וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון מציגה: השמלה המכוערת ביקום

ליהי עטר בכר

24.10.2018 / 12:30

עם כל האהבה לאלכסנדר מקווין, השמלה של קייט מידלטון זה מסוג הדברים שלא רואים בכל יום - וכמה טוב שכך. הדוכסית מקיימברידג' איכזבה קשות עם הלוק, אך גרמה לנו להתעלף על הכתר שהיה שייך לנסיכה המנוחה דיאנה

קייט מידלטון. GettyImages
שלא נדע. קייט מידלטון באלכסנדר מקווין/GettyImages

יש לא מעט שיחות נשים על מה עובר על אישה כשהיא שבה מחופשת הלידה שלה. ההורמונים עדיין משתוללים? חוש הסטייל נשאר בחדר הלידה? מה עובר עליה שמשבש קשות את חוש הטעם שלה? קייט מידלטון היא אחת האושיות האהובות על נשים ברחבי העולם עם הקלאסיות הנצחית והחיוך המזמין - אבל הלוק האחרון של הדוכסית מקיימברידג' אף גרוע יותר מאאוטפיט החאקי שנראה בתחילת החודש.

אמש (ג') נכחה מידלטון (36) בארוחה מלכותית של המלכה אליזבת בארמון בקינגהאם בשמלה תכלת מוגזמת של אלכסנדר מקווין, וגם הכתר המרגש ושרשרת הפנינים לא הצליחו להסיט אותנו מהבחירה האופנתית הכושלת.

לעוד חדשות אופנתיות:
המראה הכסוף: אמה סטון נוצצת על השטיח האדום
בלי לצאת מהקווים: אלה האייליינרים הכי טובים שיש

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
מזל שיש קצת נחת מהכתר שעבר בירושה/GettyImages

בית האופנה הבריטי האהוב על מידלטון, אשר אחראי גם לשמלת הכלה האייקונית שלה, עיצב שמלת מקסי מנופחת בגוון תכלת מלוכלך שללא ספק מזכירה שמלת נשף עמוסת בד וכפלים ומעל הכל - נטולת סטייל. "האם קייט בדרך לנשף? השמלה הזאת נוראית". צייצו המעריצים המושבעים של בית המלוכה הבריטי. עוד גולשת נלהבת הוסיפה: "נראה לי שזו השמלה הכי גרועה שקייט לבשה בחיים. זה מזעזע, היא חייבת מייקאובר אופנתי". שלא תגידו שרק אנחנו קברנו, הא?

למזלה הרב של הדוכסית הכתר המטורף משובץ הפנינים ויהלומים אשר הונח על ראשה, הסיט מעט את תשומת הלב מהשמלה מעוררת הזעם וזאת בשל העובדה כי מדובר בפיס מרהיב שהיה שייך בעבר לנסיכה המנוחה דיאנה.

עוד באותו נושא

מלניה vs. קייט: מי לבשה את לוק החאקי טוב יותר?

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
אנחנו ננסה לשכוח את זה ונתחשבן בפעם הבאה/GettyImages

מהצד השני של הגלובוס הגיסה ההריונית מייגן מרקל הפציעה בשמלת רד קרפט סופר מוצלחת של המעצבת הבריטית סאפייה גינקו, כשנכחה באירוע רשמי באיי פיג'י לצד הנסיך הארי. שמלת מקסי בשילוב גלימה אלגנטית בכחול רויאל, עגילי שנדליר מדויקים וליטוף קטן על הבייבי באמפ התופחת.

קווין אליזבת.
נו ברור, אפילו את לא מרוצה מהלוק. המלכה אליזבת

מייגן מרקל לעומת זאת לא פספסה בשמלה כחולה של סאפייה גינקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully