וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקיי, וואט? לנורת' ווסט יש חבר והוא קונה לה תכשיטים בטיפאני

לילדה הכי מיוחסת בתעשיית הבידור הלא היא נורת' ווסט יש חבר חדש שגדול ממנה בשנתיים והוא יודע איך לפנק. קימי וקניה נתנו את ברכתם - יש תכשיטים מטיפאני בדרך

נורת' ווסט, קים קרדשיאן. צילום מסך
כל פאשניסטה חייבת קצת בלינג בלינג. נורת' ווסט/צילום מסך

מה אתן עשיתן בגיל חמש? שיחקתן במגרש הצעצועים, רבתן עם אמא שתקנה לכן ממתק מהמכולת השכונתית והתלהבתן מחצאית הטוטו שקיבלתן מירושה מהדודה שמאסה בה. נורת' ווסט לעומתכן? כבר נענית לחיזורים מילד בן 7 שמאוד רוצה למצוא חן בעיניה ככל הנראה, אז הוא ניגש לחנות התכשיטים הקרובה לביתו עם הוריו המעושרים וקונה לה קצת בלינג בלינג.

לעוד חדשות אופנתיות:
בא לה לצעוק "אני פרחה": בלה חדיד מציגה לוק זול במיוחד
אז מה היה לנו שם? רגעי השיא משבוע האופנה בניו יורק

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נורת' ווסט. splash
באיפור היא כבר לגמרי מבינה. ווסט בת ה-5/splash

קיידן מילס בן ה-7, ראפר שובב בתחילת דרכו, כבר מתחזק אינסטגרם די ראוותני ביחס לגילו עם 51 אלף עוקבים, שם הוא ממש לא מסתיר את חיבתו לווסט הצעירה, בתם של קים קרדשיאן וקניה. לפני מספר ימים לקח הגברבר הצעיר את נורת' בת ה-5 לדייט ראשון שם פינק אותה במתנה יוקרתית מטיפאני אנד קו. המימון? דמי כיס מפנקים והורים מפנקים עוד יותר.

עוד באותו נושא

קימי רותחת! חברו של קניה ווסט זייף את חתימתו וטען שיגיע להופיע בפאשן וויק

לכתבה המלאה

הגברבר בן ה-7 שאחראי למתנות : קיידן מילס עם נורת' וסיינט

הרכישה המפונפנת בה לא צויין מחיר מדויק וחבל, גם תועדה לרשתות החברתיות כשניגש מילס לחנות היוקרתית, שם העלה פוסט וכתב: "כל זה לנורת'י, בייבי גירל נתראה בקרוב". הפאשניסטה הצעירה שכבר נראתה בעברה עם לא מעט מותגי יוקרה ביניהם שאנל, פנדי, דיור ועוד עדייין לא מתחזקת עמוד אינסטגרם פרטי בניגוד לכוכב הצעיר ונחשפת ברשתות החברתיות ובתכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" רק כשאמה ואביה מסכימים על כך. מילס הצעיר לעומת זאת כבר הספיק להכריז עליהם כזוג ואף הגיע לקבל את ברכתם של ההורים המפורסמים בארוחת ערב בבית משפחת ווסט. קימי לעומת זאת, ממש לא מתלהבת מהעניין: "היא בת 5!" אמרה אמש כשיצא מאירוע הביוטי בלוס אנג'לס. "ממש אין לה חבר, אתם לא רציניים".

נורת' ווסט, קניה ווסט. splash
אבא, אתה תקנה לי תכשיטים רק מטיפאני. שמעת? קניה ונורת'/splash
נורת' ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
אמא שלה חינכה אותה היטב. קים ונורת' ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully