וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לה? עומר נודלמן בלוק שיק-חסוד לבריתה של הבסטי

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 10:55

רגע לפני כניסת כיפור חגגו השחקנית גל מלכה ובעלה בן את הבריתה לבתם רות הקטנה. כל החבו התייצבה והגיעה להרים באירוע המצומצם, ביניהם הדוגמנית עומר נודלמן שבחרה בטוטאל לוק שיק-חסוד למחצה, הכולל פיסים במחירים נגישים לכל כיס

קויק: גל מלכה בשמלה בחודש התשיעי/galmalka, אינסטגרם

רגע לפני כניסת כיפור קיבלנו הצצה מפנקת מתוך חגיגות הבריתה לרות הקטנה, בתה של השחקנית גל מלכה (30) ובעלה בן רובין - כחודש לאחר הלידה. את מלכה ליווינו כאן לא מעט במהלך חודשי ההיריון, שניונת לפני שנפתחה עונת הרחצה כשהציגה את אחד מהטופים המעולים שנראו בגזרת סטרפלס כחלק מהפקה עצמאית שהרימה, בעודה מדגמנת נינוחות על החוף. ולוק נוסף ושוקולדי לקראת סוף ההריון - תוצרת כחול-לבן בחסות בית האופנה מרגוט - בעיצובן של שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן.

היא אמנם הייתה מרכז האירוע ותכף גם נתעמק בכל הגלאם שגייסה, אך אין בנו את היכולת להתעלם מהנוכחים הנוספים באיוונט המצומצם והחגיגי. את מלכה סובבות כמה מבנות האדם האהובות עלינו עלי האדמה - זה מתחיל בעינת הולנד ואלי סטין שהפודקאסט שלהן הוא הדבר הכי טוב שקרה כאן השנה ועד הדוגמנית עומר נודלמן שעלתה על טוטאל לוק שיק-חסוד בהתאם לעונה.

גל מלכה ועומר נודלמן בברית של הבת של גל. מסך אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
כמעט כל החבו/צילום מסך, מסך אינסטגרם __omernudelman__

הלוק עצמו התבסס על טהרת "מנגו" וזאת משום שהפריטים המרכזיים שעשו את כל העניין שם משתייכים לבית המותג הספרדי. חצאית רחבה בצבע בז', עשויה כותנה ויוצרת בעודה נשפכת קפלים יפים לאורך מידי (329.90 שקלים בטרמינל X). בסוף החצאית שמחנו לפגוש נעלי בובה עם עקב קטן ומרובע בגימור מבריק. הבלרינות גם הן בחסות מנגו, כוללות רצועה דקיקה בפרונט עם אבזם דקורטיבי ורצועה דקיקה נוספת בסגירה מתכווננת.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
עומר נודלמן בברית של הבת של גל מלכה. מסך אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
נהדרת בטוטאל לוק שיק-חסוד למחצה/צילום מסך, מסך אינסטגרם __omernudelman__

הנגיעות השחורות לא הסתיימו שם. היא אבזרה עצמה עם משקפי שמש שחורים בדגם מעט חתולי ורוחבי, בהתאמה לחגורה עבה שהתווספה לסיפור עם אבזם הצהרתי באותו הצבע. בחלק העליון הלכה על בגד גוף לבן בגזרת גופיה ופלפלה בסיומת מתבקשת של גוון כסוף-מתכתי בחסות תיק יד קטן, חצי מעוגל עם רצועות קצרות של מיו מיו, הנושא את לוגו המותג בפרונט (כ-8,000 שקלים).

המאמא הטריה, גל מלכה הפתיעה בחליפת שלושה חלקים מחויטת, על פלטת הניוד, מבית המעצבת טל מדינה. סטודיו מדינה שלרוב אמון על השמלות היפות ביותר שתראו היום על מסלולי החופות, חרג ממנהגו, עיצב וייצר עבור השחקנית מכנסיים בגזרת אוברסייז נשפכת, לצד גופיית מחוך צמודה וז'קט בלייזר תואם. על השיער הגלי שנותר פזור פקד מעצב השיער זיו אמסלם, ועל חלקת האיפור אחראי אדיר פימה שעידן את תווי פניה בסומק קל ושפתיים ורדרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully