וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות עם דני לוי משתלמת: אלמז מנגיסטו במיני מטריפה

עודכן לאחרונה: 9.10.2024 / 10:43

מגישת החדשות מציגה את האינטרפרטציה שלה לשמלה שחורה קטנה, בעזרת ידי הזהב של הסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי הישראלית - שכבר מזמן הפכה לבסטי. זה לא שמנגיסטו לא יודעת את העבודה לבדה, אך אין ספק שהחיבור הזה מפלפל את המלתחה ויוצר דברים מופלאים

אלמז מנגיסטו בשמלה שחורה של סקימס. מסך אינסטגרם almazmangisto, צילום מסך
תמיד ידעה את העבודה/צילום מסך, מסך אינסטגרם almazmangisto

נתחיל מהסוף - זה לא שמאז שאלמז מנגיסטו התחילה לבלוט במיוחד על רקע מהדורות החדשות השונות היא לא ניחנה בחוש סטייל משובח. לא פעם כתבנו כאן עליה ושיבחנו את בחירות הסטיילינג שלה, הן על המסך הקטן והן מחוצה לו באירועים שונים. חוץ מיופייה הטבעי מביאה אלמז ניחוח אחר, צעיר ועדכני מבין כל המגישות הנוספות (עם כל הכבוד לעדי זריפי והקארה הממכר).

אבל בואו, גם אי אפשר להתחמק מהעובדה הנוספת, שמאז החיבור שלה לסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי הישראלית - משהו שם שודרג וקיבל קורט פלפל מבורך. החברות של השתיים הביאה אותן לבלות לא מעט יחדיו בחודש האחרון ואמש קיבלנו חותם נוסף על יחסי ה'תן וקח' של מערכת היחסים המופלאה הזו.

אלמז מנגיסטו בשמלה שחורה של סקימס. מסך אינסטגרם almazmangisto, צילום מסך
מנגיסטו בגרסתה לשמלה שחורה קטנה/צילום מסך, מסך אינסטגרם almazmangisto

עוד בוואלה

ברבי גירל: עפנו על השמלה הורודה של אלמז מנגיסטו

לכתבה המלאה

בתמונה האחרונה שעלתה לחשבון האינסטה של מגישת החדשות בת ה-31, נראית מנגיסטו בשמלמלת מיני שחורה כשעל הסטיילינג פוקדת כמובן לוי. מדובר בעיצוב מתוך קולקציית הבגדים של skims של קימי, בגזרת קולר קלאסי - הטרנד השיקי שעבר מספר גלגולים, הספיק להיעלם לתקופה ולמחזר עצמו מחדש בשנים האחרונות בגרסאות קלילות ואלגנטיות החביבות על פאשניסטות בגרסת הקז'ואל, כמו גם לטאץ' של גלאם באירועים נוצצים יותר.

הסטייליסטית דני לוי ואלמז מנגיסטו. מסך אינסטגרם almazmangisto, צילום מסך
חברות שאנחנו מסמפטות פלוס פלוס/צילום מסך, מסך אינסטגרם almazmangisto

שמלות המיני של הסיס לבית קרדשיאן נמכרות כיום באתר האונליין שלה (שעושה גם משלוחים ארצה) בעלות של כ-300 שקלים בלבד, מחיר משתלם לכל הדעות אם תשאלו אותנו. הפיס שעל אלמז מציג צללית צמודה לגוף, המותירה כתפיים חשופות ונשיות ויכול לסגור פינה כמעט לכל סיטואציה. לכל הטוב הזה, התווסף תיק יד מלבני וקטן בחסות פראדה הנושא את לוגו המותג בחזית, לצד זוג עקבים שחורים ומחודדים בפרונט להשלמה. על האיפור הייתה אחראית המאפרת הותיקה אלכס סיבקוב, שדאגה למראה עור פנים טבעי, עם נגיעת גלוס מבריקה על שפתייה ואיפור עיניים קצת יותר דרמטי ונוכח.

הסטייליסטית דני לוי במכנסיי עור שחורים ותיק לואי ויטון. מסך אינסטגרם superrrdani, צילום מסך
שאלה מכנסיי העור תישאר פתוחה. על התיק הפרוותי כמובן - לואי ויטון/צילום מסך, מסך אינסטגרם superrrdani

כאמור, החיבור של השתיים מביא את העוקבים הרבים (ביחד כ-391 אלף) להיתקל בלא מעט תמונות יחד שכוללים לוקים מסקרנים. אחד מהם הוא של לוי הישראלית שבסוף החודש האחרון, ממש רגע לפני החג הפציעה במכנסיים שאנחנו עד היום מנסות לנחש מי אחראי על העיצוב שלהם. מכנסיי עור שחורים בגזרה נמוכה ומתרחבת, הכוללת חגורה מובנית ועליהם פרינט מתעתע של ידיים בצבע לבן. יש שיגידו אוף וויט, מקווין או אפילו דיזל - השאלה תיאלץ להישאר כרגע פתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully