וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף כולם מתמסחרים: השינוי שעבר בית האופנה בלנסיאגה

8.10.2018 / 5:30

אחרי שנרגעו הרוחות מהקרקס של הדי סלימאן בשבוע האופנה בפריז, הבחנו גם כי בבית האופנה היוקרתי בלנסיאגה היו עניינים מרעישים, ופרינטים מאוד מוכרים של מייקרוסופט הוצגו על המסלול

בלנסיאגה. צילום מסך
בלנסיאגה אביב-קיץ 2019/צילום מסך

אקורד הסיום של שבוע האופנה בפריז נחתם כבר לפני כשבוע ולצד כל הסיקורים משם שעדיין מהדהדים (היוש הדי סלימאן), משהו חסר. או יותר נכון מישהו חסר. דמנה גווסיליה, מלך הפרובוקציות והאיש שהביא לנו את הקרוקס המפלצתיים, חולצות ה-DHL ותיק השקית הכחולה של איקאה, לא ממש הצליח לגרד את כמות הכותרות אליה הרגיל את התעשייה. התצוגה של בית האופנה בלנסיאגה בו הוא מכהן כמעצב ראשי בשלוש השנים האחרונות, עברה הפעם די חלק מהפן הקרקסי, על אף שהייתה שם דרמה ראויה לציון.

לעוד חדשות אופנתיות:
גנים משובחים: הבת של קייט מוס היא הפנים החדשות של מארק ג'ייקובס ביוטי
מלניה vs. קייט: מי לבשה את לוק החאקי טוב יותר?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גווסיליה שנחשב למומחה ביצירת מהפכים לאלמנטים פשוטים וידועים לשמצה, עשה זאת הפעם לכמה מהנידחים בספריית הגופנים של מייקרוסופט, ביניהם הנלעג ביותר הוא 'סאן סיריף'- שנוצר לפני 24 שנים בהשראת קומיקס, וכן 'אימפקט' ו'גרמונד'. מהם הוא יצר דפוס צבעוני בסגנון מונוגרמה שעיטר את החלק הפחות אלגנטי של האוסף, ויש להודות שבאופן חינני ביחס לרעיון עצמו.

אבל עדיין, היינו מצפים מגופנים מיושנים של מייקרוסופט לכבוש קצת יותר תשומת לב. היש מצב שעולם האופנה התרגל לנוסחת הלהיטים המכוערים/יפים שמעצב העל הגיאורגי מצליח להמציא בכל עונה מחדש? או שאולי ההלם מהתצוגה של סלין היה כה נוכח שכבר כלום לא הצליח לרגש את הנוכחים?

עוד באותו נושא

בית האופנה מוסקינו מעתיק ממעצבת אנונימית?

לכתבה המלאה

מאחורי הסיפור עומד שיתוף פעולה עם האמן ג'ון רפמן שעבודתו עוסקת בבחינת טכנולוגיות חדשות והשפעתן על התודעה. הרעש הדיגיטלי שסיפקו הפרינטים הססגוניים הצליח להשתלב בקולקציה שהייתה מחויטת ומרובת צליליות פיסוליות.

נושא הגופנים נתן בוסט נוסף לבית האופנה להמשיך ולקדם את שם המותג בכל פריט אפשרי ובשנים האחרונים בכלל ניתן לראות כי הרצון למרוח את הלוגו בענק על תיקים, צעיפים מוגזמים וז'קטים הוא סוג של חובה. שכחו מהקלאסיקה, אנשים רוצים להרגיש את הברנד שהם קנו במיטב כספם והתמסחרות היא לגמרי שם המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בלנסיאגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully