וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייקינג ניוז: התיק שיחליף טירוף הפאוץ'

4.3.2019 / 6:02

הפאוץ' כבש את חיינו בסערה בשנתיים האחרונות ואין אף פאשניסטה שלא אימצה את התיק הפרקטי. שבועות האופנה מעבר לים מבשרים כי ישנה עליית מדרגה בז'אנר ויש מתחרה חדש. הכינו את הפטיש והכירו את חגורת הכלים החדשה שלכן

בלה חדיד, פנדי. GettyImages
ניצוצות ראשונים על המסלול של פנדי בקולקציית קיץ 2019 בשבוע האופנה במילאנו/GettyImages

כבר תקופה ארוכה שעולם הסטייל מנהל יחסים אמביוולנטיים עם תופעת תיקי הפאוץ'. חלק רואים בהם את הסמל האולטימטיבי לקורבנות אופנה, אחרים נתקפים בערגה נוסטלגית לתחילת הניינטיז בזכותם ולא מעט פרסונות פאשניסטות נשבות בהם בשל הפונקציונליות והנוחות שהם מספקים. כעת אנחנו מבשרות על עליית מדרגה אבולוציונית בז'אנר עם שדרוג בדמות כמה ארנקים מופרדים התלויים על אותה רצועה או חגורה. הכי נכון יהיה לתאר את הדבר הזה כמפגש פסגה בין טרנד חגורות המותן למגמת הפאוצ'ים לבין פרקטיקה של מהנדס בניין. בוב הבנאי? כן, כן כן!

לעוד חדשות אופנתיות:
הכי סקסי שלה: המלכה לטיסיה בשמלת עור
גרייס ג'ונס חוזרת בגיל 70 - ולא תאמינו איך היא נראית היום

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מוביל טרנד המולטיפאוץ' הוא דגם מבית היוצר של פנדי המעוצב כחגורת עור לא עבה במיוחד אליה מחוברים ברצועות עור ותיקתקים ארנק, קייס לסלולר וחיבור למפתח (multi tool belt bag - 1,490$). למיטיבות לכת ניתן להוסיף נקודות חיבור לפריטים נוספים כמו כפפות, משקפי שמש, עוד נרתיק וכדומה, כך שהשמיים הם הגבול. גרסאות נוספות לרעיון מוצעות בבתי אופנה אחרים כמו גוצ'י, jw anderson ואף ברשתות עממיות יותר, אבל הקהל שגודש את שבועות האופנה החודש אמר את דברו.

עוד באותו נושא

תגידו ביוש לפראדה, סלין ושות': חמשת התיקים שישתלטו על 2019

לכתבה המלאה

זה של פנדי מסתמן כפופולרי ביותר בימים אלו. משהו בניקיון החף ממאמץ עיצובי הופך את המינימליזם שלו גם כקל לעיכול, בכל זאת לא כל יום אושיות סטייל מסתובבות בלוק של בוב הבנאי, וגם כמתאים לנשיאת תיק נוסף על הכתף או בהצלב. 'המולטי טול' של פנדי נחשף בספטמבר במילאנו כחלק מאוסף אביב-קיץ 2019 של המותג בתצוגה שבדיעבד הייתה אחת האחרונות בהן קרל לגרפלד המנוח יצא בסיום לנופף לקהל. כך שלמעשה יש פה קייס נוסף לשגעת שכן מדובר באחת המשאלות האחרונות של קרל.

מנגו, תיק חגורת כלים. יח"צ,
חגורת כלים של מנגו - 219 ש"ח/יח"צ
אמור, פנדי, תיק חגורת כלים. יח"צ,
תיק הכלים של פנדי באמור, כיכר המדינה - 5,890 ש"ח/יח"צ
זארה, תיק חגורת כלים. יח"צ,
נרתיקים על חגורה בזארה - 129 ש"ח/יח"צ
עדיקה, תיק חגורת כלים. יח"צ,
חגורה עם נרתיק מעדיקה - 49 ש"ח/יח"צ
אלדו, תיק חגורת כלים. יח"צ,
חגורת נרתיקים בצבע חרדל של אלדו - 229 ש"ח/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • פאוץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully