וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל הושיטה יד? צפו ברגע ההתרסקות של הדוגמנית על המסלול

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 17:15

החרדה של כמעט כל דוגמנית עלי האדמות זה הרגע זה בו תמעד או חלילה תיפול על המסלול, בעוד רוב הקהל מתעד הכל לרשתות. זה מה שקרה בתצוגה האחרונה של לוריאל פריז - נפילה מבאסת על הרצפה ממנה התקשתה לקום הדוגמנית - עד שהקולגה הגיעה לעזרת סיס. איזה אחות?? צפו

קנדל ג'נר על המסלול של לוריאל פריז, שבוע אופנה פריז ספטמבר 2024. Arnold Jerocki, GettyImages
קני פותחת את התצוגה, עוד לא התרגלנו לבלונד פלטינה/GettyImages, Arnold Jerocki

הפאשן וויק בפריז ממשיך לפמפם רגעים בלתי נשכחים, אחד מהם התרחש אמש על המסלול של לוריאל פריז שהיה עטור כוכבות. ביניהן: קנדל ג'נר כמעט בלתי ניתנת לזיהוי עם הבלונד פלטינה החדש שאימצה, שומטת לסתות בשמלה אדומה עם חיתוכים שקפקפים וגזרת חזייה. הטופ מודל היידי קלום בלטקס שחור צמוד, אווה לונגוריה אחת ויחידה, סימון אשלי, ג'יין פונדה, קמילה קביו וכמובן קארה דלווין, השגרירה הבינלאומית החדשה של המותג.

היידי קלום על המסלול של לוריאל פריז, שבוע אופנה פריז ספטמבר 2024. GettyImages, GettyImages
היי חמודה בלטקס, היידי קלום מפלרטטת עם הקהל/GettyImages, GettyImages

אם יש רגע כזה שכל אושיה שתעלה אי פעם על המסלול תקבל מיני-חרדה ממנו, זו מעידה וחס וחלילה נפילה בפני קהל האורחים המכובד - בעוד שככל הנראה 95% ממנו מתעד כל דקה ודקה לרשתות החברתיות. זה בדיוק מה שקרה לזמרת והדוגמנית המקסיקנית בלינדה פרגרין (35), שהחלה את הצעידה שלה על המסלול בטוטאל לוק אדום המורכב מחצאית עור, גולף וחגורת זהב ובזוג מגפיי עקב עד גובה הירך בפלטפורמה מאסיבית - שגרמו לרגליה להתבלבל וליפול על הרצפה בשניות אחדות.

צפו ברגע הנפילה

מי שצעדה מולה בדרכה חזור אל מאחורי הקלעים זו הזמרת הברזילאית המצליחה, אניטה (31), שראתה את הנפילה הלא צפויה של הקולגה לתחום וניגשה לסייע לה ללא היסוס במצוקה שנקלעה אליה (תאמינו לנו שקשה לקום ולהתאפס בסיטואציה כזו). הרגע המתוק והסופר פרנדלי רץ כמו אש בשדה קוצים ברחבי הרשת באפליקציות השונות, שכן הפדיחה הקטנה התאימה כמו כפפה לידה לנושא הלילה, שעל פי האתר של לוריאל היה כולו "העצמה של נשים, הכלה ואחוות אחות". סיס או לא?

בלינדה נופלת על המסלול של לוריאל פריז והזמרת אניטה עוזרת לה. שבוע אופנה פריז ספטמבר 2024. Lyvans Boolaky, GettyImages
יש אחות כזו??/GettyImages, Lyvans Boolaky

עוד בוואלה

מה תגיד ויקטוריה? נטע אלחמיסטר ודיוויד בקהאם עושים את מילאנו

לכתבה המלאה

כשבלינדה נעמדה בחזרה על הרגליים, אניטה מחאה לה כפיים לפני היציאה מהמסלול וזו המשיכה את דרכה במורד המסלול תוך כדי סידור השיער. "מלכה אבל מעל הכל חברת על", הגיבו לשתיים על הסרטון החמוד באינסטגרם. "מלכה תמיד מרימה מלכה אחרת", "נפלת, קמת, ניערת את האבק והמשכת עם עוד כוח וראש מורם. החיים מסתכמים בשניות הקטנות האלה", סיכמו מעריצים נוספים.

ג'יין פונדה על המסלול של לוריאל פריז, שבוע אופנה פריז ספטמבר 2024. Kristy Sparow, GettyImages
ג'יין פונדה בת ה-86 מונוכרומטית בכסוף/GettyImages, Kristy Sparow

מי שעוד קיבלה מומנט בולט במהדורה השביעית של האירוע בחסות לוריאל, זו השחקנית זוכת האוסקר ג'יין פונדה, שעלתה על הרחבה במעיל טרנץ' מטאלי ונוצץ וסניקרס כסופות תואמות. הכוכבת בת ה-86 כבר תקופה שהניחה לשיערה האפור לזהור בדיוק איך שהוא, וגם הפעם בתיאום מושלם עם הלוק הנבחר עבורה השאירה אותו פזור בתסרוקת מסולסלת.

אווה לונגוריה וקארה דלווין על המסלול של לוריאל פריז, שבוע אופנה פריז ספטמבר 2024. Lyvans Boolaky, GettyImages
לא בטוחות את מי אנחנו מחבבות יותר/GettyImages, Lyvans Boolaky

קארה (שלמותית) דלווין סגרה את המופע במעיל אוברסייז בגזרה נשפכת, אדומה ובוהקת שכיסתה את פלגה גופה העליון שנותר חשוף לגמרי, לצד תחתוני מיקרו תואמים. לונגוריה שכבר כמה עונות משתפת פעולה עם המותג, הצטרפה לדוגמנית והשחקנית והציגה אותה בפני הקהל כשגרירה החדשה. בעודה לובשת שמלת מלאת נפח, שסע גבוה, מחשוף עמוק על באדי שזוף ממנו בצבצה שרשרת עניבה יוקרתית וזוהרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully