וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש העיר את הדיון: האם דונלד טראמפ משתמש בכפילה של מלניה?

28.5.2019 / 0:10

ביקור של השניים בטקס ממלכתי בבית הקברות בארלינגטון, הסעיר שוב את הרשת החברתית כשחלק מהאנשים היו משוכנעים שהאישה שלבושה בשחור היא לא באמת רעייתו של נשיא ארה"ב. צפו ותחליטו בעצמכם

POOL

תיאוריית הקונספירציה לפיה מלניה טראמפ, רעייתו של דונלד טראמפ נשיא ארה"ב, משתמשת בכפילה לאירועים מסויימים, שוב חזרה לכותרות ומסעירה את הרשתות החברתיות בארה"ב. הפעם הסערה החלה אחרי ביקור של הזוג המלכותי בטקס ממלכתי שנערך בבית הקברות בארלינגטון ב-23 במאי.

מלניה צולמה בטקס הזה כשהיא עוטה שמלה שחורה, עונדת משקפי שמש שחורים והניחה דגלים על קברי החיילים שנפלו. הרבה מהגולשים טענו שזו (שוב) לא באמת מלניה אלא הכפילה שלה. לטענתם המראה שלה שונה בצורה מהותית מהמלניה ה"רגילה" וסגנון ההלבוש הזה לא אופייני לה בכלל. אחרים טענו שהכפילה של מלניה גם התלוותה לנשיא דונלד טראמפ בביקור בטוקיו שביפן כשלושה ימים לאחר מכן.

עוד בנושא:

הפעם הם כבר בטוחים: זו ההוכחה שלדונלד טראמפ יש כפילה של מלניה?
"הכפילה חזרה": האם דונלד טראמפ הגיע לטקס עם "תואמת מלניה"?

דונלד ומלניה טראמפ מניחים זר על קבר בבית קברות צבאי בארלינגטון, מאי 2019. Andrew Harnik, AP
מלניה או הכפילה שלה?/AP, Andrew Harnik

זו לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה שאנשים ברחבי הרשת חושדים שמלניה (מיוזמתה או יוזמת בעלה) משתמשת בכפילת גוף - גם בגלל המראה השונה וגם בגלל ההתנהגות. בחודש שעבר סרטון של דונלד טראמפ מעביר תדריך מחוץ לבית הלבן עם מלניה לצידו, הציף שוב את הקונספירציה בגלל ההתנהגות והמראה השונים שלה. במרץ האחרון טראמפ בעצמו הגיב לשמועות האלו וקרא להן פייק ניוז. הוא טען שאנשים משתמשים בפוטושופ כדי להצדיק את הטענה שלהם.

עוד באותו נושא

לנשיא ארה"ב נמאס: דונלד טראמפ מגיב לכפילה של מלניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully