וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק 'הבת של': גירל קראש מטורף בטרייסי אליס רוס

14.2.2019 / 11:00

טרייסי אליס רוס היא כבר הרבה יותר מבתה של הכוכבת הנצחית דיאנה רוס ולצד תפקידים נחשבים בקולנוע היא אושיית סטייל סופר מדויקת. הצצה קטנה לאישה הכי נכונה בתעשיית הבידור

הפכה לפאשן אייקון בגיל 46 - טרייסי אליס רוס

טרייסי אליס רוס בת ה-46, בתה של אחת הנשים הכי משמעותיות בתעשיית המוזיקה העולמית דיאנה רוס, פועלת בשואו ביז האמריקאי כבר לא מעט שנים, אבל נראה שדווקא בתקופה האחרונה מי שידועה כמולטי טאלנט המג'נגלת בין טייטלים של שחקנית, במאית, דוגמנית ומנחת טלוויזיה, נמצאת בעיצומה של קפיצה מדרגה רצינית בזכות התברגות כאחת המתלבשות המסקרנות של הוליווד. כעת הרשת מבשרת שדמותה, ריינבואו ג'ונסון בסיטקום המצליח של רשת 'ABC black-ish' הולכת לקבל סדרת בת בכיכובה, ולעניות דעתנו חלק נכבד בהחלטה קשור לתשומת הלב המיוחדת שהיא מקדישה לסטייל הייחודי אותו הפגינה לא מעט בשנה החולפת.

לעוד חדשות אופנתיות:
ככה נראה פאוור קאפל: השער הרותח של היילי בולדווין וג'סטין ביבר לווג
כוכבת נולדה: המייקאובר המטורף של אירינה שייק

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גראמי 2019 טרייסי אליס רוס. GettyImages
הלוק האחרון מטקס הגראמי. חליפה ירוקה של ראלף אנד רוסו/GettyImages

מבט לאחור על הופעותיה בשטיחים אדומים, פרמיירות, טקסים וראיונות טלוויזיוניים מגלה שורה ארוכה של בחירות נועזות ולא קונבנציונליות בצבעים, הנפחים, השילובים, הגלאם ובחירת המעצבים. מחקר קליל בגוגל מגלה שלפני כשנה וחצי היא שכרה את שירותיה של הסטייליסטית המצליחה קרלה וולש, שבין לקוחותיה נמנים סינדי קרופורד, קרלי קלוס, ג'סטין ביבר ואליזבת' מוס. יחד הן מצאו נוסחה מנצחת שהזניקה את מניות הפרסום של אליס רוס לליגה של הגדולות ביותר.

עוד באותו נושא

מצעד המוגזמות: המתלבשות הטובות והרעות מטקס פרסי הגראמי

לכתבה המלאה

לוהטת באוברול כסוף של בלמיין

גם הניו יורק טיימס וגם ההוליווד ריפוטר הכתירו אותה כאחת הסטייליסטיות החזקות של זמננו, ובנוסף היא הוציאה לפני כחצי שנה קולקציה משותפת עם ליוויס לרגל חגיגות ה-145 שנים לגזרת 501 האיקונית.
החזון שלה עבור רוס פתח את 2018 במסיבת טרום טקס גלובוס הזהב של מגזין W, אליה הגיעה כשהיא לובשת אוברול כסוף מחויט של בלמיין, לא פחות. מאותו רגע טרייסי פשוט לא פיספסה אף הזדמנות לשחרר את הפאשינסטה שבתוכה, בין אם בחליפה הוורודה בעיצוב דלפוזו עבור תפקידה כמנחה החושפת את המועמדים לטקס האוסקר או בשמלת פוקסיה מטורפת של ולנטינו קוטור בטקס פרסי האמי האחרון.

חד פעמית בשמלה של ולנטינו

טרייסי אליס רוס. GettyImages
אליס רוס בטקס פרסי האמי/GettyImages

וולש סיפרה למגזין האונליין פאשניסטה כיצד נוצר הקשר בין השתיים: "בדיוק עליתי לטיסה וסמירה נסאר שהייתה בזמנו עורכת האופנה של elle התקשרה אליי. חשבתי שהיא רוצה לסגור איתי הפקת אופנה, אבל במקום היא אמרה 'אני רוצה שתעבדי עם החברה הכי טובה שלי'. והשאר היסטוריה".

רגע השיא שלהן היה בטקס פרסי המוסיקה האמריקאית אותו טרייסי אירחה באוקטובר תוך החלפת תלבושות מסחררת. שם כבר היה ברור שמדובר בתופעה אופנתית שאי אפשר להתעלם ממנה עם דילוגים בין עיצובים של מעצבים שחורים ביניהם אוברול מנומר בעיצוב סרג'יו האדסון, חליפת מכנסיים ורודה של פייר מוס, שמלת טווס באדום וכחול בעיצוב קלוד לביא קמני, שמלת מראות זהובה של סידי גרין ושמלת טול אסימטרית מאוף ווייט.

שמלת הטול של אוף וויט מטקס פרסי המוזיקה האמריקאי

עוד לוקים משובחים מהערב של טקס פרסי המוזיקה - שמלת פאייטים שחורה בגזרת טוקסידו של בלמיין וגלימת מונוגרמה של גוצ'י מעל אוברול בעיצובו של ניקולס ג'רבן. כמה שבועות אחרי היא הפציצה בשמלת פרחים ונוצות של ג'יאמבטיסטה ואלי כשהגיעה לשטיח האדום לאירוע של מגזין Instyle שם זכתה כמתלבשת הטובה ביותר. לצד כל הפאן הזה חשוב לציין שמדובר באישה שחורה, שחצתה מזמן את גיל ה-40 ואינה אוחזת בגזרה הקלאסית של דוגמנית ונסכם בכך שאנחנו מייחלות השנה לעוד מהפכים מפתיעים כאלו על נשים אמיתיות.

שמלת מראות זהובה של סידי גרין

שמלת טווס באדום וכחול של קלוד לביא קמני

שמלת פרחים ונוצות באירוע של מגזין Instyle

כמובן שהיא גם נצצה על השער - המתלבשת הטובה ביותר

משפחה שכזאת - טרייסי, דיאנה ושאר מיוחסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully