וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס גירל! ג'ניפר לופז ספורטיבית במקסימום

הכוכבת הגיעה לבקר בסטודיו לריקוד במיאמי ונתנה שיעור בזיעה וכוראוגרפיה לעשרות תלמידים נלהבים, כשהיא לבושה במכנסי טייטס מחטבים וטופ סקסי עם גב חשוף. היינו מוותרות על הפרינט המקושקש, אבל מה לא נראה טוב על ג'יי לו?

ג'ניפר לופז. splash
באה לשמח רקדנים צעירים. ג'ניפר לופז ובתה אמה/splash

ג'ניפר לופז מאוד משקיעה במחלקת בגדי הספורט שלה וסביר מאוד להניח כי לקטגוריית האימונים שלה יש מקום של כבוד בחדר הארונות המפואר. גוזיות, מכנסי טייטס בשלל צבעים, שורטים ועדיין לא התחלנו לפנטז על כמויות המדפים שלבטח עמוסים בסניקרס ונעלי ריצה משוגעות.

השבוע הגיעה הסטארית בת ה-50 לשיעור ריקוד במיאמי שם ביקרה עשרות ילדים בבית הספר לריקוד Dance town, כשהכל מתועד ומצולם לתוכנית הריאליטי המצליחה בה היא שופטת - Lord of the dance. הביקור כצפוי היה תענוג צרוף לרקדנים הצעירים שהתרגשו מנוכחותה של הכוכבות ואף זכו לסשן ריקוד לוהט וטיפים בכוראוגרפיה מאת ג'ני מהבלוק.

לעוד חדשות אופנתיות:
"השמועות נכונות": הווידוי המפתיע מהמלבישה של המלכה אליזבת
שבר את האינטרנט: כולן רוכשות את מעיל הטרנץ' הזה מאסוס

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז. splash
המכנס די קשוח, אבל עליה הכל נראה כל כך טוב/splash

לופז הגיעה מלווה בבתה אמה כשהיא לבושה במכנסי טייטס צמודים בגווני כתום, כחול ולבן של מותג הספורט ניאמה סול, אליו היא גם עיצבה קולקציית קפסולה בעבר. המכנסיים, בעלות של 88$, עדיין זמינים לרכישה באתר, ככל הנראה בשל הפרינט המקושקש שממש לא מתאים לכל אחת (לנו למשל).

את הפוקוס היא החליטה להשאיר בפרינט המוגזם שבמכנסיים ובחרה בטופ קצר עם שרוולים ארוכים מקטיפה בגוון כתמתם בעלות של 68$ , שזמין לרכישה בחנות המקוונת גם בצבע כחול. הטופ בעל גב חשוף ואם נמשיך ברולטת ההימורים שלנו, סביר להניח כי הבוטילישסית הצטיידה בקאפים מסיליקון, כמו אלו שנראו על שער גרציה איטליה. הפעם היא לא השאירה עקבות.

עוד בוואלה!

מה לעזאזל קרה לחזה של ג'ניפר לופז?

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז. splash
הישבן, הגב החשוף - ג'יי לו משוויצה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully