וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחת מה זה חזר: אשלי גרהאם לא נחה לרגע וחושפת ישבן בצילומים חדשים

8.11.2018 / 9:52

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם אשלי גרהאם הצטלמה להפקת אופנה חושפנית לצד פאלומה אקססר ל-v magazine, ואם הישבן הלוהט לא הספיק לכם, שאר התמונות יעשו את העבודה

ישבנים, מטפחות וגרבונים - כל מה שנכון

אשלי גרהאם. אתר רשמי
אשלי גרהאם ופאלומה אקססר בהפקה ל-v magazine/אתר רשמי

אשלי גרהאם לא נחה לרגע וממשיכה להוכיח שהיא לא סתם גימיק או עלה תאנה אל מול סוגיית הגיוון בעולם האופנה. אז אחרי שחשפנו לפני שבוע וי נוסף שסימנה בווג פריז (והפסידה את השער הכנסף), כעת מלכת הפלאס סייז של התקופה מככבת בהפקה זוגית לוהטת במיוחד עם הדוגמנית האקזוטית (גם היא מקטגוריית הפלאס) פאלומה אקססר וכל זה קורה בגיליון מספר 116 של v magazine שנחת בדיוק הבוקר בדוכנים.

לעוד חדשות אופנתיות:
שוברות את הסטייל השמרני: למה קייט ומייגן לובשות מיני בזמן ההיריון?
זהב זה פאסה! שווה לכם להשקיע בסניקרס

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בסדרת התמונות עליהן חתומות הצלמת קאסס בירד והסטייליסטית סטלה גרינשפן קונספט האייטיז השחוק מובא בפן חדש וסופר סליזי באופן שלא נראה כמותו. בירד וגרינשפן הפגישו את שתי הבוטלישסיות לצילומי סטודיו על רקע לבן עם חיבורים מטריפים של לא מעט קלישאות מהתקופה בפרשנות שבמרכזה שילובי אקסטרים - באגף הקימורים, הצבעים והחשיפה, כשהכל מוגש במתכונת דאבל טראבל שמקפיצה את העניינים ללבל גבוה עוד יותר.

אבל מכל הצילומים יש אחד שחייבים רגע להתעכב עליו. אנחנו מתכוונות לזה ששם את העכוזים הדשנים של אשלי ופאלומה בפרונט, ללא פילטרים, ומשאיר אבק לכל הקרדשיאניות שדוחפות שנים את התחת שלהן לכל מקום אפשרי. מדובר בצילום שעוד ידוסקס רבות בו הישבנים הלוהטים של הגברות המדגמנות חשופים בעוד יתר איברי הגוף ארוזים במעיל פוך עם חגורת מטפחת מבית ורסצ'ה וגרבוני ירך שמגיעים בדיוק עד לנקודת החיבור האסטרטגית.

עוד באותו נושא

בת הטוחן הלוהטת: אשלי גרהאם מפסידה את השער בווג פריז

לכתבה המלאה

שאר התמונות גם הן עוסקות בפוזות מתגרות של הצמד כשהכל ארוז בשיער ואיפור גדולים וצבעוניים מהחיים. בצילום נוסף עומדת גרהאם אל מול המצלמה כשהיא לובשת מעיל טרנץ' סגור חלקית כשידיה של אקססר מחבקות אותה מאחור על החזה החשוף בכפפות לייקרה זרחניות. את שער המגזין קטפה לילי רוז דפ, הבת-של ומוזה בפני עצמה. סט הצילומים שלה מלווה בריאיון שערכה עימה קירסטן סטיוארט, עוד נערת שאנל מהפמליה של קארל, ובאחת התמונות היא מצולמת לצד פמלה אנדרסון שאמרה עליה "לילי רוז היא נשמה יפהפייה. אני מרגישה שיש בינינו חיבור מתוק".

ושוב, אשלי לא זוכה בשער - לילי רוז דפ על הקאבר של V magazine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully