וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דונלד טראמפ (שוב) משתמש בסוכנת חשאית ככפילה של מלניה?

12.6.2019 / 0:15

נשיא ארה"ב ביקר עם רעייתו בצרפת, שם נערך טקס לציון 75 שנה לפלישה לנורמנדי. אלא שההופעה של הגברת הראשונה משכה את תשומת ליבם של הגולשים שהיו משוכנעים: זו לא מלניה

POOL

קונספירציית הכפילה של מלניה טראמפ חזרה השבוע שוב - ובגדול. זה קרה כשנשיא ארה"ב דונלד טראמפ ביקר עם רעייתו בצרפת כחלק ממסע ממלכתי שבו הם ביקרו בבית קברות בנורמנדי, שם נהרגו 9,388 חיילים אמריקאים במלחמת העולם השנייה. טראמפ ורעייתו הגיעו לביקור רשמי לציון 75 שנה לפלישה לנורמנדי. אלא שחלק מגולשי הטוויטר העדיפו להתמקד דווקא במשהו אחר - האם הגברת הראשונה השתמשה בכפילה בביקור הזה ולא הגיעה אליו בעצמה?

בסרטון מהביקור אפשר לראות את מלניה כשהיא מחזיקה זר פרחים לבן עם בעלה כששניהם עומדים לפני עמנואל מקרון נשיא צרפת ואשתו בריג'יט. מלניה כרעה ברך והניחה את הזרים על הקברים. אלא ששפת הגוף שלה, הפוזיציה וההופעה של מלניה גרמה ללא מעט גולשים להיות משוכנעים שזו בכלל לא היא. "הסוכנות החשאית שלחה מישהי במקום הגברת הראשונה", כתב אחד מהגולשים, "בכל פעם שרואים אותה עם משקפיים זו הכפילה. אפשר לראות גם כמה דונלד עוזר לה, לא כמו עם מלניה". גולש נוסף הסכים איתו: "הוא לא גורם לה לעמוד מאחוריו כמו שעושה עם מלניה".

עוד בנושא
הפעם הם כבר בטוחים: זו ההוכחה שלדונלד טראמפ יש כפילה של מלניה?
לנשיא ארה"ב נמאס: דונלד טראמפ מגיב לכפילה של מלניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully