וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד כל הסיכויים: כל הפרטים על שבוע האופנה תל אביב 2019

כמו בכל שנה, אחרי לא מעט קשיים ומאבקים שבוע האופנה בתל אביב יוצא לדרך והנה כל הפרטים שאתן צריכות לדעת על השבוע עם הכי הרבה סטייל. מי המעצבים המבטיחים שיציגו? איפה הלוקיישן החדש ולמה כל כך חשוב לתת במה לאופנה ישראלית?

מאחורי הקלעים בתצוגה של אלון ליבנה בשבוע האופנה תל אביב 2018. רותם לבל,
מאחורי הקלעים של התצוגה של אלון ליבנה ב-2018/רותם לבל

במסיבת העיתונאים שהתקיימה הבוקר (ג') נחשף כי שבוע האופנה בתל אביב לשנת 2019 יוצא לדרך זו השנה השביעית ומקבל לראשונה תמיכה ממשלתית בשיתוף פעולה עם מטה כחול-לבן ממשרד הכלכלה והתעשייה. נעמה קאופמן-פס, המשנה למנכ"ל מסרה: "משרד הכלכלה והתעשייה ומטה כחול לבן עוסק בקידום תעשייה וכשנוצרה הזדמנות שמלך האופנה פנה אלינו לשיתוף פעולה למען אופנה ישראלית ראינו בזה הזדמנות מדהימה".

מוטי רייפ, האיש והחזון, גם השנה נתקל בלא מעט קשיים בכדי לקיים את השבוע החשוב הזה שנותן כבוד לאופנה מקומית: "אנחנו נאבקים בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט לעודד קנייה של אופנה כחול לבן, זה לא סוד שכל שנה שבוע האופנה מתקיים כנגד כל הסיכויים, עבדנו השנה מאוד קשה כדי שזה יקרה".

לעוד חדשות אופנתיות:
הפרונט שקבר לכולן: קים קרדשיאן משחררת הכל
הסיפור האמיתי: כיצד הפכה ניו יורק לבירת אופנה?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מוטי רייפ. יח"צ,
האיש והחזון. מוטי רייפ ודניאלה בסל/יח"צ

בהמשך להסברים על הקושי הכלכלי הוסיף רייפ כי השנה תפתח לראשונה מכירת כרטיסים למספר מצומצם לכל אחת מהתצוגות שיתקיימו בתאריכים 10-13 במרץ בהאנגר 11 בנמל תל אביב. המכירה תפתח החל ממחר בטווח מחירים של 55 ש"ח לשורות האחרונות ועד 160 ש"ח לשורה הראשונה, לא כולל אירוע גאלת הפתיחה.

בהמשך למגמת שינוי אידיאל היופי בתעשיית האופנה, על המסלול יצעדו דוגמניות ודוגמנים בכל המידות, גבהים וגילאים ואצל המעצב דרור קונטנטו יצעדו עשר דוגמניות פלאס סייז. ערב הגאלה יהיה בסימן מחווה לגדעון אוברזון בו יצעדו 60 דוגמניות מובילות אשר עבדו איתו לאורך השנים.

עוד באותו נושא

אז מה היה לנו שם? רגעי השיא משבוע האופנה בניו יורק

לכתבה המלאה
מלי לוי לובשת שמלת זהב של עידן לרוס בגאלה של שבוע האופנה 2018. עידו איז'ק,
מלי לוי בעידן לרוס משבוע האופנה האחרון/עידו איז'ק

מעצבים צעירים כמו שחר אבנט ואוריה עזרן יציגו לצד בתי אופנה ותיקים יותר וביניהם אניה פליט, שי שלום, משכית, ויוי בלאיש, קום איל פו, לארה רוסנובסקי, דרור קונטנטו, דורין פרנקפורט, אלון ליבנה ועידן לרוס. בין הימים העמוסים יהיו גם שני ערבי התרמה חשובים - לכנפיים של קרמבו ורוח נשית, תצוגת גברים ראשונה של במוס סקוור ושתי תצוגות בגדי ים האחת של נטלי דדון והשנייה של בננהוט כשבראשה הדוגמנית נטע אלחמיסטר ושותפתה נעה בני.

מי שלא תצליח להגיע ולצפות בתצוגות מקרוב, עדיין תוכל להתרווח בביתה ולספוג קצת אופנה ישראלית: "השנה ערוץ האופנה הישראלי ישדר את כל התצוגות במהלך כל ארבעת הימים - וניתן יהיה לצפות בהן גם ביס וגם בהוט", סיכם רייפ.

תצוגת האופנה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה 2018. אבי ולדמן,
חוזר גם השנה - ויוי בלאיש מאחורי הקלעים בשבוע האופנה בשנת 2018/אבי ולדמן
מוטי רייפ, נעמה קאופמן. יח"צ,
מוטי רייפ לצד נעמה קאופמן-פס/יח"צ
שי שלום. יח"צ,
אניה מרטירוסוב על המסלול בתצוגה של שי שלום/יח"צ
דרור קונטנטו. יח"צ,
שביט ויזל בתצוגה של דרור קונטנטו לשנת 2018/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully