וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פלייבוי יצאה לרחוב בשמלת שטרות - ועודדה אנשים לקרוע לה אותה

8.9.2017 / 0:08

הדוגמנית הארגנטינאית ירדה לרכבת התחתית בארה"ב כשהיא לבושה בשמלת שטרות ירקרקה, וביקשה מאנשים לתלוש ממנה כסף. היא טוענת שזו הדרך שלה לעזור לאנשים מעוטי יכולת, אבל ברשת חושדים שהכוונות שלה לא כאלו טהורות

@victoriajesusxipolitakis

קל לנחש מה בדיוק היו כוונותיה של דוגמנית הפלייבוי הארגנטינאית ויקי סיפוליטאקיס, כשהחליטה השבוע להסתובב ברכבת התחתית בארה"ב לבושה בשמלה שעשויה משטרות של דולרים ולעודד אנשים לתלוש את שמלתה וליהנות מהשלל. ובכל זאת, היא טוענת שפרסום ותהילה דווקא אינם הסיבות שעומדות מאחורי ההחלטה שלה - אלא הרצון לתרום למעוטי יכולת. אם נשפוט לפי עברה, לא נצליח להגיע למניעים האמיתיים. מצד אחד היא השתתפה בגרסה הארגנטינאית של "האח הגדול" ב-2015 (הדרך האולטימטיבית לזכות בחשיפה), ומצד שני, היא דיברה לפני כמה חודשים על רצונה להקים קרן שתסייע לעניים.

על הביקור המפתיע במטרו האמריקאי היא אמרה: "עבר זמן רב מאז שהתנדבתי, וחשבתי לעצמי 'אני חייבת לעשות את זה בניו יורק'. הלכתי למטרו, שזה לדעתי החלק הכי עני בעיר, והתלבשתי בשמלה מכוסה בשטרות כדי שאנשים יוכלו לתלוש ממני את מה שהם צריכים". הדוגמנית בת ה-31, שבן זוגה חי בארה"ב, פנתה לנוסעים ההמומים ברכבת התחתית וביקשה מהם לתלוש את השטרות שעל שמלתה ולקחת את הכסף לעצמם. היא הוסיפה: "החיים נתנו לי המון, עכשיו הגיע הזמן לעשות משהו מהצד שלי... כסף לכולם... חסרי הבית, אנשים ברכבת התחתית".

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

"כולן עושות את זה": הקשר המטריד בין תעשיית הדוגמנות ותעשיית הזנות

לכתבה המלאה

החיים באמת נתנו לה המון, ולא תמיד ממקום חיובי. ב-2015 היא הייתה מעורבת בשערורייה של חברת התעופה הארגנטינאית "אוסטרל איירליינס", אחרי שפרסמה תמונות וסרטונים שלה מתא הטייס שצולמו בזמן ההמראה ובמהלך הטיסה. סיפוליטאקיס סיפרה שהיא ממש עזרה להטיס את המטוס, כשהצהירה באחד הסרטונים שלה: "אני הולכת להאיץ ואז אנחנו נמריא". שני הטייסים, פטריסיו סוצ'י מולינה ופדריקו מטיאס סואחה, פוטרו לאחר שעברו על חוקי התעופה הבינלאומיים כשאפשרו לה לשהות בתא הטייס. סיפוליטאקיס קיבלה קנס של כאלף דולרים ו-18 חודשי עבודות שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully