'אזעקת טרנד' כי הוא ממש נמצא מכל עבר (יש לנו מספיק אזעקות של ממש גם ככה), אם רק תפתחו את העיניים היטב.

מלי לוי בשמלת תחרה שחורה של חזן צוקרמן ומעצב השיער אסף מלמד. מסך אינסטגרם malilevi, צילום מסך
מעצב שיער, מאפר ושורד, אסף מלמד/צילום מסך, מסך אינסטגרם malilevi

עוד בוואלה

בדוק, נויה אריאלי היא אחת הכלות המעולות שנראו כאן לאחרונה

לכתבה המלאה

מי שטבלה עצמה בפיס תחרה על גזרת מיני קצרצרה, זו מלי לוי - שאם יש מישהי שיודעת להחזיק בגד כראוי זו לגמרי היא. בשעות האחרונות שיתפה ברצף סטוריז משעשעים בהם מתארגנת בעזרת ידי הפלא של מעצב השיער והמאפר, אסף מלמד. בסרטון קצר בו דאגה לתעד את הליך ההתארגנות בזמן שהלרלרת לא נפסקת, מה שככל הנראה איתגר את איש המקצוע (ניחוש שלנו, הוא כבר רגיל לזה). "הצלחת אחרי הכל, אין אני מאתגרת", סיכמה את האירוע.

מלי לוי בשמלת תחרה שחורה של חזן צוקרמן. מסך אינסטגרם assafmelamed, צילום מסך
מהפנטת/צילום מסך, מסך אינסטגרם assafmelamed

כך או כך, נראה שמלמד צלח את אתגר הפטפוטיאדה בחסות השחקנית והדוגמנית ההורסת, שהציגה תוצאה לא פחות מהיסטרית ולא רק בגזרת הביוטי. טוטאל לוק מדויק שכאמור כלל שמלת מחוך תחרה שחורה, בעלת שרוולים ארוכים מתוך הקולקציה החדשה של סטודיו חזן צוקרמן, אחד מהמותגים המועדפים על לוי. לא מדובר ברקמת תחרה רגילה, אלא שילוב גזרות שונות היוצרות פן מסקרן יותר כשהיא מונחת על הבאדי, פלאס כתפיים מעט תפוחות וזוג קאפים מעוגלים שיוצרים את הבלטת המחוך הרצויה.

מלי לוי בשמלת תחרה שחורה של חזן צוקרמן. מסך אינסטגרם malilevi, צילום מסך
הקארה הזה משהוווו/צילום מסך, מסך אינסטגרם malilevi

על הקארה שלה נמשיך לדבר עד שנה הבאה לפחות. תסרוקת שאימצה בינואר האחרון, שבמקרה של לוי רק מוכיחה את חשיבות השיער ותרומתו למסגור הפנים ובכלל - שמי שיודעת לנהל ולהתנהל עם קארה חלקלק, בהחלט בורכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully