וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ נגמר - הזיכרונות נשארים: החופשות הכי שיקיות של אושיות הסטייל

30.8.2019 / 8:35

חוץ מתלמידים שחוזרים לספסל הלימודים, מי שעוד הולך להתבאס מסופו של הקיץ אלו הכוכבות הבינלאומיות שנפשו בענק בחודשיים האחרונים. ממלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט שהפכו את איטליה ומיקונוס למגזין, דרך חופשת המחנאות של איוונקה טראמפ ועד המצטיינת של הקרדשיאנ'ס

שרדנו לספר - החופש הגדול הגיע לסיומו. בעוד שיש מי שמברך על העניין - בעיקר הורים מיואשים ובליינים שהלוקיישנים שלהם התמלאו עד אפס מקום בזאטוטים נופשים, יש גם לא מעט מבואסים מהעובדה שספטמבר הגיע, כמו תלמידים שחוזרים לספסל הלימודים, נהגים שצפויים לשוב לפקקי התנועה ואושיות סטייל בינלאומיות שהגיע הקץ לחופשות מנקרות העיניים שלהן. בקיץ האחרון ראינו לא מעט כוכבות שמבלות על יאכטות מפנקות, בחופים אקזוטיים ובעיירות נופש נוטפות סטייל, כשהמשותף לכולן - לוקים מוצלחים ותמונות אקסטרה פוטוגניות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איזבל גולארט

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט חרשה את הגלובוס בקיץ האחרון. זה התחיל מחופשת ביקיני סקסית במיקונוס, המשיך לערימות של שיק באיטליה ונגמר בסטייל צרפתי פוטוגני במיוחד. הצבע הלבן לחלוטין שלט בבחירות האופנתיות שלה - חולצות, מכנסיים, שמלות ומשקפי שמש, ולצד זה ראינו הרבה אקססוריז - שרשראות זהב, כובעי קש, תיקים קלועים וגם פריטים אתניים ומטפחות ראש. עושה חשק.

אלסנדרה אמברוסיו

ואם כבר דיברנו על מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט שיוצאות לחופשות פוטוגניות שנראות כאילו מדובר בצילומים למגזין, אי אפשר שלא להזכיר את אלסנדרה אמברוסיו. הדוגמנית הברזילאית נפשה הקיץ במיקונוס ובאיטליה ולבשה לוקים קייצים למופת. שמלות מתנפנפות, בד קרושה ושלל בגדי ים וחוף של המותג שלה Gal floripa.

קורטני קרדשיאן

את קורטני שיבחנו לאחרונה הודות לשיפור הניכר בסטייל האישי. החופשות שלה הפכו פוטוגניות במיוחד בזכות בחירות אופנתיות מדויקות, שמשאירות מאחור עירום חסר תכלית לשם הפרובוקציה בלבד. היא מעדיפה בגדי ים ממותגים (דולצ'ה וגבאנה ופנדי), שמלות סליפ טרנדיות כמו הצהובה של RASARIO, חליפות של מעצבי על והתיק המיניאטורי של ז'קמוס. בכל זאת, יש לה אתר לייף סטייל לקדם.

עוד באותו נושא

40 מעולם לא נראה טוב כל כך: חופשת הביקיני של קורטני קרדשיאן

לכתבה המלאה

קיארה פראני

הבלוגרית מסתובבת בעולם מתוקף העבודה שלה, ונראה כי היא לא צריכה את החופש הגדול בכדי לטוס ליעדים שווים על הגלובוס. אך יחד עם זאת, בקיץ האחרון היא סיפקה לנו כמה רגעי סטייל שווים במיוחד בחופשה המשפחתית שלה עם הבעל פדז והבייבי ליאו באיביזה ובחופשה שקדמה לה באיטליה. חוץ משלל בגדי ים, שכן כבר נתנו לה בעבר את תואר "מלכת הביקיני שמציפה לנו את הפיד", היו שם גם כמה לוקים שבא לנו לארוז במזוודה שלנו לחופשה הבאה. ג'ינסים קצרים של ליוויס, שמלות חושפניות כשהבולטת בהן היא Saudade המדוברת של ז'קמוס, בגדי ים של המותג שלה ושלל קרופ טופים. תוסיפו לזה אקססוריז של מעצבי על וקיבלתן לוק חופשה מנצח.

איוונקה טראמפ

בתו של נשיא ארצות הברית ויועצת בבית הלבן בעצמה לא יכולה להרשות לעצמה חופשות ביקיני אינסטגרמיות כמו יתר אושיות הסטייל. ואולם, היא לא ויתרה על כמה ימי חופש מדיונים על עתידה של אמריקה והעולם כולו לטובת זמן איכות משפחתי. טראמפ יצאה לטיול מחנאות משפחתי עם בעלה ג'ראד קושנר והילדים כשהיא לובשת לוקים מתאימים לאווירה. בין היתר: נעלי הרים לא שיקיות בעליל. לצד הטעות האופנתית, נרשמו גם כמה רגעי סטייל שהחזירו לנו את הנשימה, בהם שמלה אדומה מנוקדת של המותג סלוני ושמלת ג'ינס "נואבו מקסיקנה" של ג'ואנה אורטיז בשווי 4,600 שקלים. שלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully