וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, זה מה שאתם חושבים: פרינט של זרע ושיער ערווה בשבוע האופנה בלונדון

גל סלונימסקי

19.2.2019 / 10:45

השיא של מחאת MeToo מאחורינו, אבל השפעות המהפכה עדיין מורגשות. וזה בדיוק מה שסיפק השראה למעצבת אשלי וויליאמס שהעלתה בשבוע האופנה בלונדון תצוגה שבה פרינט הזרע הגברי הוא אחד המוטיבים השולטים. וחכו שתראו את המסלול של פאם הוג

אשלי וויליאמס שבוע האופנה לונדון פרינט זרע אדווה אבואה. splash
פרשנות אחרת למהפכת MeToo. אדווה אבואה על המסלול של אשלי וויליאמס בלונדון/splash

אנחנו בעידן של אחרי מהפכת MeToo#, והשאריות עדיין מכות גלים בעולם האופנה. המאבק בין נשים לגברים היה כל כך עוצמתי בכל תחומי החיים, שזה ממש לא מפליא שהוא השפיע על מעצבי האופנה. בשנה שעברה, כשהמחאה הייתה בשיאה, ראינו לא מעט פרשנויות למה שקורה בחברה על המסלולים בשבועות האופנה - והנה עכשיו בשבוע האופנה בלונדון, אחרי שעיכלנו את המחאה, הגיעו התצוגות עם המסרים הבועטים, הלא מתנצלים והכי מוחצנים שיש.

לעוד חדשות אופנתיות:
הפרונט שקבר לכולן: קים קרדשיאן במחשוף לא נורמלי
אז מה היה לנו שם? רגעי השיא משבוע האופנה בניו יורק

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אשלי וויליאמס שבוע האופנה לונדון פרינט זרע. splash
ויש גם מכנסיים, שמלות יום, שמלות ערב, עניבות וצעיפים עם הפרינט הגס של הזרע/splash

הראשונה הייתה המעצבת אשלי וויליאמס. הדוגמנית אדווה אבואה פתחה את התצוגה שלה בשבוע האופנה בלונדון כשהיא לובשת ז'קט עם פרינט של זרע גברי עליו. המוטיב חזר בתצוגה על לא מעט בגדים - מכנסיים, שמלות יום, שמלות ערב, עניבות וצעיפים. אבל זה לא הכל, בתצוגה שלה אפשר היה לראות גם פריטים עם פרינט של איבר מין גברי. מה שעשוי היה להיות גס או מביך התקבל על המסלול של וויליאמס בצורה חלקה, והמוטיב הפך להיות בעיני מבקרי האופנה, קניינים ומעצבים כאופציה ממשית לסטייל שכולנו עוד נאמץ בקרוב.

אחריה הייתה התצוגה של פאם הוג שהציגה בגדי גוף, תחתונים ובגדים מלאי שקיפויות. אלא מה שתפס את תשומת לבנו היה הפרווה חומה שנראה כמו שיער ערווה. הפרווה הונחה גם על איזור החזה של הדוגמניות, על הכתפיים, בצורת חותלות לידיים ובתור כובע קסקט. מדובר באחד הלוקים הנועזים שנראו על המסלולים, בטח בשבוע האופנה הנוכחי בלונדון - ובכלל. זו לא רק פרובוקציה, מסתתר פה מסר חתרני של ממש. זו בעיטה במוסכמות הישנות שמדברות על צניעות, הסרת שיער ושיעבוד הגוף לטובת שביעות רצון הגברים.

עוד באותו נושא

העצמה נשית על פי טום פורד: "פוסי-פאוור" על המסלול בשבוע האופנה

לכתבה המלאה
פאם הוג שבוע האופנה לונדון שיער ערווה. splash
בגד גוף עם שיער ערווה. העיצוב הפרובוקטיבי של פאם הוג/splash

סיכות ראש באקסטרים

ומה עוד ראינו בתצוגות? על הדוגמניות של וויליאמס אפשר היה לראות לא מעט סיכות ראש, טרנד שכבר יידענו אתכם שהוא אחד החזקים בעונה הקרובה. וויליאמס בחרה בסיכות עם מילים קצרות ומלאות משמעות כמו - "ספרים", בניסיון לצאת נגד דור האינסטגרם, "ישו", "עולם", "חלומות", "אוקיינוס", "נחמד", "אקסטרה" ועוד. גולת הכותרת בתחום האקססוריז היו עגילים עם המילה "FUCK". בוטות היא שם המשחק.

חוץ מסיכות הראש, על המסלול של וויליאמס היו לא מעט פרינטים מנומרים, שכנראה ממשיכים איתנו עוד עונה, פרינטים של פרה (טרנד לוהט שמתבשל כבר זמן מה), ציורים של חתולים, שקיפויות, פפיונים בשפע, אבנים ולא מעט כיתובים בוטים, כחלק מהאג'נדה שהיא באה לקדם. המסר המרכזי של וויליאמס בתצוגה הוא שאין יותר הפרדה בין "נשים" ו"גברים", שהכל עניין של בחירה ולא מצב נתון שנולדת אליו. לדבריה, הגבריות רעילה ומסוכנת וצריך לנטרל את הכוח מאיבר המין הגברי והמשמעות שלו בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully