וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ראינו את זה בא: האלי ברי מנרמלת שיערות בית שחי

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 0:03

מעטים הדברים שמצליחים להפתיע אותנו בשלב הזה, אך מודות ומתוודות שכשזה מגיע לשיער בית שחי הרוק לא בהכרח עובר חלק בגרון. זוכת האוסקר, האלי ברי, היממה את העוקבים במראה הטבעי שאימצה - שיערות סוררות, קעקועים חדשים וגבות פרועות. העוקבים המשועשעים: "Hairy Berry"

רבות עשו זאת בעבר ואין ספק שרבות עוד ינסו זאת בעתיד, מה שאנחנו בוודאות יודעות - שעם כמה פמיניזם שזה אמור לקדם, שיער בבית השחי לרוב יהיה קשה לעיכול. אמילי רטאייקאוסקי, רייצ'ל מקאדמס ההורסת, לורדס ליאון ומדונה הן רק חלק מרשימה ארוכה של נשים מוכרות שהציגו ומציגות בגאווה את שערות בית השחי שלהן. גם הקמפיין של בלנסיאגה וקלווין קליין בשנת 2019 קידש בדיוק את זה - לנסות לנרמל את השערות הסוררות, מבלי להיכנע לאידיאל היופי הנשי המיושן.

הפעם זו האלי ברי (58) שהניסיון שלה בתחום הצליח לזעזע את המעריצים עם הטרנספורמציה המרשימה והמאוד לא צפויה שלה. השחקנית זוכת האוסקר הציגה הצצה בחשבון האינסטה שלה ל-8.9 מיליון עוקביה, בה נראית באחת התמונה הסופר מוזנחות שלה עד כה. כל זאת עד שקראנו את הקפשן הנלווה ונרגענו. "אמא בהתהוות", כתבה לצד התמונה והוסיפה: "אחת הדמויות המורכבות שהיה לי העונג לגלם. #NeverLetGo בקולנוע בכל מקום!".

האלי ברי בדמותה בסרט "לא לשחרר לעולם". מסך אינסטגרם halleberry, צילום מסך
מה אומרות על הבלונדז'?/צילום מסך, מסך אינסטגרם halleberry

למי שעוד לא הבינה בין השורות, המראה החדש שאימצה ברי הוא חלק מדמות חדשה אותה מגלמת במותחן האפוקליפטי החדש בכיכובה, "לא לשחרר לעולם". שם משחקת אם קשוחה ופרנואידית שמתגוררת עם שני בניה בבקתת עץ מבודדת, במסגרת אווירת אימה פסיכולוגית כיאה ללוק הנצפה ברחבי הרשתות החברתיות.

האלי ברי בדמותה בסרט "לא לשחרר לעולם". מסך אינסטגרם halleberry, צילום מסך
כמובן שהיה גם טופלס/צילום מסך, מסך אינסטגרם halleberry

עוד בוואלה

לנשום? אפשר. לזוז? פחות: אן האת'ווי בשמלה בלתי אפשרית

לכתבה המלאה

בקרסולה שהעלתה נראית בוידאו קצר בו יושבת לצד מאפרת הסט, נורמה פאטון לאוין, שצחקה איתה בעודן מתבוננות בשיער המזויף בבית השחי. "תודה לך האלי שנתת לי לקחת אותך לקצה גבול הדמות שלך! היה לי כיף גדול לעבוד איתך", הגיבה המאפרת. באותו סרטון ובתמונות הנוספות ששיתפה נרשם גם עיצוב גבות מותאם ופרוע וכמה קעקועים הפזורים על גבי גופה שנראים מציאותיים לגמרי. בסלפי מראה אחר נראית השחקנית המוערכת בשיער בלונדיני וגופיית דנים כחולה עם כתפיית קולר וחזייה ורודה תחתיה וצילום נוסף טופלס.

האלי ברי בדמותה בסרט "לא לשחרר לעולם". מסך אינסטגרם halleberry, צילום מסך
האלי בן ארי? מוש, מאחורייך/צילום מסך, מסך אינסטגרם halleberry

העוקבים המופתעים נשארו המומים לגמרי בתגובה למראה החדש, גם כשהבינו שסך הכל מדובר בדמות פיקטיבית - ועם זאת היו תגובות אייקוניות וקורעות מצחוק. "האם הדמות אירופאית?", שאל אחד העוקבים בהמשך לסטיגמה על צרפתיות (בין יתר נשות היבשת) שאינן מגלחות חלקי גוף רבים. עוקב שנון אחר שגרם לנו לחייך הגיב במשחק מילים משעשע: "Hairy Berry", כחיבור מושלם לשם שלה ולמילה 'שיער' בתרגום לאנגלית.

האלי ברי בפרמיירה לסרט "לא לשחרר לעולם" בניו יורק, 2024. Michael Loccisano, GettyImages
בחזרה למקורות: ברי לובשת תמרה ראלף בפרמיירה בניו יורק/GettyImages, Michael Loccisano

"את, סנדרה בולוק ודמי מור מראות את הגרסה הטובה ביותר שלכן בשנים האחרונות. אני אסירת תודה שמותר לנשים יפות להיות יותר גולמיות ולשים את זה לכולם ככה בפנים עכשיו. לא יכולה לחכות לראות את הסרט", פרגנה עוקבת אחרת. ונסכם בעוד קצת הומור, כי מה נשאר חוץ מזה? "טוב, כמעט חורף. באותה מידה אפשר כבר להתחיל עכשיו", התוודתה עוקבת אחרת (בטענה שנשים מזניחות הסרת שיער בעונות הקרירות). ואחרת סגרה: "אל תשחקי איתי האלי! לרגע חשבתי שכל החיים שלי עומדים להתגלות כשקר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully