וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הבלנדסטון המשעשעת על המסך: "כשתהיה ניר דבורי תתלבש ככה"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 13:07

מאזיניה הקבועים של הדר מרקס בבקרי הפקקים הארורים ודאי מכירים את חוש ההומור של השדרנית (ד"ש לבני). דבר הנרשם לזכותה גם באינסטוש בימים אלו, ביחס למצב המדינה - הפעם, בהתייחסות משעשעת ללבוש של הכתב הצבאי ניר דבורי. מה היה לו להגיד לה על זה ואיך הצנזורה קשורה?

ניר דבורי בתגובה על נעלי הבלנדסטון בשידור/מסך אינסטגרם lironzaid

מי שמאזין קבוע של הדר מרקס בבקרים של גלגלצ ודאי מכיר את חוש ההומור המדבק, שבשילוב נוכחותו של בני כבודי יוצר הרמוניית בוקר מושלמת בזמן הפקקים הארורים. ומי שהגדיל לעשות ובחר לעקוב אחריה באינסטה ודאי יודע שהצחוקים שם כפולים ומוכפלים, בין אם זה בלחקות לבנוני המתחזה לפצוע ועד הסרטונים החמודים של ילדיה. אז בימים האחרונים התוכן מתאים את עצמו למצב במדינה ובין אזעקה לאזעקה מוצאת את עצמה מרקס גם מנחמת בקולה ברדיו וגם עושה מיץ מהלימונדה בתוכן ששווה הצצה.

אתמול העלתה ריל משעשע שסחף תגובה משעשעת אף יותר. בסרטון ששיתפה, נראה הכתב הצבאי של חדשות 12 ניר דבורי, מציג בעמידה ניוז לגבי התקיפות האחרונות בצפון על רקע מפת ארץ ישראל. דבר שבדומה לדנה ויס באולפן שישי האחרון, הצליח להראות לקהל הצופים בבית את הטוטאל לוק של העיתונאי.

בוידאו הקצר שהעלתה שדרנית הרדיו על רקע השיר "Whatta Man" של סולט אנ' פפה כתבה: "מעשה בבלנסטון וג'קט: מלא מושבניקים שואלים עכשיו את האישה שלהם בסלון אם זה בסדר להתלבש ככה לחתונה של הבת/בן שלהם והן עונות 'לא'. והם אומרים 'אבל ניר דבורי', 'כשתהיה ניר דבורי תתלבש ככה' - למה מה יש בו שאין בי? 'קום קום תביא ענבים'".

התגובה של דבורי לא איחרה להגיע, דרך הסטורי של העיתונאי והקולגה לירון זייד: "דבורי תגובה ראשונה לפרשת הבלנסטון?", שאל אותו ישירות וזה ענה: "זה לא בלנסטון. אני לא יכול לגלות את החברה, אבל זה לא בלנסטון". זייד השיב לו בקלילות מתבדחת: "די מספיק זה כבר לא מלחמה אין פה צנזורה, תדבר". דבורי: "תבדוק ותראה".

הדר מרקס מגיבה לניר דבורי על הבלנדסטון בשידור. מסך אינסטגרם hadar_marks, צילום מסך
מתנשא?/צילום מסך, מסך אינסטגרם hadar_marks

עוד בוואלה

ברבי גירל: עפנו על השמלה הורודה של אלמז מנגיסטו

לכתבה המלאה

ובכן בדקנו וראינו וככל הנראה גם הדר מרקס ששיתפה את סרטון התגובה אצלה והוסיפה בחצי עקיצה: "אחחחחח ההתנשאות של נועלי רד בק". כך או כך, מדובר בשני דגמים של מותגים אוסטרלים (Redback ובלנדסטון) שתויגו תחת אנשי עבודה (אדמה, בנייה, טכנאים וכו') או חובבי טיולים המעריכים נוחות, בטחון ועמידות לאורך זמן - יד ביד עם סגנון קשוח ואפילו אפשר להגדיר אותו כקצת "גברי", איכותי ופונקציונלי. דגמים שקיבלו אינספור חיקויים על המדפים בשנים האחרונות באלטרנטיבות זולות יותר.

הריל של מרקס קיבל מעל ל-292 אלף צפיות ותגובות של אנשי מפתח בתעשיית האופנה המקומית. בין היתר הסטייליסט איתי בצלאלי: "אני מאשר, זה גברי הוא מחזיק את הלוק גם לחתונה גם לשטיח אדום". בעוד הסטייליסט השנוי במחלוקת אייל חדד הוסיף: "אלוהים ישמור רק זה חסר לנו על הראש" - במילים אחרות, את מדד חדד זה לא עבר. המותג האוסטרלי כמובן רכב על ההזדמנות וגאוניי הסושיאל מאחוריו הגיבו בתמיכה: "אין על בלנסטון", עם אמוג'י לב כחול בזהה לצבע המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully