וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיינים הגדולים של חורף 2012-13

לירוי שופן

25.6.2012 / 8:25

בתי אופנת העל משחררים את הקמפיינים המתוקשרים של הקולקציות חדשות - איזו דוגמנית הצטלמה ליד ביגפוט, איזה מותג השתלט על תיכון ומיהו צמד הצלמים העסוק מכולם? חלק א'

קנזו

קמפיין החורף החדש של בית האופנה הצרפתי קנזו, שזכה למתיחת פנים אינטנסיבית מאז מונה בשנה שעברה צמד ההיפסטרים הומברטו ליאון וקרול לים לתפקיד המנהלים האמנותיים (השניים הם אלה שיסדו את הבוטיק 'אופנינג סרמוני' בניו יורק), משקף את כל הערכים המעודכנים של המותג. במילים פשוטות? קצב מחשמל, צבעים בוהקים וקהל יעד צעיר, מהסוג שחולם בלילות שיש לו את הגישה של אלכסה צ'אנג. התוצאה היא הרבה יותר מכובשת. בתקופה בה קמפיינים מסתכמים פחות או יותר במבטים מעונים אל מול המצלמה, הוכנסה העמדה של ממש, שמבטאת אתלטיקה כנגד סטייל חסר מעצורים.

דיסקוורד

קולקציית החורף המיושבת והשמרנית של המותג הקנדי דיסקוורד, שכולה פרשנות מכובסת למראה אוניברסיטאות פרפי, קיבלה את מבוקשה בקמפיין שצולם בבית ספר, אשר מצליח לתפוס איזשהו רגע טינאייג'רי מחוספס, אפילו אקסצנטרי במידה, שנפקד מהמסלול בעת הצגת העיצובים עצמם.

כמו רבים מהקמפיינים בשנים האחרונות, את היצירה הצבעונית הפיק זוג הצלמים מרט אלאס ומרכוס פיגוט.

לואי ויטון

אחרי שמרק ג'ייקובס הכניס את הדוגמניות בתצוגת האופנה האחרונה של לואי ויטון לאולם בעזרת רכבת אמיתית (שיש המעריכים שיצירתה תומחרה ב-8 מליון דולרים), היה זה רק צפוי שהיא תככב גם בקמפיין עצמו. ואכן - שורה של דוגמניות מצולמות בתוך רכבת מהודרת, שכאילו ונלקחה מהמאה ה-19. בחיקן, תיקי רופא בטקסטורה מנומרת.

"נסינו ליצור מחדש, באופן קולנועי, את הזוהר והרומנטיקה של הנסיעות, של פגישה מקרית, של התבוננות דרך החלון", סיפר ג'ייקובס על הקמפיין, אותו צילם סטיבן מייזל.

מלברי

לינדזי וויקסון, הדוגמנית עם השפתיים התפוחות והפנים העגולות, עומדת במרכז קמפיין החורף של מותג התיקים הבריטי מלברי, אותו צילם טים ווקר.

הסט עוצב בהשראה פנטסטית, ומתכתב באופן ברור עם ארץ יצורי הפרא, כפי שמעידה הבובה העצומה והשעירה שמסתתרת מאחורי העץ. ייתכן, שהתפאורה הדמיונית והנועזת נועדה כדי להשכיח את העובדה, שהמותג רשם צניחה דרמטית במחיר מניותיו בחודשים האחרונים. אולי האגדות, ישפרו את מצבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פראדה

סטיבן מייזל יצר גם את קמפיין החורף של פראדה, שהוא העתק כמעט מושלם של האווירה והתפאורה ששלטו בתצוגת האופנה של הבית האיטלקי, שהתבססה על סטים גראפיים ואפיל גברי מובהק. אחרי הכל, בקולקציית המסלול אין שמלות, אלא בעיקר חליפות מכנסיים.

פראדה גברים

גארי אולדמן, גארת הדלונד, ג'יימי בל ווליאם דפו, ששימשו כדוגמנים בתצוגת בגדי הגברים המבריקה של פראדה, עומדים גם במרכז הקמפיין לחורף 2013. האווירה הפרה-סובייטית, האולטרה-אריסטוקרטית, נשמרה במלואה, ויש הגורסים כי הצלם דיוויד סימס יצר גרסה מודרנית לאבות המייסדים.

ורסצ'ה

קמפיין החורף של ורסצ'ה היה אחד הראשונים שהוצג העונה. את האווירה הגותית של הקולקציה, שמודגשת היטב הודות לגוונים כהים ומוטיב חוזר של צלבים, שיחזרו מרט ומרכוס בעזרת צילום שחור לבן אפלולי במיוחד, שמנגד אינו פוגם במטען המיני המובהק המזוהה עם בית האופנה.

שאנל - קדם סתיו 2012

קרל לאגרפלד, המנהל האמנותי של שאנל, צילם כהרגלו את הקמפיין העונתי של בית האופנה הצרפתי. המעניין הוא החיבור בין הדוגמנית דריה סרוקוס, שהולבשה בבגדים בהשראה הודית, לסט עצמו, שניכר כבראסרי מן המניין. המערב והמזרח, או תת היבשת במקרה בזה, במפגש פסגה.

רף סימונס

קמפיין של תעתועים מזמן רף סימונס לקו האופנה הנושא את שמו. מה שניכר בתחילה כדוגמן ישוב, מתברר במבט אחר כפוטומונטז' משוכלל, המגלה אין ספור פרטים נוספים. ספק אם הייתה דרך טובה יותר לבטא את קשת משחקי השכבות, שהקולקציה עצמה מזמנת.

ז'יבנשי

באופן מפתיע, הקמפיין העונתי של ז'יבנשי ספג קיטונות של בוז בבלוגוספירה. לא משום הצילום של (שוב) מרט ומרכוס, או משום דוגמנית העל סטלה טננט, אם כי בגלל 'שבירת' התמונה לטלאים. הגדיל לעשות אחד המגיבים, וציין כי אפילו דרך הגשת לוגו היא מנדנדת במיוחד. אולי הקהל יתנחם בעובדה, שעל עבודת הסטיילינג אמונה לא אחרת מקארין רויטפלד, עורכת ווג פריז לשעבר ואייקון אופנה בהווה.

המגזין החדש של קארין רויטפלד

גוצ'י

קמפיין קדם הסתיו של גוצ'י הוא קמפיין גוצ'י קלאסי. אווירה קטיפתית במידה, מבטים מפתים מעיני הדוגמניות (כרמן פדרו ונדיה בנדר, וערב רב של צללים. קלאסיקה איטלקית, שאינה מנסה להרגיז אף אחד.

ז'אן פול גוטייה

פאם פאטל לילד הרע של האופנה הצרפתית - זו אחת הכותרות האפשריות לקמפיין החדש של ז'אן פול גוטייה, שבמרכזו אחת הדוגמניות המצליחות של התקופה, קרלי קלוס. קשה לומר שיש אמירה אמנותית פורצת דרך בצילום של ווילי ונדרפר, אבל מנגד - זוג רגליים ארוכות הן נוסחה מנצחת תמיד.

ברברי

האם זהו צילום תקופתי או יצירה עכשווית? הקמפיין של ברברי, שצולם על ידי מריו טסטינו ב'רויאל נאבל קולג'' בלונדון, לקח רחוק מידי את הקונספט הקולנועי. במקום חזות רעננה, נותר הצופה עם פרק שחור לבן של סרט קלאסי, שלא מתכתב באופן משכנע עם האופנה העכשווית. אפילו שני הטאלנטים המככבים בו, המוזיקאי רו פאנס והשחקנית גבריאלה ווילד, לא הופכים אותו ליותר מתמונה מרוטשת יתר על המידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully