וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת ישראלית עיצבה את השמלה של מייגן? כתבות הפייק ניוז של וואלה! אופנה

18.8.2018 / 7:54

גם לנו היו השנה כמה דיווחים לא מדויקים, כמה הצהרות לא מוצדקות וכמה אובססיות מוגזמות. יום כיפור הוא הזדמנות מצוינת להיזכר בהם ולבקש מחילה מהקוראות האדוקות שלנו

מתברר שאף אחד לא מושלם וכולם מפספסים לפעמים (אבל ממש מעט). היינו רוצות לחשוב שאנחנו מדייקות בכל כותרת, ובכל תחזית אופנתית - אך גם לנו יש פאשלות קטנות. לרגל יום הכיפורים החלטנו כי זה הזמן לבלוע את הצפרדע ולהגיד בגאון: הגזמנו, הפרזנו - סליחה. אלו המקרים בהם וואלה! אופנה הייתה בטוחה כי מדובר בדבר הבא ומבחן הזמן הוכיח שהכי לא.

כשהמלכנו את מייגן מרקל למלכת אנגליה - למרות שהיא רק דוכסית

מאז נובמבר 2017, עת הציע הנסיך הארי נישואים לבת זוגו, מייגן מרקל, התחלנו לפמפם בלי הפסקה את השחקנית האמריקאית. ככל שהתקרב מועד החתונה המלכותית, ההתרגשות עלתה ואיתה גם האובסס הבלתי נשלט בפשוטת העם שעתידה להפוך לנסיכה.

אחד האירועים המכוננים בסיקור של מרקל היה זה שגם זכה לכותרת העולמית "פאשן פייק ניוז". כשבורסת ההימורים על שמות מעצבי שמלת הכלה הייתה בעיצומה, נפלנו גם אנחנו בפח ותהינו - האם ייתכן שמייגן מרקל תלבש שמלה של מעצבת ישראלית? הסקיצות לשמלה של המעצבת ענבל דרור דלפו ולמרות שהיינו סקפטיות שנזכה לרגע של גאווה לאומית, שיתפנו פעולה עם הדיווחים. שבועיים לאחר מכן, בארמון מיהרו לבטל את הדיווחים בעולם שהיו יותר נחרצים מאיתנו וקבעו: "המעצבת הישראלית חושפת את שמלת הכלה של מייגן".

גם לאחר החתונה, שהייתה אחד האירועים הבולטים במדור, המשכנו לעקוב באדיקות אחרי כל פריט לבוש, כל אירוע ציבורי וכל חצי שמועה על הדוכסית הטרייה. נפלנו לסיפור הסינדרלה והאגדה ופשוט לא הפסקנו לדווח - על הכל. אז נכון שבסך הכל הלכנו עם המגמה העולמית, אבל ביום הכיפורים הזה אפשר להודות: הגזמנו.

מייגן מרקל והנסיך הארי לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. רויטרס
אחד האירועים הבולטים במדור. החתונה של מייגן מרקל והנסיך הארי/רויטרס
מייגן מרקל בשמלה של דיור. GettyImages
נפלנו לסיפור סינדרלה והגזמנו בסיקור כל בגד, כל הופעה, כל חצי שמועה/GettyImages

כשאמרנו לגל גדות ללבוש רק אדום - אבל היא לגמרי שיחקה אותה בצבעים אחרים

באוקטובר האחרון הגיעה נציגתנו בהוליווד לאירוע של מגזין וראייטי לכבוד נשים בעלות הישגים מיוחדים בתחומים שונים כשהיא לובשת שמלה אדומה של ג'ייסון וו. כשהקסם הממגנט של גל גדות שטף אותנו, לא הצלחנו להימנע מלצאת בהכרזות: זה הצבע שהכי נכון לך, כתבנו לגדות והוספנו - את חייבת ללבוש רק אותו! אספנו את הלוקים האדומים שלה והבטחנו שאין שום דבר יפה יותר לשחקנית מהצבע הבוהק.

ואולם, השנה הזו, שלחלוטין הייתה בסימן "גל גדות כובשת את העולם", הוכיחה שהיא יכולה להיראות מושלם בעוד המון צבעים. כי כשאת נראית כמו גדות ויש לך את האטטיוד הנכון - כל צבע וכל גזרה הופכים אותך לדבר הכי רותח בתעשייה.

היא כבשה אותנו עם שמלה צהובה של אסטבן קורטזר, האירה לנו את היום בחליפת קולור-בלוק ורודה ושיער פזור, היפנטה אותנו בשמלה זהובה של אלטוזארה והיממה אותנו בשמלת פרנזים סגולה של דיוויד קומה. אנחנו צופים לגל שנה צבעונית וקוראים לה מכאן: לא רק אדום. את יכולה ללבוש מה שתרצי. ככה זה כשאת וונדר וומן.

גל גדות נואמת באירוע Power Of Women של מגזין וראייטי, אוקטובר 2017. אתר רשמי
השמלה שגרמה לנו להתאהב באדום. גל גדות/אתר רשמי
גל גדות בטקס פרסי מועצת הביקורת האמריקאית. GettyImages
מושלמת בכחול של אלי סאאב/GettyImages
גל גדות לובשת חליפה ורודה של אוסקר דה לה רנטה בפסטיבל הקולנוע של פאלם ספרינגס ינואר 2018. GettyImages
אחד הלוקים שאהבנו השנה - והוא ורוד!/GettyImages

שהבטחנו זוג לסבי רותח בעולם האופנה - וזה נגמר מהר מדי

במרץ האחרון החסרנו פעימה עם עולם האופנה כולו כשבישרנו על זוג לסבי חדש ולוהט: קארה דלווין ופריס ג'קסון. נפלנו לחרושת השמועות שהחלה אחרי שהופצו תמונות של השתיים מתנשקות בפומבי. גם ההכחשות של המקורבים לא עזרו, ואנחנו נשענו על טיפת התקווה שנזכה לזוגיות לסבית רותחת והכי שווה שידעה התעשייה עד היום.

אבל מתברר שמיהרנו להתלהב ועוד לפני שהספקנו להריץ בראש את האקסיות של השתיים - הן כבר התנחמו בזרועותיהן של נשים אחרות. התמונות של קארה דלווין מתנשקת בשדה התעופה בלונדון עם אשלי בנסון חיסלו את החלום לזוגיות רותחת ויציבה בעולם האופנה וגרמו לנו להגיד לכם - סליחה שטיפחנו תקוות שווא. טעינו.

פריס ג'קסון קארה דלווין תצוגה ברברי. GettyImages
רצינו זוג נוטף סטייל. קארה דלווין ופריס ג'קסון/GettyImages

כשהתחרפנו לגמרי - וקראנו לכם לאמץ את טרנד "הג'ינס המפורק"

אחד הג'ינסים המדוברים של השנה החולפת היה "הג'ינס המפורק" - זה שיש לו רוכסן בדיוק בקו המתאר המחבר את צמד לחמניות האחוריים. גם אנחנו נפלנו לטרפת, היללנו ושיבחנו את הג'ינס, חקרנו את ההיסטוריה שלו ונתנו במה לפרשנויות השונות - כולל "דגם הביריות" שהוא למעשה ג'ינס שמחובר על ידי רצועות ומתפרק לשני חלקים.

רגע לפני חג המולד אפילו הבטחנו לכם שהוא נמצא בכל רשימת קניות, מה שאומר שאתן בטוח חייבות להצטייד בדגם. חצי שנה אחרי, התפקחנו והבנו שהתחרפנו לגמרי ושהג'ינס הזה רחוק מלהיות לגיטימי. על זה שדחקנו בכן להוסיף לארון את הג'ינס המפורק אנחנו מבקשות סליחה. מקוות שלא הקשבתן לנו, לפחות הפעם.

שיתוף פעולה של דגמי ג'ינס בין וטמנטס למותג ליווייס אביב 2017. אינסטגרם, צילום מסך
מקוות שאין לכן כזה בארון. הדגם של Vetements בשיתוף עם ליוויס/צילום מסך, אינסטגרם
שיתוף פעולה של דגמי ג'ינס בין וטמנטס למותג ליווייס אביב 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
נסחפנו. רוכסנים בכל מקום/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully